Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Zombie na ulicach Warszawy? Kampania społeczna Tramwajów Warszawskich zbiera pochwały od internautów. „odłóż smartfon i żyj” to hasło dziesiątej edycji kampanii tramwajów warszawskich „bądźmy razem bezpieczni”, której celem jest poprawa bezpieczeństwa w ruchu drogowym. tegoroczne hasło jest nawiązaniem do coraz większej liczby wypadków, których przyczyną jest nieodpowiedzialne korzystanie z urządzeń mobilnych. jak informują przedstawiciele tramwajów warszawskich, najnowsza odsłona projektu rozpoczęła się „nietypową akcją”. „na kilku przystankach tramwajowych w warszawie pojawili się aktorzy odgrywający zombie – pieszych uczestników ruchu drogowego oderwanych od rzeczywistości przez smartfon” – czytamy na stronie tw.waw.pl. w ramach kampanii powstał też spot, który można zobaczyć na profilach tramwajów warszawskich na facebooku czy youtubie. spot spotkał się z pozytywnym odbiorem ze strony internautów, którzy chwalą twórców kampanii za pomysł i jego realizację. źródło: facebook.com/tramwaje.warszawa. nagrano również film, w którym motorniczowie opowiadają o różnych niebezpiecznych sytuacjach, z którymi zetknęli się w swojej pracy. w ramach najnowszej odsłony kampanii do końca roku w radiu zostanie wyemitowanych 500 spotów. będą prowadzone również działania edukacyjne w prasie i internecie, a materiały informacyjne, np. plakaty, pojawią się w tramwajach i szkołach. jesienią tramwaje warszawskie planują organizaję warsztatów rowerowych i teatralnych. w listopadzie ma odbyć się natomiast spektakl edukacyjny dla uczniów szkół podstawowych, który będzie wystawiony w teatrze kamienica. więcej informacji o kampanii można znaleźć na stronie. (pp). zdjęcie główne: youtube.com/ tramwaje warszawskie.
„Odłóż smartfon i żyj” to hasło dziesiątej edycji kampanii Tramwajów Warszawskich „Bądźmy razem bezpieczni”, której celem jest poprawa bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Tegoroczne hasło jest nawiązaniem do coraz większej liczby wypadków, których przyczyną jest nieodpowiedzialne korzystanie z urządzeń mobilnych.
Jak informują przedstawiciele Tramwajów Warszawskich, najnowsza odsłona projektu rozpoczęła się „nietypową akcją”. „Na kilku przystankach tramwajowych w Warszawie pojawili się aktorzy odgrywający zombie – pieszych uczestników ruchu drogowego oderwanych od rzeczywistości przez smartfon” – czytamy na stronie tw.waw.pl.
W ramach kampanii powstał też spot, który można zobaczyć na profilach Tramwajów Warszawskich na Facebooku czy YouTubie.
Spot spotkał się z pozytywnym odbiorem ze strony internautów, którzy chwalą twórców kampanii za pomysł i jego realizację.
Źródło: facebook.com/tramwaje.warszawa
Nagrano również film, w którym motorniczowie opowiadają o różnych niebezpiecznych sytuacjach, z którymi zetknęli się w swojej pracy.
W ramach najnowszej odsłony kampanii do końca roku w radiu zostanie wyemitowanych 500 spotów. Będą prowadzone również działania edukacyjne w prasie i internecie, a materiały informacyjne, np. plakaty, pojawią się w tramwajach i szkołach. Jesienią Tramwaje Warszawskie planują organizaję warsztatów rowerowych i teatralnych. W listopadzie ma odbyć się natomiast spektakl edukacyjny dla uczniów szkół podstawowych, który będzie wystawiony w Teatrze Kamienica.
Więcej informacji o kampanii można znaleźć na stronie. (pp)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Zombie na ulicach Warszawy? Kampania społeczna Tramwajów Warszawskich zbiera pochwały od internautów. „odłóż smartfon i żyj” to hasło dziesiątej edycji kampanii tramwajów warszawskich „bądźmy razem bezpieczni”, której celem jest poprawa bezpieczeństwa w ruchu drogowym. tegoroczne hasło jest nawiązaniem do coraz większej liczby wypadków, których przyczyną jest nieodpowiedzialne korzystanie z urządzeń mobilnych. jak informują przedstawiciele tramwajów warszawskich, najnowsza odsłona projektu rozpoczęła się „nietypową akcją”. „na kilku przystankach tramwajowych w warszawie pojawili się aktorzy odgrywający zombie – pieszych uczestników ruchu drogowego oderwanych od rzeczywistości przez smartfon” – czytamy na stronie tw.waw.pl. w ramach kampanii powstał też spot, który można zobaczyć na profilach tramwajów warszawskich na facebooku czy youtubie. spot spotkał się z pozytywnym odbiorem ze strony internautów, którzy chwalą twórców kampanii za pomysł i jego realizację. źródło: facebook.com/tramwaje.warszawa. nagrano również film, w którym motorniczowie opowiadają o różnych niebezpiecznych sytuacjach, z którymi zetknęli się w swojej pracy. w ramach najnowszej odsłony kampanii do końca roku w radiu zostanie wyemitowanych 500 spotów. będą prowadzone również działania edukacyjne w prasie i internecie, a materiały informacyjne, np. plakaty, pojawią się w tramwajach i szkołach. jesienią tramwaje warszawskie planują organizaję warsztatów rowerowych i teatralnych. w listopadzie ma odbyć się natomiast spektakl edukacyjny dla uczniów szkół podstawowych, który będzie wystawiony w teatrze kamienica. więcej informacji o kampanii można znaleźć na stronie. (pp). zdjęcie główne: youtube.com/ tramwaje warszawskie.