Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Ambasadorzy marek: Edyta Zając dla Le Désir. le désir na polskim rynku mody pojawiła się w 2014 roku. twarzą najnowszej wiosennej kampanii wizerunkowej marki została modelka edyta zając. „edyta doskonale uosabia ducha marki. jest przebojowa, odważna, pełna pasji, czyli taka jaka jest kobieta le désir” – mówi magda wizner, założycielka i projektantka marki. kampania obejmuje okres 6 miesięcy. wizerunek ambasadorki pojawi się w internecie i wybranych tytułach prasowych. zrealizowana została również sesja zdjęciowa do look booka marki, w którym pojawiła się zwyciężczyni konkursu the look of the year 2015 – adrianna sieklińska. do poprzednich kampanii firma angażowała m.in. miss polonia paulinę krupińską czy modelkę olę ziemińską. (ak).
Le Désir na polskim rynku mody pojawiła się w 2014 roku. Twarzą najnowszej wiosennej kampanii wizerunkowej marki została modelka Edyta Zając.
„Edyta doskonale uosabia ducha marki. Jest przebojowa, odważna, pełna pasji, czyli taka jaka jest kobieta Le Désir” – mówi Magda Wizner, założycielka i projektantka marki.

Kampania obejmuje okres 6 miesięcy. Wizerunek ambasadorki pojawi się w internecie i wybranych tytułach prasowych.
Zrealizowana została również sesja zdjęciowa do look booka marki, w którym pojawiła się zwyciężczyni konkursu The Look of the Year 2015 – Adrianna Sieklińska.

Do poprzednich kampanii firma angażowała m.in. Miss Polonia Paulinę Krupińską czy modelkę Olę Ziemińską. (ak)