Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Dove zobowiązało się nie korzystać ze sztucznej inteligencji w reklamach. Marka ruszyła z kampanią. 9 kwietnia 2024 roku z okazji 20. rocznicy kampanii na rzecz „prawdziwego piękna” marka kosmetyczna dove ruszyła z akcją, która ma za zadanie pokazać, jak ważne jest ponowne zdefiniowanie piękna w czasach szybkiego postępu technologicznego. ponadto, marka zobowiązała się nie używać sztucznej inteligencji do tworzenia lub modyfikowania wizerunku kobiet – podaje thedrum.com. według szacunków dove, do 2025 roku 90 proc. treści, które ludzie oglądają w internecie, będzie generowanych przez sztuczną inteligencję – czytamy. w spocie przygotowanym przez agencję soko marka za pomocą wygenerowanych komputerowo zdjęć podkreśla uprzedzenia i na nowo definiuje, jak wygląda piękno w erze cyfrowej – podaje thedrum.com. źródło: youtube.com/doveunitedstates. kwestią, która najmocniej wybrzmiewa w całej kampanii, jest szkodliwy wpływ „perfekcyjnych” obrazów na zdrowie psychiczne i poczucie własnej wartości. dove podkreśliło, że 1 na 3 kobiety odczuwa presję, by zmienić swój wygląd z powodu tego, co widzi w internecie – donosi źródło. obecność sztucznej inteligencji w życiu większości osób jest nieunikniona. z tego powodu dove wzywa do rozmów na temat standardów piękna – zarówno online, jak i offline – czytamy. (ao).
9 kwietnia 2024 roku z okazji 20. rocznicy kampanii na rzecz „Prawdziwego piękna” marka kosmetyczna Dove ruszyła z akcją, która ma za zadanie pokazać, jak ważne jest ponowne zdefiniowanie piękna w czasach szybkiego postępu technologicznego. Ponadto, marka zobowiązała się nie używać sztucznej inteligencji do tworzenia lub modyfikowania wizerunku kobiet – podaje thedrum.com.
Według szacunków Dove, do 2025 roku 90 proc. treści, które ludzie oglądają w internecie, będzie generowanych przez sztuczną inteligencję – czytamy.
W spocie przygotowanym przez agencję Soko marka za pomocą wygenerowanych komputerowo zdjęć podkreśla uprzedzenia i na nowo definiuje, jak wygląda piękno w erze cyfrowej – podaje thedrum.com.
Źródło: youtube.com/doveunitedstates
Kwestią, która najmocniej wybrzmiewa w całej kampanii, jest szkodliwy wpływ „perfekcyjnych” obrazów na zdrowie psychiczne i poczucie własnej wartości. Dove podkreśliło, że 1 na 3 kobiety odczuwa presję, by zmienić swój wygląd z powodu tego, co widzi w internecie – donosi źródło.
Obecność sztucznej inteligencji w życiu większości osób jest nieunikniona. Z tego powodu Dove wzywa do rozmów na temat standardów piękna – zarówno online, jak i offline – czytamy. (ao)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Dove zobowiązało się nie korzystać ze sztucznej inteligencji w reklamach. Marka ruszyła z kampanią. 9 kwietnia 2024 roku z okazji 20. rocznicy kampanii na rzecz „prawdziwego piękna” marka kosmetyczna dove ruszyła z akcją, która ma za zadanie pokazać, jak ważne jest ponowne zdefiniowanie piękna w czasach szybkiego postępu technologicznego. ponadto, marka zobowiązała się nie używać sztucznej inteligencji do tworzenia lub modyfikowania wizerunku kobiet – podaje thedrum.com. według szacunków dove, do 2025 roku 90 proc. treści, które ludzie oglądają w internecie, będzie generowanych przez sztuczną inteligencję – czytamy. w spocie przygotowanym przez agencję soko marka za pomocą wygenerowanych komputerowo zdjęć podkreśla uprzedzenia i na nowo definiuje, jak wygląda piękno w erze cyfrowej – podaje thedrum.com. źródło: youtube.com/doveunitedstates. kwestią, która najmocniej wybrzmiewa w całej kampanii, jest szkodliwy wpływ „perfekcyjnych” obrazów na zdrowie psychiczne i poczucie własnej wartości. dove podkreśliło, że 1 na 3 kobiety odczuwa presję, by zmienić swój wygląd z powodu tego, co widzi w internecie – donosi źródło. obecność sztucznej inteligencji w życiu większości osób jest nieunikniona. z tego powodu dove wzywa do rozmów na temat standardów piękna – zarówno online, jak i offline – czytamy. (ao).