Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Leszczyński w kilku zdaniach o Futuramie. proto.pl: jak nawiązał pan współpracę z joanną żero i wojciechem ponikowskim? w. l: wszyscy mieliśmy ze sobą wcześniej relacje zawodowe, pracując w innych instytucjach, czy też prowadząc własną działalność. przyszedł moment, w którym stwierdziliśmy, że nasze kompetencje dobrze się uzupełniają i jest sens zacząć pracować ze sobą bliżej, w jednej spółce. proto.pl: czy futurama pozyskała już pierwszych klientów? w. l: jednym z pierwszych klientów futuramy jest wydawnictwo ringier axel springer. poza tym – i to chcę podkreślić – jesteśmy zadowoleni z możliwości współorganizacji konferencji „dlaczego nie możemy być nieodpowiedzialni?”, której pomysłodawcą jest spółdzielnia doradców kredytowych ang i konferencja przedsiębiorstw finansowych. proto.pl: na jakiego typu klientach i na jakich branżach chcą się państwo skupić? w. l: nie tyle branże są dla nas istotne, co raczej charakter projektów. innymi słowy nikogo a priori nie wykluczamy z grona naszych klientów, ani też nikogo nie preferujemy. jakkolwiek z powodu doświadczeń zawodowych z pewnością chętnie pracować będziemy np. dla firm z sektora finansowego. proto.pl: futurama ma być agencją odpowiedzialną. czy nie obawiają się państwo, że będą się do niej zgłaszać firmy powierzchownie traktujące zagadnienia związane z csr-em? w. l: nawet gdyby tak było, nie będziemy nad tym ubolewać, tylko wspólnie z takimi klientami rozmawiać, aby ich projekty były odpowiedzialne. nie od razu kraków zbudowano. poza tym raz jeszcze podkreślę – to, że chcemy być odpowiedzialni, nie oznacza, że jesteśmy nastawieni wyłącznie na projekty csr-owe. nie w tym rzecz. czytaj także waldemar leszczyński założył agencję.
PRoto.pl: Jak nawiązał Pan współpracę z Joanną Żero i Wojciechem Ponikowskim?
W. L: Wszyscy mieliśmy ze sobą wcześniej relacje zawodowe, pracując w innych instytucjach, czy też prowadząc własną działalność. Przyszedł moment, w którym stwierdziliśmy, że nasze kompetencje dobrze się uzupełniają i jest sens zacząć pracować ze sobą bliżej, w jednej spółce.
PRoto.pl: Czy Futurama pozyskała już pierwszych klientów?
W. L: Jednym z pierwszych klientów Futuramy jest wydawnictwo Ringier Axel Springer. Poza tym – i to chcę podkreślić – jesteśmy zadowoleni z możliwości współorganizacji konferencji „Dlaczego nie możemy być nieodpowiedzialni?”, której pomysłodawcą jest Spółdzielnia Doradców Kredytowych ANG i Konferencja Przedsiębiorstw Finansowych.
PRoto.pl: Na jakiego typu klientach i na jakich branżach chcą się Państwo skupić?
W. L: Nie tyle branże są dla nas istotne, co raczej charakter projektów. Innymi słowy nikogo a priori nie wykluczamy z grona naszych klientów, ani też nikogo nie preferujemy. Jakkolwiek z powodu doświadczeń zawodowych z pewnością chętnie pracować będziemy np. dla firm z sektora finansowego.
PRoto.pl: Futurama ma być agencją odpowiedzialną. Czy nie obawiają się Państwo, że będą się do niej zgłaszać firmy powierzchownie traktujące zagadnienia związane z CSR-em?
W. L: Nawet gdyby tak było, nie będziemy nad tym ubolewać, tylko wspólnie z takimi klientami rozmawiać, aby ich projekty były odpowiedzialne. Nie od razu Kraków zbudowano.
Poza tym raz jeszcze podkreślę – to, że chcemy być odpowiedzialni, nie oznacza, że jesteśmy nastawieni wyłącznie na projekty CSR-owe. Nie w tym rzecz.
Czytaj także Waldemar Leszczyński założył agencję