środa, 17 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościReguły komunikacji firmy z otoczeniem

Reguły komunikacji firmy z otoczeniem

Bogusław Feliszek w magazynie Rynek Podróży pisze o najważniejszych regułach komunikacji firmy. Autor artykułu zaznacza, że bardzo ważny jest wybór odpowiedniej osoby, która będzie zajmować się kontaktami firmy z otoczeniem. Radzi on, żeby do tego typu działań wybierać najważniejsze osoby z przedsiębiorstwa, gdyż ich wysoka wiarygodność sprzyja zmianom nastawień i zachowań odbiorców komunikatu. Feliszek zaznacza jednak, że wraz z upływem czasu znaczenie takiej wiarygodności maleje, dlatego odradza wykorzystywanie wypowiedzi np. prezesa firmy do komentowania wszystkich wydarzeń.
Sugeruje on, że „W informacjach prasowych powinny znajdować się wypowiedzi osób najbardziej kompetentnych w danej sprawie”. Autor artykułu przypomina również, o tym, jak bardzo istotna jest jakość komunikatów i to, aby były wyraziste: „Przygotowując nową kampanię informacyjną myśl rewolucyjnie, nie ewolucyjnie”. W zakończeniu Feliszek przestrzega: „Irytujące zachowania są niezwykle istotne w PR. Prezes firmy wygłaszający przemówienie gęsto ozdobione przerywnikami »że tak powiem«, nie powie nic, co zapadnie w pamięć, oprócz oczywiście feralnego »że tak powiem«”. W takich wypadkach zaleca się przeszkolenie z wystąpień publicznych.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj