Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Polskie projekty nagrodzone SABRE Awards EMEA 2024. Kampania K+Group i Must Be Loud dla KOD najlepszą w konkursie. polska kampania „wybory bez picu”, zrealizowana przez k+group i must be loud dla kod, zdobyła tytuł najlepszej w konkursie emea sabre awards 2024. ogłoszenie tegorocznych zwycięzców odbyło się 17 kwietnia w londynie. wśród nagrodzonych są też inne agencje z polski. w konkursie organizowanym przez provoke media nagrodę platinum sabre award dla najlepszej kampanii public relations roku otrzymał projekt „wybory bez picu”, zrealizowany przez k+group i must be loud dla komitetu obrony demokracji. ponadto kampania zwyciężyła też w kategorii the baltic, czyli dla kampanii zgłaszanych przez kraje bałtyckie. „w czasach, gdy szerzy się dezinformacja, a uczciwość wyborów jest kwestionowana na całym świecie, ta polska kampania pokazała, jak skuteczna komunikacja może edukować i zapewniać wyborców o ważności ich systemów wyborczych” – powiedział paul holmes, przewodniczący sędziów emea sabre. za realizację kampanii po stronie k+ odpowiadały zespoły k+group (agata potarzycka-szczerba) i k+digital (błażej soniewicki, jakub dymek, adrian kędzierski). „nagroda ma dla nas podwójny wymiar. projektowo sięgnęliśmy wyżej, niż zakładaliśmy na starcie – w 4 miesiące nie tylko udało nam się zrekrutować 27 tys. wolontariuszy, ale znacząco przekroczyliśmy estymowane wyniki w social media. jednak w tym wypadku szaczególnie istotny jest też ten drugi wymiar, społeczny. staliśmy uczestnikiem niesamowitej energii, towarzyszącej wyborom 15 października. niezwykły, emocjonujący i satysfakcjonujący czas dla całego zespołu, a teraz ogromne docenienie – to z nami zostanie” – mówi proto.pl błażej soniewicki, ceo k+digital (k+group). w kategorii technology: hardware nagrodzony został projekt „acer predator games” – międzyszkolny konkurs rozgrywek esportowych, realizowany przez acer polska i publicon services. z kolei wśród projektów non-corporate: associations nagrodzono inicjatywę „#noshamecoalition” autorstwa answear.lab i clue pr, w ramach której media zobowiązały się do zmiany w podejściu do opisywania kobiet i rezygnacji z zawstydzających je publikacji. czytaj więcej: nie dla zawstydzania kobiet – answear.lab namawia media do zmiany narracji. w kategorii innovator of the year: brand zwyciężył velobank. w zestawieniu in2 sabre awards, czyli wśród projektów, które wyróżniają się wnikliwością i innowacyjnością, szczególnie w obszarze mediów cyfrowych oraz danych i analiz, obok projektu dla kod, znalazła się też kampania #rakchadzawspak realizowana przez k+ z dolnośląskim centrum onkologii, pulmonologii i hematologii we wrocławiu. obie kampanie zostały na tej liście wyróżnione certificates of excellence w kategorii pro bono. z listą nominowanych projektów z polski można zapoznać się tutaj. (mb).
Polska kampania „Wybory bez picu”, zrealizowana przez K+Group i Must Be Loud dla KOD, zdobyła tytuł najlepszej w konkursie EMEA SABRE Awards 2024. Ogłoszenie tegorocznych zwycięzców odbyło się 17 kwietnia w Londynie. Wśród nagrodzonych są też inne agencje z Polski.
W konkursie organizowanym przez PRovoke Media nagrodę Platinum SABRE Award dla najlepszej kampanii public relations roku otrzymał projekt „Wybory bez picu”, zrealizowany przez K+Group i Must Be Loud dla Komitetu Obrony Demokracji. Ponadto kampania zwyciężyła też w kategorii The Baltic, czyli dla kampanii zgłaszanych przez kraje bałtyckie.

„W czasach, gdy szerzy się dezinformacja, a uczciwość wyborów jest kwestionowana na całym świecie, ta polska kampania pokazała, jak skuteczna komunikacja może edukować i zapewniać wyborców o ważności ich systemów wyborczych” – powiedział Paul Holmes, przewodniczący sędziów EMEA SABRE.
Za realizację kampanii po stronie K+ odpowiadały zespoły K+Group (Agata Potarzycka-Szczerba) i K+Digital (Błażej Soniewicki, Jakub Dymek, Adrian Kędzierski).
„Nagroda ma dla nas podwójny wymiar. Projektowo sięgnęliśmy wyżej, niż zakładaliśmy na starcie – w 4 miesiące nie tylko udało nam się zrekrutować 27 tys. wolontariuszy, ale znacząco przekroczyliśmy estymowane wyniki w social media. Jednak w tym wypadku szaczególnie istotny jest też ten drugi wymiar, społeczny. Staliśmy uczestnikiem niesamowitej energii, towarzyszącej wyborom 15 października. Niezwykły, emocjonujący i satysfakcjonujący czas dla całego zespołu, a teraz ogromne docenienie – to z nami zostanie” – mówi PRoto.pl Błażej Soniewicki, CEO K+Digital (K+Group).
W kategorii Technology: Hardware nagrodzony został projekt „Acer Predator Games” – międzyszkolny konkurs rozgrywek esportowych, realizowany przez Acer Polska i Publicon Services.
Z kolei wśród projektów Non-Corporate: Associations nagrodzono inicjatywę „#NoShameCoalition” autorstwa Answear.LAB i Clue PR, w ramach której media zobowiązały się do zmiany w podejściu do opisywania kobiet i rezygnacji z zawstydzających je publikacji.
Czytaj więcej: Nie dla zawstydzania kobiet – Answear.LAB namawia media do zmiany narracji
W kategorii Innovator of the Year: Brand zwyciężył VeloBank.
W zestawieniu IN2 SABRE Awards, czyli wśród projektów, które wyróżniają się wnikliwością i innowacyjnością, szczególnie w obszarze mediów cyfrowych oraz danych i analiz, obok projektu dla KOD, znalazła się też kampania #RakChadzaWspak realizowana przez K+ z Dolnośląskim Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii we Wrocławiu. Obie kampanie zostały na tej liście wyróżnione Certificates of Excellence w kategorii pro bono.
Z listą nominowanych projektów z Polski można zapoznać się tutaj. (mb)