Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
#niegasswiatla dla wspierania krajowej produkcji. ruszyła kampania społeczna mająca zwrócić uwagę na wartość lokalnej produkcji i rodzimych wyrobów oraz zachęcić do zapobiegania zamykaniu fabryk i wzrostowi bezrobocia. „nazwa kampanii #niegasswiatla zachęca konsumentów do wzięcia sprawy w swoje ręce i przyjęcie postawy aktywnej. obraz musi szokować, aby wywołał w społeczeństwie jakiekolwiek emocje. mamy nadzieję, że poprzez kampanię klienci bardziej świadomie będą dokonywać zakupów, a zwłaszcza ta młodsza grupa konsumentów” – podkreślają organizatorzy. na potrzeby kampanii przygotowano wideo. w filmie gaśnie światło, co symbolizuje koniec czegoś ważnego, jednocześnie bliskiego ludzkości (w tym przypadku zamknięcie fabryki, kolejnych miejsc pracy). wideo ma zwrócić uwagę na temat pochodzenia produktów i miejsca ich wyrobu, poinformować o skutkach kupowania towarów wyprodukowanych poza unią europejską i zachęcić do zakupu wyrobów lokalnych. w ramach kampanii powstał także specjalny fanpage #niegasswiatla na facebooku. akcja ma również konta na instagramie i youtubie. inicjatorami kampanii są agnieszka kulińska i agencja podhalegroup.pl. (ak).
Ruszyła kampania społeczna mająca zwrócić uwagę na wartość lokalnej produkcji i rodzimych wyrobów oraz zachęcić do zapobiegania zamykaniu fabryk i wzrostowi bezrobocia.
„Nazwa kampanii #niegasswiatla zachęca konsumentów do wzięcia sprawy w swoje ręce i przyjęcie postawy aktywnej. Obraz musi szokować, aby wywołał w społeczeństwie jakiekolwiek emocje. Mamy nadzieję, że poprzez kampanię klienci bardziej świadomie będą dokonywać zakupów, a zwłaszcza ta młodsza grupa konsumentów” – podkreślają organizatorzy.
Na potrzeby kampanii przygotowano wideo. W filmie gaśnie światło, co symbolizuje koniec czegoś ważnego, jednocześnie bliskiego ludzkości (w tym przypadku zamknięcie fabryki, kolejnych miejsc pracy). Wideo ma zwrócić uwagę na temat pochodzenia produktów i miejsca ich wyrobu, poinformować o skutkach kupowania towarów wyprodukowanych poza Unią Europejską i zachęcić do zakupu wyrobów lokalnych.
W ramach kampanii powstał także specjalny fanpage #niegasswiatla na Facebooku. Akcja ma również konta na Instagramie i YouTubie.
Inicjatorami kampanii są Agnieszka Kulińska i agencja Podhalegroup.pl.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
#niegasswiatla dla wspierania krajowej produkcji. ruszyła kampania społeczna mająca zwrócić uwagę na wartość lokalnej produkcji i rodzimych wyrobów oraz zachęcić do zapobiegania zamykaniu fabryk i wzrostowi bezrobocia. „nazwa kampanii #niegasswiatla zachęca konsumentów do wzięcia sprawy w swoje ręce i przyjęcie postawy aktywnej. obraz musi szokować, aby wywołał w społeczeństwie jakiekolwiek emocje. mamy nadzieję, że poprzez kampanię klienci bardziej świadomie będą dokonywać zakupów, a zwłaszcza ta młodsza grupa konsumentów” – podkreślają organizatorzy. na potrzeby kampanii przygotowano wideo. w filmie gaśnie światło, co symbolizuje koniec czegoś ważnego, jednocześnie bliskiego ludzkości (w tym przypadku zamknięcie fabryki, kolejnych miejsc pracy). wideo ma zwrócić uwagę na temat pochodzenia produktów i miejsca ich wyrobu, poinformować o skutkach kupowania towarów wyprodukowanych poza unią europejską i zachęcić do zakupu wyrobów lokalnych. w ramach kampanii powstał także specjalny fanpage #niegasswiatla na facebooku. akcja ma również konta na instagramie i youtubie. inicjatorami kampanii są agnieszka kulińska i agencja podhalegroup.pl. (ak).