Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Od infografiki do strategii komunikacji marektingowej. graficzna oprawa informacji jest niezbędnym elementem współczesnej komunikacji. ma to również zastosowanie przy danych liczbowych. przekazy ze wszystkich mediów zgromadzone w procesie monitoringu zyskują formę interaktywnych infografik w module analitycznym imm. taka forma prezentacji danych to łatwy sposób na szybką bieżącą analizę zgromadzonych informacji oraz istotnych wskaźników efektywności. wykresy aktualizowane w czasie rzeczywistym można także zapisywać w popularnych formatach, układać w dostosowanej do indywidualnych potrzeb kolejności i wykorzystywać we własnych prezentacjach. stale aktualizowane dane o popularności marek mogą być podstawą modyfikacji aktualnej, a także wyznaczania kierunków nowej strategii komunikacji marketingowej. jeśli monitorujemy działania konkurencji, mamy także wgląd do bieżących efektów jej działań, które możemy porównać z naszymi wynikami. warto też pamiętać, że uporządkowane informacje o naszej branży to niezastąpione źródło inspiracji, z którego warto korzystać w codziennej pracy. sprawdź, jak działa nowy moduł imm.
Graficzna oprawa informacji jest niezbędnym elementem współczesnej komunikacji. Ma to również zastosowanie przy danych liczbowych. Przekazy ze wszystkich mediów zgromadzone w procesie monitoringu zyskują formę interaktywnych infografik w module analitycznym IMM. Taka forma prezentacji danych to łatwy sposób na szybką bieżącą analizę zgromadzonych informacji oraz istotnych wskaźników efektywności. Wykresy aktualizowane w czasie rzeczywistym można także zapisywać w popularnych formatach, układać w dostosowanej do indywidualnych potrzeb kolejności i wykorzystywać we własnych prezentacjach.

Stale aktualizowane dane o popularności marek mogą być podstawą modyfikacji aktualnej, a także wyznaczania kierunków nowej strategii komunikacji marketingowej. Jeśli monitorujemy działania konkurencji, mamy także wgląd do bieżących efektów jej działań, które możemy porównać z naszymi wynikami. Warto też pamiętać, że uporządkowane informacje o naszej branży to niezastąpione źródło inspiracji, z którego warto korzystać w codziennej pracy.

Sprawdź, jak działa nowy moduł IMM.