Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Dragon Rouge nagrodzona na Transform Awards Europe. warszawska agencja otrzymała złotą statuetkę w kategorii „best corporate rebrand following a merger or an aquisition” (ang. najlepsza zmiana wizerunku korporacyjnego po fuzji lub przejęciu) za projekt stworzony dla marki nest bank. dragon rouge przeprowadziło transformację wizerunku klienta, którą poprzedziło badaniami i analizami rynkowymi. efektem było stworzenie sieci placówek, które wyglądem bardziej przypominają tradycyjną kawiarnię niż bank. nowy wizerunek kierowany jest do ludzi, dla których rodzina jest najważniejsza, w tym mikroprzedsiębiorców. „warto zwrócić uwagę, że w transform awards nagradzane są nie tylko agencje. aby zdobyć nagrodę w tym konkursie, trzeba stworzyć szczególne partnerstwo na linii klient–agencja. nest bank pokazał, że umie to robić najlepiej” – powiedział arkadiusz łoś, brand consulting & ci director w dragon rouge. dragon rouge otrzymało w konkursie również brązową statuetkę w kategorii „best brand consolidation” (ang. najlepsze uspójnienie wizerunku marki) za projekt dla inter cars. transform awards europe to światowy konkurs kreatywny organizowany przez dwutygodnik transform. warszawska firma jest jedyną agencją z polski, która w tym roku zdobyła nagrody. (mp).
Warszawska agencja otrzymała złotą statuetkę w kategorii „best corporate rebrand following a merger or an aquisition” (ang. najlepsza zmiana wizerunku korporacyjnego po fuzji lub przejęciu) za projekt stworzony dla marki Nest Bank.
Dragon Rouge przeprowadziło transformację wizerunku klienta, którą poprzedziło badaniami i analizami rynkowymi. Efektem było stworzenie sieci placówek, które wyglądem bardziej przypominają tradycyjną kawiarnię niż bank. Nowy wizerunek kierowany jest do ludzi, dla których rodzina jest najważniejsza, w tym mikroprzedsiębiorców.

„Warto zwrócić uwagę, że w Transform Awards nagradzane są nie tylko agencje. Aby zdobyć nagrodę w tym konkursie, trzeba stworzyć szczególne partnerstwo na linii klient–agencja. Nest Bank pokazał, że umie to robić najlepiej” – powiedział Arkadiusz Łoś, Brand Consulting & CI Director w Dragon Rouge.
Dragon Rouge otrzymało w konkursie również brązową statuetkę w kategorii „best brand consolidation” (ang. najlepsze uspójnienie wizerunku marki) za projekt dla Inter Cars.

Transform Awards Europe to światowy konkurs kreatywny organizowany przez dwutygodnik Transform. Warszawska firma jest jedyną agencją z Polski, która w tym roku zdobyła nagrody. (mp)