Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
„Jestem dziennikarzem” – MediaTory z jubileuszową kampanią społeczną. każdy z nas swoimi codziennymi wyborami decyduje o tym, jakie treści dominują w mediach – to przekaz spotu, jaki z okazji jubileuszu przygotowali organizatorzy mediatorów – studenckich nagród dziennikarskich. kampania społeczna powstała, ponieważ odbiorcy nie mają dużej świadomości tego, jak działają media. internauci i widzowie często krytykują jakość dziennikarstwa, twierdząc, że jest ona coraz niższa. tymczasem mediatory od dziesięciu lat pokazują, że dobre dziennikarstwo wciąż istnieje. „postanowiliśmy przedstawić problem nie z punktu dziennikarzy, ale odbiorców. skoro tak często słyszymy, że za niską jakość treści w mediach odpowiadają dziennikarze, to warto pokazać drugą stronę medalu. w »interaktywnym świecie« odpowiedzialność za to, co w mediach dominuje i jakie materiały realizują dziennikarze – ponoszą również odbiorcy” – tłumaczy wioletta klytta, prezes stowarzyszenia mediatory. aby uświadomić odbiorcom rolę codziennych wyborów każdego z nas, twórcy postanowili przekazać przesłanie nie tylko na poziomie treści, ale i formy. internauta, który ogląda spot na własnym komputerze, widzi w nim własną twarz, która odbija się w czerni monitora: „zależało nam na znalezieniu sposobu, aby każdy widz po obejrzeniu spotu nie miał wątpliwości, że sprawa dotyczy również jego. wykorzystanie monitorów czy ekranów widzów w pełni spełniło nasze założenie” – tłumaczy klytta. organizatorzy liczą, że kampanie takie jak „jestem dziennikarzem” przyczynią się do bardziej świadomego i odpowiedzialnego korzystania z mediów, co w konsekwencji zwiększy liczbę istotnych społecznie treści w mediach. spot będzie emitowany w internecie. towarzyszy mu hashtag #jestemdziennikarzem oraz #iamajournalist dla odbiorców anglojęzycznych. więcej o akcji:
Każdy z nas swoimi codziennymi wyborami decyduje o tym, jakie treści dominują w mediach – to przekaz spotu, jaki z okazji jubileuszu przygotowali organizatorzy MediaTorów – Studenckich Nagród Dziennikarskich.
Kampania społeczna powstała, ponieważ odbiorcy nie mają dużej świadomości tego, jak działają media. Internauci i widzowie często krytykują jakość dziennikarstwa, twierdząc, że jest ona coraz niższa. Tymczasem MediaTory od dziesięciu lat pokazują, że dobre dziennikarstwo wciąż istnieje.
„Postanowiliśmy przedstawić problem nie z punktu dziennikarzy, ale odbiorców. Skoro tak często słyszymy, że za niską jakość treści w mediach odpowiadają dziennikarze, to warto pokazać drugą stronę medalu. W »interaktywnym świecie« odpowiedzialność za to, co w mediach dominuje i jakie materiały realizują dziennikarze – ponoszą również odbiorcy”– tłumaczy Wioletta Klytta, prezes Stowarzyszenia MediaTory.
Aby uświadomić odbiorcom rolę codziennych wyborów każdego z nas, twórcy postanowili przekazać przesłanie nie tylko na poziomie treści, ale i formy. Internauta, który ogląda spot na własnym komputerze, widzi w nim własną twarz, która odbija się w czerni monitora: „Zależało nam na znalezieniu sposobu, aby każdy widz po obejrzeniu spotu nie miał wątpliwości, że sprawa dotyczy również jego. Wykorzystanie monitorów czy ekranów widzów w pełni spełniło nasze założenie” – tłumaczy Klytta.
Organizatorzy liczą, że kampanie takie jak „Jestem dziennikarzem” przyczynią się do bardziej świadomego i odpowiedzialnego korzystania z mediów, co w konsekwencji zwiększy liczbę istotnych społecznie treści w mediach.
Spot będzie emitowany w internecie. Towarzyszy mu hashtag #jestemdziennikarzem oraz #iamajournalist dla odbiorców anglojęzycznych.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
„Jestem dziennikarzem” – MediaTory z jubileuszową kampanią społeczną. każdy z nas swoimi codziennymi wyborami decyduje o tym, jakie treści dominują w mediach – to przekaz spotu, jaki z okazji jubileuszu przygotowali organizatorzy mediatorów – studenckich nagród dziennikarskich. kampania społeczna powstała, ponieważ odbiorcy nie mają dużej świadomości tego, jak działają media. internauci i widzowie często krytykują jakość dziennikarstwa, twierdząc, że jest ona coraz niższa. tymczasem mediatory od dziesięciu lat pokazują, że dobre dziennikarstwo wciąż istnieje. „postanowiliśmy przedstawić problem nie z punktu dziennikarzy, ale odbiorców. skoro tak często słyszymy, że za niską jakość treści w mediach odpowiadają dziennikarze, to warto pokazać drugą stronę medalu. w »interaktywnym świecie« odpowiedzialność za to, co w mediach dominuje i jakie materiały realizują dziennikarze – ponoszą również odbiorcy” – tłumaczy wioletta klytta, prezes stowarzyszenia mediatory. aby uświadomić odbiorcom rolę codziennych wyborów każdego z nas, twórcy postanowili przekazać przesłanie nie tylko na poziomie treści, ale i formy. internauta, który ogląda spot na własnym komputerze, widzi w nim własną twarz, która odbija się w czerni monitora: „zależało nam na znalezieniu sposobu, aby każdy widz po obejrzeniu spotu nie miał wątpliwości, że sprawa dotyczy również jego. wykorzystanie monitorów czy ekranów widzów w pełni spełniło nasze założenie” – tłumaczy klytta. organizatorzy liczą, że kampanie takie jak „jestem dziennikarzem” przyczynią się do bardziej świadomego i odpowiedzialnego korzystania z mediów, co w konsekwencji zwiększy liczbę istotnych społecznie treści w mediach. spot będzie emitowany w internecie. towarzyszy mu hashtag #jestemdziennikarzem oraz #iamajournalist dla odbiorców anglojęzycznych. więcej o akcji: