Dziesięć nominacji dla polskich firm i projektów znalazło się na tegorocznej liście kandydatów do SABRE Awards EMEA. PRovoke Media opublikowało listę nominowanych w 21. edycji konkursu, który nagradza osiągnięcia w zakresie brandingu, zarządzania reputacją oraz public relations.
Szansę na nagrodę ma w sumie ponad 400 kampanii, które wybrano spośród dwóch tysięcy zgłoszeń.
W gronie nominowanych Polskę reprezentują:
W kategorii regionalnej The Baltic:
- International Public Affairs Academy za organizację International Public Affairs Forum
- SEC Newgate CEE za kampanię na rzecz wolnych mediów w Polsce dla TVN Warner Bros. Discovery
- Havas PR Warszawa za kampanię „Zrobiliśmy to lepiej” dla MAX Premium Burgers
- Albo albo za działania w ramach kampanii Answear.com „Zadbaj o to, co jest w środku”
W kategorii Superior Achievement in Research and Planning:
- VeloBank i agencja Zoom za kampanię walentynkową
W kategorii Capital Markets Communications:
- LPP i Lighthouse za projekt „LPP vs HDR: o znikających miliardach i odzyskanym zaufaniu”
- VeloBank i agencja Zoom za kampanię walentynkową
W kategorii Financial Services:
- Burson Poland i Nest Bank za projekt na rzecz zdrowia psychicznego w Polsce
W kategorii Telecommunications:
- CEC Group i Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji za projekt „Zdrowie w zasięgu”
W kategorii Healthcare Providers:
- projekt „Spot the dot” Fundacji Rak’n’Roll i La Roche-Posay zrealizowany przez Clue PR, 2koma7, LoveBrands oraz zespoły PR klientów
Rozdanie nagród odbędzie się 2 kwietnia 2025 roku w Londynie. (kn)