Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Szwedzka Federacja Żywieniowa zachęca do konsumpcji ludzkiego mięsa? w szwecji powstała „szokująca” kampania klimatyczna „go sweagan”, której hasło sugeruje promocję konsumpcji ludzkiego mięsa – informuje rp.pl. celem akcji jest zwrócenie uwagi na problem szybkiego wzrostu ludności na świecie oraz ograniczonej podaży żywności – czytamy. źródło przekazuje, że w ramach akcji szwedzka federacja żywieniowa przygotowała satyryczny film zachęcający do konsumpcji ludzkiego mięsa. głównym bohaterem spotu jest erik karlsson, naukowiec i założyciel firmy swede meat, który tłumaczy, jak jego zdaniem można byłoby rozwiązać problem niewystarczającej w przyszłości ilości jedzenia. jego zdaniem wyhodowana w laboratorium „ludzina” może stanowić pełnowartościową alternatywę dla białka pochodzenia zwierzęcego. sam deklaruje: „jem ludzkie mięso od dłuższego czasu i nie zwariowałem”. do swojego pomysłu przekonuje także szwedzkiego aktora alexandra skarsgårdowa oraz grupę osób, która uczestniczy w degustacji. zgromadzone osoby nie są jednak chętne do próbowania potrawy. cała kampania, której nazwa w wolnym tłumaczeniu brzmi „zjedz szweda”, miała udowodnić, że ludzie nie są gotowi na to, aby jeść ludzkie mięso, nawet jeśli miałoby powstawać w laboratorium. satyryczna akcja ma sprowokować do publicznej debaty na temat metod zrównoważonej produkcji żywności – wyjaśnia źródło. rp.pl przytacza wypowiedź przewodniczącego szwedzkiej federacji żywności larsa appelqvisty: „nasze firmy są w czołówce zrównoważonej produkcji, a wiele naszych praktyk może być powielanych przez producentów na całym świecie. ale pragniemy również czerpać inspirację z innych krajów i branż oraz uzyskiwać nowe pomysły na to, jak możemy stać się jeszcze bardziej zrównoważonymi w kraju”. (as).
W Szwecji powstała „szokująca” kampania klimatyczna „Go Sweagan”, której hasło sugeruje promocję konsumpcji ludzkiego mięsa – informuje rp.pl. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na problem szybkiego wzrostu ludności na świecie oraz ograniczonej podaży żywności – czytamy.
Źródło przekazuje, że w ramach akcji Szwedzka Federacja Żywieniowa przygotowała satyryczny film zachęcający do konsumpcji ludzkiego mięsa. Głównym bohaterem spotu jest Erik Karlsson, naukowiec i założyciel firmy Swede Meat, który tłumaczy, jak jego zdaniem można byłoby rozwiązać problem niewystarczającej w przyszłości ilości jedzenia. Jego zdaniem wyhodowana w laboratorium „ludzina” może stanowić pełnowartościową alternatywę dla białka pochodzenia zwierzęcego. Sam deklaruje: „Jem ludzkie mięso od dłuższego czasu i nie zwariowałem”. Do swojego pomysłu przekonuje także szwedzkiego aktora Alexandra Skarsgårdowa oraz grupę osób, która uczestniczy w degustacji. Zgromadzone osoby nie są jednak chętne do próbowania potrawy.
Cała kampania, której nazwa w wolnym tłumaczeniu brzmi „Zjedz Szweda”, miała udowodnić, że ludzie nie są gotowi na to, aby jeść ludzkie mięso, nawet jeśli miałoby powstawać w laboratorium. Satyryczna akcja ma sprowokować do publicznej debaty na temat metod zrównoważonej produkcji żywności – wyjaśnia źródło.
Rp.pl przytacza wypowiedź przewodniczącego Szwedzkiej Federacji Żywności Larsa Appelqvisty: „Nasze firmy są w czołówce zrównoważonej produkcji, a wiele naszych praktyk może być powielanych przez producentów na całym świecie. Ale pragniemy również czerpać inspirację z innych krajów i branż oraz uzyskiwać nowe pomysły na to, jak możemy stać się jeszcze bardziej zrównoważonymi w kraju”. (as)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Szwedzka Federacja Żywieniowa zachęca do konsumpcji ludzkiego mięsa? w szwecji powstała „szokująca” kampania klimatyczna „go sweagan”, której hasło sugeruje promocję konsumpcji ludzkiego mięsa – informuje rp.pl. celem akcji jest zwrócenie uwagi na problem szybkiego wzrostu ludności na świecie oraz ograniczonej podaży żywności – czytamy. źródło przekazuje, że w ramach akcji szwedzka federacja żywieniowa przygotowała satyryczny film zachęcający do konsumpcji ludzkiego mięsa. głównym bohaterem spotu jest erik karlsson, naukowiec i założyciel firmy swede meat, który tłumaczy, jak jego zdaniem można byłoby rozwiązać problem niewystarczającej w przyszłości ilości jedzenia. jego zdaniem wyhodowana w laboratorium „ludzina” może stanowić pełnowartościową alternatywę dla białka pochodzenia zwierzęcego. sam deklaruje: „jem ludzkie mięso od dłuższego czasu i nie zwariowałem”. do swojego pomysłu przekonuje także szwedzkiego aktora alexandra skarsgårdowa oraz grupę osób, która uczestniczy w degustacji. zgromadzone osoby nie są jednak chętne do próbowania potrawy. cała kampania, której nazwa w wolnym tłumaczeniu brzmi „zjedz szweda”, miała udowodnić, że ludzie nie są gotowi na to, aby jeść ludzkie mięso, nawet jeśli miałoby powstawać w laboratorium. satyryczna akcja ma sprowokować do publicznej debaty na temat metod zrównoważonej produkcji żywności – wyjaśnia źródło. rp.pl przytacza wypowiedź przewodniczącego szwedzkiej federacji żywności larsa appelqvisty: „nasze firmy są w czołówce zrównoważonej produkcji, a wiele naszych praktyk może być powielanych przez producentów na całym świecie. ale pragniemy również czerpać inspirację z innych krajów i branż oraz uzyskiwać nowe pomysły na to, jak możemy stać się jeszcze bardziej zrównoważonymi w kraju”. (as).