Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Coca-Cola stworzyła serial dla nastolatków. „storyline” to ośmioodcinkowy serial fabularny o życiu nastolatków. to też pierwsza taka produkcja zrealizowana przez markę. serial będzie dostępny od 29 czerwca 2017 na kanale coca-cola polska na youtubie, w darmowej aplikacji woah oraz na platformie internetowej woah.com. użytkownicy aplikacji woah będą mieli wcześniejszy dostęp do następnego odcinka. w serialu pojawi się piątka przyjaciół, „których nastoletnie życie wypełnia muzyka, miłość, zabawa i poszukiwanie szczęścia”. są to osoby żyjące w zgodzie z hasłem „where only awesome happens” (woah). główni bohaterowie „storyline” – tomek (jan ronikier), julia (anna jakubiak), bartek (dominik mirecki), magda (aleksandra szwałek) i kamil (dawid ptak) – są przykładami różnorodnych osobowości nastolatków. na ekranie głównym postaciom towarzyszyć będą też blogerzy i youtuberzy, którzy w serialu zagrali samych siebie: maffashion (julia kuczyńska), czarek jóźwik, robert pasut, rafał masny z ekipy abstrachujetv, kaiko (karol poznański), aleksandra żuraw, ajgor (igor leśniewski), rezi (rezigiusz wierzgoń), martin stankiewicz, wujaszek (michał paweł wilczewski) i ciocia liestyle (agnieszka wilczewska) oraz beksy (nadia długosz i ola nowak). oprócz debiutujących adeptów szkół aktorskich oraz gwiazd internetu w serialu wystąpią też konsumenci marki coca-cola, których wyłoniono w drodze otwartego castingu. serial to efekt autorskiego pomysłu duetu producenckiego rafała kolikowa i krzysztofa landsberga oraz reżysera kristoffera rusa (reżysera serialu „rodzinka.pl”). komunikacja „storyline” obejmie działania reklamowe: kampanię w portalu filmweb i za pośrednictwem google display network, formaty promujące serial w ramach webtv na kanale youtube oraz wsparcie w kanałach społecznościowych coca-cola oraz współpracujących z marką influencerów. dom mediowy mediacom jest partnerem strategicznym serialu, odpowiada też za pomysł i strategię kampanii, planowanie i zakup mediów. za obsługę i kreację w kanałach social media i digital odpowiada liquidthread, a za działania pr – rc2 raczkiewicz chenczke consultants. (mb).
„Storyline” to ośmioodcinkowy serial fabularny o życiu nastolatków. To też pierwsza taka produkcja zrealizowana przez markę.
Serial będzie dostępny od 29 czerwca 2017 na kanale Coca-Cola Polska na YouTubie, w darmowej aplikacji WOAH oraz na platformie internetowej WOAH.com. Użytkownicy aplikacji WOAH będą mieli wcześniejszy dostęp do następnego odcinka.
W serialu pojawi się piątka przyjaciół, „których nastoletnie życie wypełnia muzyka, miłość, zabawa i poszukiwanie szczęścia”. Są to osoby żyjące w zgodzie z hasłem „Where Only Awesome Happens” (WOAH). Główni bohaterowie „Storyline” – Tomek (Jan Ronikier), Julia (Anna Jakubiak), Bartek (Dominik Mirecki), Magda (Aleksandra Szwałek) i Kamil (Dawid Ptak) – są przykładami różnorodnych osobowości nastolatków. Na ekranie głównym postaciom towarzyszyć będą też blogerzy i youtuberzy, którzy w serialu zagrali samych siebie: Maffashion (Julia Kuczyńska), Czarek Jóźwik, Robert Pasut, Rafał Masny z ekipy AbstrachujeTV, Kaiko (Karol Poznański), Aleksandra Żuraw, Ajgor (Igor Leśniewski), Rezi (Rezigiusz Wierzgoń), Martin Stankiewicz, Wujaszek (Michał Paweł Wilczewski) i Ciocia Liestyle (Agnieszka Wilczewska) oraz Beksy (Nadia Długosz i Ola Nowak). Oprócz debiutujących adeptów szkół aktorskich oraz gwiazd internetu w serialu wystąpią też konsumenci marki Coca-Cola, których wyłoniono w drodze otwartego castingu.
Serial to efekt autorskiego pomysłu duetu producenckiego Rafała Kolikowa i Krzysztofa Landsberga oraz reżysera Kristoffera Rusa (reżysera serialu „Rodzinka.pl”).
Komunikacja „Storyline” obejmie działania reklamowe: kampanię w portalu Filmweb i za pośrednictwem Google Display Network, formaty promujące serial w ramach WebTV na kanale YouTube oraz wsparcie w kanałach społecznościowych Coca-Cola oraz współpracujących z marką influencerów.
Dom mediowy MediaCom jest partnerem strategicznym serialu, odpowiada też za pomysł i strategię kampanii, planowanie i zakup mediów. Za obsługę i kreację w kanałach social media i digital odpowiada LiquidThread, a za działania PR – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. (mb)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Coca-Cola stworzyła serial dla nastolatków. „storyline” to ośmioodcinkowy serial fabularny o życiu nastolatków. to też pierwsza taka produkcja zrealizowana przez markę. serial będzie dostępny od 29 czerwca 2017 na kanale coca-cola polska na youtubie, w darmowej aplikacji woah oraz na platformie internetowej woah.com. użytkownicy aplikacji woah będą mieli wcześniejszy dostęp do następnego odcinka. w serialu pojawi się piątka przyjaciół, „których nastoletnie życie wypełnia muzyka, miłość, zabawa i poszukiwanie szczęścia”. są to osoby żyjące w zgodzie z hasłem „where only awesome happens” (woah). główni bohaterowie „storyline” – tomek (jan ronikier), julia (anna jakubiak), bartek (dominik mirecki), magda (aleksandra szwałek) i kamil (dawid ptak) – są przykładami różnorodnych osobowości nastolatków. na ekranie głównym postaciom towarzyszyć będą też blogerzy i youtuberzy, którzy w serialu zagrali samych siebie: maffashion (julia kuczyńska), czarek jóźwik, robert pasut, rafał masny z ekipy abstrachujetv, kaiko (karol poznański), aleksandra żuraw, ajgor (igor leśniewski), rezi (rezigiusz wierzgoń), martin stankiewicz, wujaszek (michał paweł wilczewski) i ciocia liestyle (agnieszka wilczewska) oraz beksy (nadia długosz i ola nowak). oprócz debiutujących adeptów szkół aktorskich oraz gwiazd internetu w serialu wystąpią też konsumenci marki coca-cola, których wyłoniono w drodze otwartego castingu. serial to efekt autorskiego pomysłu duetu producenckiego rafała kolikowa i krzysztofa landsberga oraz reżysera kristoffera rusa (reżysera serialu „rodzinka.pl”). komunikacja „storyline” obejmie działania reklamowe: kampanię w portalu filmweb i za pośrednictwem google display network, formaty promujące serial w ramach webtv na kanale youtube oraz wsparcie w kanałach społecznościowych coca-cola oraz współpracujących z marką influencerów. dom mediowy mediacom jest partnerem strategicznym serialu, odpowiada też za pomysł i strategię kampanii, planowanie i zakup mediów. za obsługę i kreację w kanałach social media i digital odpowiada liquidthread, a za działania pr – rc2 raczkiewicz chenczke consultants. (mb).