Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Menedżer, internetowa gwiazda na siłę. artyści i politycy już od dawna są obecni w social mediach, do których managerowie dopiero się przekonują. jedni sądzą, że to konieczność, inni – że jest to zbędna aktywność. „jeśli top menedżer zaczyna pisać blog i twittować, to dla mnie jasny sygnał, że przechodzi w fazę celebrycką budowania na siłę wizerunku gwiazdy” – twierdzi dariusz użycki, dyrektor zarządzający deininger consulting. polscy managerowie w mediach społecznościowych to jeszcze rzadkość. jednak już część z nich komunikuje się poprzez społeczności internetowe. zdaniem izabelli łukomskiej-pyżalskiej, prezesa klubu warta poznań, „twitter z pewnością wpływa na to, że o mnie, ale także o warcie, niejednokrotnie robiło się głośno. w dobie zmian wiążących się z rozwojem nowoczesnych technologii twitter to cenne narzędzie komunikacji”. podobnego zdania jest ryszard tomaszewski, prezes tesco polska, który twierdzi, że warto być obecnym w sieci. zaś przeciwnego zdania jest użycki, który jest przekonany, że „w ten sposób dociera się do przypadkowego odbiorcy, który często szuka tylko okazji, by »dołożyć« piszącemu komentarzem – często niedotyczącym meritum sprawy” – czytamy w rzeczpospolitej. „dla menedżera liczą się tylko dwa serwisy: linkedin, który pomaga budować i wzmacniać biznesowe relacje, oraz twitter. nie powinien być ani na facebooku, ani na nk.pl, które ujmują szefom powagi” – twierdzi eryk mistewicz, konsultant nowych mediów. (kg).
Artyści i politycy już od dawna są obecni w social mediach, do których managerowie dopiero się przekonują. Jedni sądzą, że to konieczność, inni – że jest to zbędna aktywność. „Jeśli top menedżer zaczyna pisać blog i twittować, to dla mnie jasny sygnał, że przechodzi w fazę celebrycką budowania na siłę wizerunku gwiazdy” – twierdzi Dariusz Użycki, dyrektor zarządzający Deininger Consulting.
Polscy managerowie w mediach społecznościowych to jeszcze rzadkość. Jednak już część z nich komunikuje się poprzez społeczności internetowe. Zdaniem Izabelli Łukomskiej-Pyżalskiej, prezesa klubu Warta Poznań, „Twitter z pewnością wpływa na to, że o mnie, ale także o Warcie, niejednokrotnie robiło się głośno. W dobie zmian wiążących się z rozwojem nowoczesnych technologii Twitter to cenne narzędzie komunikacji”. Podobnego zdania jest Ryszard Tomaszewski, prezes Tesco Polska, który twierdzi, że warto być obecnym w sieci. Zaś przeciwnego zdania jest Użycki, który jest przekonany, że „w ten sposób dociera się do przypadkowego odbiorcy, który często szuka tylko okazji, by »dołożyć« piszącemu komentarzem – często niedotyczącym meritum sprawy” – czytamy w Rzeczpospolitej.
„Dla menedżera liczą się tylko dwa serwisy: LinkedIn, który pomaga budować i wzmacniać biznesowe relacje, oraz Twitter. Nie powinien być ani na Facebooku, ani na NK.pl, które ujmują szefom powagi” – twierdzi Eryk Mistewicz, konsultant nowych mediów. (kg)