Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Wieści z Cannes. Dzień 1: Start! wczoraj, 18 czerwca, rozpoczął się międzynarodowy festiwal kreatywności cannes lions 2018, podczas którego już po raz 65. są nagradzane najbardziej wpływowe kampanie. jednym z elementów festiwalu jest także konkurs young lions, dający możliwość zaprezentowania swoich umiejętności młodym twórcom. i nieważne, z jakiej dziedziny szeroko rozumianej komunikacji jesteś – każdy może zaczerpnąć inspirację z doświadczenia innych – również branża pr. pierwszego dnia festiwalu odbył się briefing kategorii pr w konkursie młodych lwów. zadanie związane jest z amnesty international i problemem rasizmu. w kategorii jest 25 teamów – w tym polska. dziś przewidziany jest czas na pracę nad kampanią i oby ten dzień był szczęśliwy nie tylko dla naszej biało-czerwonej piłkarskiej drużyny (która gra dziś pierwszy mecz w czasie mundialu w rosji) ale i zespołu z polski. w poniedziałek odbyło się również wręczenie nagród dla najlepszych kategorii branży medycznej health lions. statuteki złotych, srebrnych i brązowych lwów przyznano m.in. w kategoriach: health&wellness pharma czy pharma lions. na szczególną uwagę zasługują kampanie clin kids „nebulizer mask for a children” oraz „blink to speak”. cannes lions to także strefy, w których odbywają się nie tylko prelekcje, ale i panele dyskusyjne z uczestnikami. dla głodnego contentu pr-owca powstał „house of pr” – stoisko icco (international communications consultancy organisation), będącej jednocześnie partnerem kategorii pr w konkursie young lions. wśród partnerów i „wystawców” na festiwalu nie zabrakło także największych graczy. swoją przestrzeń zbudował facebook, przedstawiając między innymi przykłady wykorzystania botów w kampaniach, a także szereg warsztatów kreatywnych. pojawiła się też część poświęcona instagramowi i tworzeniu contentu. obok nich znalazły się też twitter oraz google, a oraz szereg innych stref przygotowanych na potrzeby festiwalu i jego uczestników. dla proto.pl z cannes – karolina partyka i karolina sirko z 24/7communication. czytaj też: nagrody young creatives 2018. do cannes pojadą m.in. reprezentantki 24/7communication.
Wczoraj, 18 czerwca, rozpoczął się Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions 2018, podczas którego już po raz 65. są nagradzane najbardziej wpływowe kampanie. Jednym z elementów festiwalu jest także konkurs Young Lions, dający możliwość zaprezentowania swoich umiejętności młodym twórcom. I nieważne, z jakiej dziedziny szeroko rozumianej komunikacji jesteś – każdy może zaczerpnąć inspirację z doświadczenia innych – również branża PR.

Pierwszego dnia festiwalu odbył się briefing kategorii PR w konkursie młodych lwów. Zadanie związane jest z Amnesty International i problemem rasizmu. W kategorii jest 25 teamów – w tym Polska. Dziś przewidziany jest czas na pracę nad kampanią i oby ten dzień był szczęśliwy nie tylko dla naszej biało-czerwonej piłkarskiej drużyny (która gra dziś pierwszy mecz w czasie mundialu w Rosji) ale i zespołu z Polski.
W poniedziałek odbyło się również wręczenie nagród dla najlepszych kategorii branży medycznej Health Lions. Statuteki złotych, srebrnych i brązowych lwów przyznano m.in. w kategoriach: Health&Wellness Pharma czy Pharma Lions. Na szczególną uwagę zasługują kampanie Clin Kids „Nebulizer Mask for a children” oraz „Blink to speak”.

Cannes Lions to także strefy, w których odbywają się nie tylko prelekcje, ale i panele dyskusyjne z uczestnikami. Dla głodnego contentu PR-owca powstał „House of PR” – stoisko ICCO (International Communications Consultancy Organisation), będącej jednocześnie partnerem kategorii PR w konkursie Young Lions.

Wśród partnerów i „wystawców” na festiwalu nie zabrakło także największych graczy. Swoją przestrzeń zbudował Facebook, przedstawiając między innymi przykłady wykorzystania botów w kampaniach, a także szereg warsztatów kreatywnych. Pojawiła się też część poświęcona Instagramowi i tworzeniu contentu. Obok nich znalazły się też Twitter oraz Google, a oraz szereg innych stref przygotowanych na potrzeby Festiwalu i jego uczestników.
Dla PRoto.pl z Cannes – Karolina Partyka i Karolina Sirko z 24/7Communication
Czytaj też: Nagrody Young Creatives 2018. Do Cannes pojadą m.in. reprezentantki 24/7Communication