Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Internautów zaniepokoiła aplikacja skanująca twarze. o aplikacji skanującej twarze zrobiło się głośno kilka dni temu. internautów zaniepokoił sposób jej działania. okazało się jednak, że facezam to tylko wytwór kampanii marketingowej – opisuje zetchilli.pl. jak czytamy, facezam miało działać podobnie jak popularna aplikacja shazam, służąca do rozpoznawania utworów muzycznych. facezam miał jednak wyszukiwać w sieci daną osobę na podstawie zdjęcia. dalej czytamy, że na oficjalnej stronie aplikacji znalazły się informacje, że program przetestowano na ponad 10 tysiącach zdjęć, a jego skuteczność wynosi 70 proc. źródło: facezam.com. aplikacja miała umożliwić odnalezienie np. osoby, której zrobiło się zdjęcie na ulicy, na facebooku. właśnie dlatego głos w tej sprawie zabrali przedstawiciele największego serwisu społecznościowego, którzy zgłosili zastrzeżenia dotyczące prywatności swoich użytkowników. okazało się jednak, że aplikacja została wymyślona tylko na potrzeby kampanii marketingowej – czytamy dalej. wiadomość o powstaniu aplikacji to w rzeczywistości reklama agencji kreatywnej zacozo. źródło: facezam.com. (mb).
O aplikacji skanującej twarze zrobiło się głośno kilka dni temu. Internautów zaniepokoił sposób jej działania. Okazało się jednak, że Facezam to tylko wytwór kampanii marketingowej – opisuje zetchilli.pl.
Jak czytamy, Facezam miało działać podobnie jak popularna aplikacja Shazam, służąca do rozpoznawania utworów muzycznych. Facezam miał jednak wyszukiwać w sieci daną osobę na podstawie zdjęcia. Dalej czytamy, że na oficjalnej stronie aplikacji znalazły się informacje, że program przetestowano na ponad 10 tysiącach zdjęć, a jego skuteczność wynosi 70 proc.

Źródło: Facezam.com
Aplikacja miała umożliwić odnalezienie np. osoby, której zrobiło się zdjęcie na ulicy, na Facebooku. Właśnie dlatego głos w tej sprawie zabrali przedstawiciele największego serwisu społecznościowego, którzy zgłosili zastrzeżenia dotyczące prywatności swoich użytkowników.
Okazało się jednak, że aplikacja została wymyślona tylko na potrzeby kampanii marketingowej – czytamy dalej. Wiadomość o powstaniu aplikacji to w rzeczywistości reklama agencji kreatywnej Zacozo.

Źródło: Facezam.com
(mb)