niedziela, 23 marca, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościPolskie projekty z nominacjami do SABRE Awards EMEA 2025

Polskie projekty z nominacjami do SABRE Awards EMEA 2025

Dziesięć nominacji dla polskich firm i projektów znalazło się na tegorocznej liście kandydatów do SABRE Awards EMEA. PRovoke Media opublikowało listę nominowanych w 21. edycji konkursu, który nagradza osiągnięcia w zakresie brandingu, zarządzania reputacją oraz public relations.

Szansę na nagrodę ma w sumie ponad 400 kampanii, które wybrano spośród dwóch tysięcy zgłoszeń.

W gronie nominowanych Polskę reprezentują:

W kategorii regionalnej The Baltic:

  • International Public Affairs Academy za organizację International Public Affairs Forum
  • SEC Newgate CEE za kampanię na rzecz wolnych mediów w Polsce dla TVN Warner Bros. Discovery
  • Havas PR Warszawa za kampanię „Zrobiliśmy to lepiej” dla MAX Premium Burgers
  • Albo albo za działania w ramach kampanii Answear.com „Zadbaj o to, co jest w środku”

W kategorii Superior Achievement in Research and Planning:

  • VeloBank i agencja Zoom za kampanię walentynkową

W kategorii Capital Markets Communications:

  • LPP i Lighthouse za projekt „LPP vs HDR: o znikających miliardach i odzyskanym zaufaniu”
  • VeloBank i agencja Zoom za kampanię walentynkową

W kategorii Financial Services:

  • Burson Poland i Nest Bank za projekt na rzecz zdrowia psychicznego w Polsce

W kategorii Telecommunications:

  • CEC Group i Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji za projekt „Zdrowie w zasięgu”

W kategorii Healthcare Providers:

  • projekt „Spot the dot” Fundacji Rak’n’Roll i La Roche-Posay zrealizowany przez Clue PR, 2koma7, LoveBrands oraz zespoły PR klientów

Rozdanie nagród odbędzie się 2 kwietnia 2025 roku w Londynie. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj