Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Pepsi przeprasza za spot z Kendall Jenner i wycofuje reklamę. najnowsza reklama pepsi, w której wystąpiła kendall jenner, miała być przesłaniem o jedności ponad podziałami i protestem przeciwko dyskryminacji. zdaniem internautów marka przedstawiła problemy mniejszości w sposób płytki, nierealny i banalny. pepsi wycofało więc reklamę – opisuje wp.pl. jak czytamy, w spocie kendall jenner bierze udział w sesji zdjęciowej w czasie, gdy na ulicach trwa manifestacja ludzi o różnych kolorach skóry, którzy niosą transparenty „pokój” czy „dołącz do dyskusji”. w pewnym momencie modelka zdejmuje perukę i dołącza do manifestacji, maszeruje z puszką pepsi, którą później wręcza policjantowi na znak pokoju – czytamy dalej. odbiorcy mocno skrytykowali reklamę. zwrócili uwagę na to, że przesłanie zostało pokazane w nierealny i płytki sposób. komentujący zarzucili też i marce, i kendall jenner, że w kampanii zdeprecjonowali i zlekceważyli ruch black lives matter. „nie wierzę! kendall jenner zatrzymała brutalność policji za sprawą pepsi! od teraz na świecie będzie panował pokój” – napisał jeden z użytkowników twittera. po krytyce pepsi zdecydowało się wycofać spot. marka wydała oficjalne oświadczenie, w którym przyznała się do błędu. wyjaśniła, że chciała stworzyć „globalne przesłanie jedności, pokoju i zrozumienia”, jednak najwyraźniej jej się nie udało. pepsi wyjaśniło, że nie miało zamiaru w lekki sposób traktować ważnych kwestii, dlatego wstrzymuje spot. marka przeprosiła także kendall jenner „za stawianie jej w tej sytuacji” – czytamy. (mb).
Najnowsza reklama Pepsi, w której wystąpiła Kendall Jenner, miała być przesłaniem o jedności ponad podziałami i protestem przeciwko dyskryminacji. Zdaniem internautów marka przedstawiła problemy mniejszości w sposób płytki, nierealny i banalny. Pepsi wycofało więc reklamę – opisuje wp.pl.
Jak czytamy, w spocie Kendall Jenner bierze udział w sesji zdjęciowej w czasie, gdy na ulicach trwa manifestacja ludzi o różnych kolorach skóry, którzy niosą transparenty „Pokój” czy „Dołącz do dyskusji”. W pewnym momencie modelka zdejmuje perukę i dołącza do manifestacji, maszeruje z puszką Pepsi, którą później wręcza policjantowi na znak pokoju – czytamy dalej.
Odbiorcy mocno skrytykowali reklamę. Zwrócili uwagę na to, że przesłanie zostało pokazane w nierealny i płytki sposób. Komentujący zarzucili też i marce, i Kendall Jenner, że w kampanii zdeprecjonowali i zlekceważyli ruch Black Lives Matter. „Nie wierzę! Kendall Jenner zatrzymała brutalność policji za sprawą Pepsi! Od teraz na świecie będzie panował pokój” – napisał jeden z użytkowników Twittera.
Po krytyce Pepsi zdecydowało się wycofać spot. Marka wydała oficjalne oświadczenie, w którym przyznała się do błędu. Wyjaśniła, że chciała stworzyć „globalne przesłanie jedności, pokoju i zrozumienia”, jednak najwyraźniej jej się nie udało. Pepsi wyjaśniło, że nie miało zamiaru w lekki sposób traktować ważnych kwestii, dlatego wstrzymuje spot. Marka przeprosiła także Kendall Jenner „za stawianie jej w tej sytuacji” – czytamy. (mb)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Pepsi przeprasza za spot z Kendall Jenner i wycofuje reklamę. najnowsza reklama pepsi, w której wystąpiła kendall jenner, miała być przesłaniem o jedności ponad podziałami i protestem przeciwko dyskryminacji. zdaniem internautów marka przedstawiła problemy mniejszości w sposób płytki, nierealny i banalny. pepsi wycofało więc reklamę – opisuje wp.pl. jak czytamy, w spocie kendall jenner bierze udział w sesji zdjęciowej w czasie, gdy na ulicach trwa manifestacja ludzi o różnych kolorach skóry, którzy niosą transparenty „pokój” czy „dołącz do dyskusji”. w pewnym momencie modelka zdejmuje perukę i dołącza do manifestacji, maszeruje z puszką pepsi, którą później wręcza policjantowi na znak pokoju – czytamy dalej. odbiorcy mocno skrytykowali reklamę. zwrócili uwagę na to, że przesłanie zostało pokazane w nierealny i płytki sposób. komentujący zarzucili też i marce, i kendall jenner, że w kampanii zdeprecjonowali i zlekceważyli ruch black lives matter. „nie wierzę! kendall jenner zatrzymała brutalność policji za sprawą pepsi! od teraz na świecie będzie panował pokój” – napisał jeden z użytkowników twittera. po krytyce pepsi zdecydowało się wycofać spot. marka wydała oficjalne oświadczenie, w którym przyznała się do błędu. wyjaśniła, że chciała stworzyć „globalne przesłanie jedności, pokoju i zrozumienia”, jednak najwyraźniej jej się nie udało. pepsi wyjaśniło, że nie miało zamiaru w lekki sposób traktować ważnych kwestii, dlatego wstrzymuje spot. marka przeprosiła także kendall jenner „za stawianie jej w tej sytuacji” – czytamy. (mb).