Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
H&M ma problem przez skarpetki. Klienci dostrzegli na nich napis „Allah”. w ofercie szwedzkiej sieci odzieżowej h&m pojawiły się dziecięce skarpetki z wzorem przedstawiającym ludzika lego z młotem pneumatycznym. klienci dostrzegli tam jednak słowo „bóg” napisane po arabsku. wywołało to negatywne komentarze pod adresem marki – opisuje portal rp.pl. jak czytamy, po odwróceniu skarpetek i wpatrzeniu się we wzór niektórzy klienci zauważyli, że ślad zostawiany przez młot pneumatyczny postaci przypomina zapis „allah”. część klientów była tą sprawą oburzona. źródło: twitter.com/independent. sieć h&m zdecydowała się wycofać produkt ze sprzedaży. jak dalej czytamy, rzecznik marki zapewnił, że nadruk na skarpetkach przedstawia figurkę lego, a jakiekolwiek inne skojarzenia są przypadkowe. przedstawiciel firmy przeprosił także tych, którzy poczuli się urażeni. niedawno marka zmagała się z problemami po zamieszczeniu w sklepie internetowym zdjęcia ciemnoskórego chłopca w bluzie z napisem „najfajniejsza małpa w dżungli” (ang. „coolest monkey in the jungle”). fotografia wywołała oburzenie klientów, którzy oskarżyli firmę o rasizm. w wyniku tej sprawy współpracę z marką zerwał muzyk the weeknd. w rpa doszło nawet do zamieszek , podczas których niszczono należące do sieci sklepy. (mb).
W ofercie szwedzkiej sieci odzieżowej H&M pojawiły się dziecięce skarpetki z wzorem przedstawiającym ludzika Lego z młotem pneumatycznym. Klienci dostrzegli tam jednak słowo „bóg” napisane po arabsku. Wywołało to negatywne komentarze pod adresem marki – opisuje portal rp.pl.
Jak czytamy, po odwróceniu skarpetek i wpatrzeniu się we wzór niektórzy klienci zauważyli, że ślad zostawiany przez młot pneumatyczny postaci przypomina zapis „Allah”. Część klientów była tą sprawą oburzona.

Źródło: twitter.com/Independent
Sieć H&M zdecydowała się wycofać produkt ze sprzedaży. Jak dalej czytamy, rzecznik marki zapewnił, że nadruk na skarpetkach przedstawia figurkę Lego, a jakiekolwiek inne skojarzenia są przypadkowe. Przedstawiciel firmy przeprosił także tych, którzy poczuli się urażeni.
Niedawno marka zmagała się z problemami po zamieszczeniu w sklepie internetowym zdjęcia ciemnoskórego chłopca w bluzie z napisem „Najfajniejsza małpa w dżungli” (ang. „Coolest monkey in the jungle”). Fotografia wywołała oburzenie klientów, którzy oskarżyli firmę o rasizm. W wyniku tej sprawy współpracę z marką zerwał muzyk The Weeknd. W RPA doszło nawet do zamieszek, podczas których niszczono należące do sieci sklepy. (mb)