Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Ambasadorzy marek: Tomasz Oświeciński dla Formotivy. trener personalny i aktor został ambasadorem marki formotiva pharma nutrition – odżywek dla sportowców i osób aktywnych fizycznie. działania promocyjne z udziałem tomasza oświecińskiego rozpoczęły się z początkiem marca 2017 roku. producentem formotivy jest aflofarm farmacja polska. „wszyscy ambasadorzy marki formotiva to profesjonaliści, którzy reprezentują środowisko sportowe i kulturystyczne oraz promują zdrowy tryb życia. tomek jako trener personalny i osoba aktywna na co dzień, doskonale wpisuje się w te założenia. stąd nasze zaproszenie do zespołu formotiva. celem kampanii jest pokazanie, że marka formotiva została stworzona z farmaceutyczną jakością, aby zaspokoić potrzeby nawet najbardziej wymagających zawodników, sportowców i osób aktywnych fizycznie. wspólnie chcemy zwiększać świadomość osób uprawiających sport na temat wartościowej i bezpiecznej suplementacji” – mówi piotr kozakiewicz, business unit manager w aflofarm farmacja polska. efekty współpracy marki z aktorem można zobaczyć w kanałach social media marki, na portalach internetowych oraz w prasie branżowej. wkrótce ma ruszyć także kampania w radiu. pierwszy film promocyjny z udziałem aktora dostępny jest już w mediach społecznościowych formotivy. „wybrałem markę, którą wyróżnia farmaceutyczna jakość. wszystkie produkty formotivy są wyprodukowane w zgodzie ze standardami farmacji, a to przekłada się na pewność, że są pełnowartościowe i bezpieczne dla mojego organizmu. to, jakie odżywki stosuję, ma wpływ na efekty mojej pracy, dlatego muszę mieć do nich pełne zaufanie” – wyjaśnia tomasz oświeciński. (pk).
Trener personalny i aktor został ambasadorem marki Formotiva Pharma Nutrition – odżywek dla sportowców i osób aktywnych fizycznie. Działania promocyjne z udziałem Tomasza Oświecińskiego rozpoczęły się z początkiem marca 2017 roku. Producentem Formotivy jest Aflofarm Farmacja Polska.
„Wszyscy ambasadorzy marki Formotiva to profesjonaliści, którzy reprezentują środowisko sportowe i kulturystyczne oraz promują zdrowy tryb życia. Tomek jako trener personalny i osoba aktywna na co dzień, doskonale wpisuje się w te założenia. Stąd nasze zaproszenie do zespołu Formotiva. Celem kampanii jest pokazanie, że marka Formotiva została stworzona z farmaceutyczną jakością, aby zaspokoić potrzeby nawet najbardziej wymagających zawodników, sportowców i osób aktywnych fizycznie. Wspólnie chcemy zwiększać świadomość osób uprawiających sport na temat wartościowej i bezpiecznej suplementacji” – mówi Piotr Kozakiewicz, Business Unit Manager w Aflofarm Farmacja Polska.
Efekty współpracy marki z aktorem można zobaczyć w kanałach social media marki, na portalach internetowych oraz w prasie branżowej. Wkrótce ma ruszyć także kampania w radiu.
Pierwszy film promocyjny z udziałem aktora dostępny jest już w mediach społecznościowych Formotivy.
„Wybrałem markę, którą wyróżnia farmaceutyczna jakość. Wszystkie produkty Formotivy są wyprodukowane w zgodzie ze standardami farmacji, a to przekłada się na pewność, że są pełnowartościowe i bezpieczne dla mojego organizmu. To, jakie odżywki stosuję, ma wpływ na efekty mojej pracy, dlatego muszę mieć do nich pełne zaufanie” – wyjaśnia Tomasz Oświeciński. (pk)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Ambasadorzy marek: Tomasz Oświeciński dla Formotivy. trener personalny i aktor został ambasadorem marki formotiva pharma nutrition – odżywek dla sportowców i osób aktywnych fizycznie. działania promocyjne z udziałem tomasza oświecińskiego rozpoczęły się z początkiem marca 2017 roku. producentem formotivy jest aflofarm farmacja polska. „wszyscy ambasadorzy marki formotiva to profesjonaliści, którzy reprezentują środowisko sportowe i kulturystyczne oraz promują zdrowy tryb życia. tomek jako trener personalny i osoba aktywna na co dzień, doskonale wpisuje się w te założenia. stąd nasze zaproszenie do zespołu formotiva. celem kampanii jest pokazanie, że marka formotiva została stworzona z farmaceutyczną jakością, aby zaspokoić potrzeby nawet najbardziej wymagających zawodników, sportowców i osób aktywnych fizycznie. wspólnie chcemy zwiększać świadomość osób uprawiających sport na temat wartościowej i bezpiecznej suplementacji” – mówi piotr kozakiewicz, business unit manager w aflofarm farmacja polska. efekty współpracy marki z aktorem można zobaczyć w kanałach social media marki, na portalach internetowych oraz w prasie branżowej. wkrótce ma ruszyć także kampania w radiu. pierwszy film promocyjny z udziałem aktora dostępny jest już w mediach społecznościowych formotivy. „wybrałem markę, którą wyróżnia farmaceutyczna jakość. wszystkie produkty formotivy są wyprodukowane w zgodzie ze standardami farmacji, a to przekłada się na pewność, że są pełnowartościowe i bezpieczne dla mojego organizmu. to, jakie odżywki stosuję, ma wpływ na efekty mojej pracy, dlatego muszę mieć do nich pełne zaufanie” – wyjaśnia tomasz oświeciński. (pk).