Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
W znalezieniu pracy pomoże czytanie. „czytaj pl” – to nazwa kampanii promującej czytelnictwo na świecie. do prowadzonej w jej ramach akcji włączyło się 15 krajowych i międzynarodowych firm, które jako pracodawcy od potencjalnych pracowników oczekują… czytania książek. w 25 ogłoszeniach o pracę (na różne stanowiska i dotyczących innych branż) w opisie wymagań znajdziemy informacje: „czytanie książek mile widziane” bądź „czytanie będzie dodatkowym atutem”. co więcej, rekruterzy zachęcają kandydatów do podzielenia się tytułami przeczytanych pozycji. zaangażowane w akcję firmy otrzymują tytuł „pracodawcy przyjaznego czytającym”, a także zniżki na e-booki i audiobooki dla swojego zespołu. „regularne czytanie rozwija wyobraźnię i sprawia, że jesteśmy bardziej kreatywni. (…) dlatego przekonaliśmy pracodawców, że pracownicy, którzy czytają książki, wniosą dużo dobrego do prowadzonych przez nich firm. pokazujemy, że czytanie się opłaca. w tym przypadku może pomóc w zdobyciu dobrej pracy w wiodącym przedsiębiorstwie danej branży – zaznacza izabela helbin, dyrektor krakowskiego biura festiwalowego, organizatora „czytaj pl”. ogłoszenia o pracę można znaleźć tutaj. kampania „czytaj pl” zakłada umieszczenie ponad 600 nośników (citylightów i plakatów) w 16 polskich miastach. materiały zawierają kod qr pozwalający na pobranie 12 darmowych e-booków i audiobooków. ponadto, aplikacja umozliwia przesłanie kodu do pięciorga znajomych. można także wydrukować plakat z kodem i powiesić go w swoim miejscu zamieszkania, w pracy czy zaprzyjaźnionym sklepie. lista książek, które można przeczytać za darmo, dostępna jest tutaj. zakończenie kampanii zaplanowano na 30 listopada. jej organizatorami są: krakowskie biuro festiwalowe, operator programu kraków miasto literatury, unesco i platforma woblink.com, partnerem zaś – instytut książki. projekt dofinansowano ze środków ministra kultury i dziedzictwa narodowego w ramach narodowego programu rozwoju czytelnictwa. pracodawcy, którzy wzięli udział w akcji: agora, answear.com, el padre, freshmail, hand made, idea bank, interia.pl, medicine, mjcc, my works, salesmanago, twojemeble.pl, walraven i wawel. (ak).
„Czytaj PL” – to nazwa kampanii promującej czytelnictwo na świecie. Do prowadzonej w jej ramach akcji włączyło się 15 krajowych i międzynarodowych firm, które jako pracodawcy od potencjalnych pracowników oczekują… czytania książek.
W 25 ogłoszeniach o pracę (na różne stanowiska i dotyczących innych branż) w opisie wymagań znajdziemy informacje: „czytanie książek mile widziane” bądź „czytanie będzie dodatkowym atutem”. Co więcej, rekruterzy zachęcają kandydatów do podzielenia się tytułami przeczytanych pozycji.
Zaangażowane w akcję firmy otrzymują tytuł „Pracodawcy Przyjaznego Czytającym”, a także zniżki na e-booki i audiobooki dla swojego zespołu.
„Regularne czytanie rozwija wyobraźnię i sprawia, że jesteśmy bardziej kreatywni. (…) Dlatego przekonaliśmy pracodawców, że pracownicy, którzy czytają książki, wniosą dużo dobrego do prowadzonych przez nich firm. Pokazujemy, że czytanie się opłaca. W tym przypadku może pomóc w zdobyciu dobrej pracy w wiodącym przedsiębiorstwie danej branży – zaznacza Izabela Helbin, dyrektor Krakowskiego Biura Festiwalowego, organizatora „Czytaj PL”.
Ogłoszenia o pracę można znaleźć tutaj.
Kampania „Czytaj PL” zakłada umieszczenie ponad 600 nośników (citylightów i plakatów) w 16 polskich miastach. Materiały zawierają kod QR pozwalający na pobranie 12 darmowych e-booków i audiobooków. Ponadto, aplikacja umozliwia przesłanie kodu do pięciorga znajomych. Można także wydrukować plakat z kodem i powiesić go w swoim miejscu zamieszkania, w pracy czy zaprzyjaźnionym sklepie.
Lista książek, które można przeczytać za darmo, dostępna jest tutaj.
Zakończenie kampanii zaplanowano na 30 listopada.
Jej organizatorami są: Krakowskie Biuro Festiwalowe, operator programu Kraków Miasto Literatury, UNESCO i platforma Woblink.com, partnerem zaś – Instytut Książki. Projekt dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa
Pracodawcy, którzy wzięli udział w akcji: Agora, Answear.com, El Padre, Freshmail, Hand Made, Idea Bank, Interia.pl, Medicine, MJCC, My Works, Salesmanago, Twojemeble.pl, Walraven i Wawel. (ak)