.

 

Polskie projekty z nominacjami do SABRE Awards EMEA 2024

dodano: 
06.03.2024
komentarzy: 
0

11 nominacji dla polskich firm i projektów znalazło się na tegorocznej liście kandydatów do SABRE Awards EMEA. PRovoke Media opublikowało listę nominowanych w 20. edycji konkursu, który nagradza osiągnięcia w zakresie brandingu, zarządzania reputacją i public relations. 

Szansę na nagrodę ma w sumie ponad 400 kampanii, które wybrano spośród dwóch tysięcy zgłoszeń.

W gronie nominowanych Polskę reprezentują:

• w kategorii Superior Achievement in Brand-Building: VeloBank

• w kategorii The Baltic: „Wybory bez picu” – Komitet Obrony Demokracji i K+Group, Must Be Loud

• w kategorii Corporate Media Relations: „Wyższy poziom chmury” – Microsoft Polska i Dfusion communication

• w kategorii Branded Journalism: „Bravo x Netflix” – Netflix i MSL Poland

• w kategorii Sponsorship: „Łączy nas najlepszy skład” –  PZPN i Biedronka, Jeronimo Martins (Biedronka), Polski Związek Piłki Nożnej i Publicon Services oraz „Raport sponsoringowy Grupy Orlen” – Orlen i Publicon Services

• w kategorii Home & Furniture: „Bezpieczny Dom” – Resideo, Procontent i Kerris

• w kategorii Technology: Hardware: „Acer Predator Games” międzyszkolny konkurs rozgrywek esportowych – Acer Polska i Publicon Services

• w kategorii Telecommications: „Smart City” – Orange Polska i Icon Strategies

• w kategorii Healthcare Providers: „Rak Chadza Wspak” – Dolnośląskie Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii, Fundacja Onkologika i K+Group

• w kategorii Non-Corporate, Associations: „#NoShameCoalition” – Answear.LAB i Clue PR
      
Rozdanie nagród odbędzie się 17 kwietnia 2024 roku w Londynie. (af)

Źródło:

provokemedia.com
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin