Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Po skardze klienta Reserved przypomni sprzedawcom o banknocie 500 złotych. banknot o nominale 500 złotych jest dostępny w polsce od lutego 2017 roku. nie jest jednak popularny, więc nie wszyscy go kojarzą. przekonał się o tym klient jednego z gdańskich sklepów reserved – opisuje businessinsider.com. mężczyzna opisał sytuację w poście, który umieścił na stronie reserved na facebooku. jak wyjaśnił, chciał zapłacić banknotem o nominale 500 zł w sklepie sieci w alfa centrum w gdańsku, czym wywołał zdziwienie sprzedawców. „dziś przy próbie płatności przestraszyłem się, że zostanę aresztowany za próbę oszukania pań kasjerek” – napisał. źródło: facebook.com/reservedpl. jego wpis zebrał ponad 44 tys. reakcji, zamieszczono pod nim przeszło 1200 komentarzy i udostępniono go ponad 400 razy. jak czytamy, w rozmowie ze źródłem sławomir ronkowski, dyrektor ds. komunikacji i zrównoważonego rozwoju w firmie lpp, do której należy marka reserved, zapewnił, że pracownicy salonów zostali poinformowani o nowym banknocie. jednak w związku z tym, że nie wszyscy go kojarzą, firma podjęła decyzję o przypomnieniu o nominale wszystkim pracownikom odpowiedzialnym za obsługę klienta – powiedział business insider polska przedstawiciel lpp. (mb).
Banknot o nominale 500 złotych jest dostępny w Polsce od lutego 2017 roku. Nie jest jednak popularny, więc nie wszyscy go kojarzą. Przekonał się o tym klient jednego z gdańskich sklepów Reserved – opisuje businessinsider.com.
Mężczyzna opisał sytuację w poście, który umieścił na stronie Reserved na Facebooku. Jak wyjaśnił, chciał zapłacić banknotem o nominale 500 zł w sklepie sieci w Alfa Centrum w Gdańsku, czym wywołał zdziwienie sprzedawców. „Dziś przy próbie płatności przestraszyłem się, że zostanę aresztowany za próbę oszukania pań kasjerek” – napisał.

Źródło: facebook.com/ReservedPL
Jego wpis zebrał ponad 44 tys. reakcji, zamieszczono pod nim przeszło 1200 komentarzy i udostępniono go ponad 400 razy.
Jak czytamy, w rozmowie ze źródłem Sławomir Ronkowski, dyrektor ds. komunikacji i zrównoważonego rozwoju w firmie LPP, do której należy marka Reserved, zapewnił, że pracownicy salonów zostali poinformowani o nowym banknocie. Jednak w związku z tym, że nie wszyscy go kojarzą, firma podjęła decyzję o przypomnieniu o nominale wszystkim pracownikom odpowiedzialnym za obsługę klienta – powiedział Business Insider Polska przedstawiciel LPP. (mb)