wtorek, 16 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościPKO BP przeprasza na FB, Euronet nie czuje się winny

PKO BP przeprasza na FB, Euronet nie czuje się winny

Facebook to istna ściana płaczu, dla tych którzy zostali pokrzywdzeni przez jakiekolwiek instytucje. W długi weekend okazję ku temu mieli klienci PKO BP oraz Euronetu, którzy nie mogli wypłacić pieniędzy. PKO BP przeprosił, Euronet zaś nie poczuł się do winy – czytamy w gazeta.pl.

„To już są naprawdę szczyty!!! Niedawno awaria dostępu do pieniędzy (bankomat, kasa), bo system zawisł. Teraz ani przez bankomat, ani kartą w sklepie przy kasie zapłacić nie można. Wiecie, jak się czuje człowiek, nie mogąc zapłacić za swoje zakupy? Teraz to ja już proszę o rekompensatę, a nie słowne przeprosiny!!!” – pisali klienci na Facebooku. Do tego niezadowoleni użytkownicy założyli grupę, zrzeszającą wszystkich poszkodowanych. Euronet stwierdził, że brak możliwości wypłaty gotówki było pojedynczym incydentem. Zaś rzecznik ING Piotr Utrata wyjaśnia: „czekamy na informacje od operatora bankomatów o transakcjach, które nie doszły do skutku. Na podstawie tych informacji transakcje zostaną automatycznie skorygowane”.

Zdarzenie miało miejsce w długi weekend, kiedy to klienci PKO BP i Euronetu utracili możliwość wypłaty pieniędzy, a nawet bankomaty wciągały karty kredytowe. Problem występował także w trakcie płatności kartą w sklepie. (kg)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj