Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Provident zmienia logo. firma pożyczkowa provident zmienia kolory i wprowadza nowe logo oraz identyfikację wizualną. polska jest pierwszym krajem, w którym przeprowadzono rebranding. proces obejmie wszystkie kraje, w których działa firma. provident polska, chcąc umacniać pozycję firmy na rynku, wkracza w nowy rozdział i zmienia swoje dotychczasowe barwy. przedstawiciele firmy podkreślają, że rebranding jest naturalnym wynikiem procesu zmian, jakie towarzyszyły providentowi na przestrzeni ostatnich lat. „patrzymy w przyszłość, obserwujemy rynek i zachodzące na nim zmiany. nowe logo to zwieńczenie zmian oraz podejścia, jakie kształtowało się w providencie przez ostatnie kilka lat. rozwinęliśmy nowe kanały sprzedaży, rozbudowaliśmy portfolio produktowe, dopasowane do nowych oczekiwań klientów. przyszedł również czas na odświeżenie wizerunku” – komentuje zmianę katarzyna szerling, członek zarządu, dyrektor pionu marketingu provident polska. jak czytamy w komunikacje prasowym, firma będzie teraz działać zgodnie z hasłem „wierzymy w twój plan”. tak wyglądało dotychczasowe logo firmy. provident polska wprowadza nowe logo i identyfikację jako pierwsza firma z grupy ipf. (mb). sprawdź kurs internetowy akademii proto: rebranding, zarządzanie zmianami.
Firma pożyczkowa Provident zmienia kolory i wprowadza nowe logo oraz identyfikację wizualną. Polska jest pierwszym krajem, w którym przeprowadzono rebranding. Proces obejmie wszystkie kraje, w których działa firma.
Provident Polska, chcąc umacniać pozycję firmy na rynku, wkracza w nowy rozdział i zmienia swoje dotychczasowe barwy. Przedstawiciele firmy podkreślają, że rebranding jest naturalnym wynikiem procesu zmian, jakie towarzyszyły Providentowi na przestrzeni ostatnich lat. „Patrzymy w przyszłość, obserwujemy rynek i zachodzące na nim zmiany. Nowe logo to zwieńczenie zmian oraz podejścia, jakie kształtowało się w Providencie przez ostatnie kilka lat. Rozwinęliśmy nowe kanały sprzedaży, rozbudowaliśmy portfolio produktowe, dopasowane do nowych oczekiwań klientów. Przyszedł również czas na odświeżenie wizerunku” – komentuje zmianę Katarzyna Szerling, członek zarządu, Dyrektor Pionu Marketingu Provident Polska. Jak czytamy w komunikacje prasowym, firma będzie teraz działać zgodnie z hasłem „Wierzymy w Twój plan”.
Tak wyglądało dotychczasowe logo firmy.

Provident Polska wprowadza nowe logo i identyfikację jako pierwsza firma z Grupy IPF. (mb)
Sprawdź kurs internetowy Akademii PRoto: Rebranding, zarządzanie zmianami