Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Facebook pokaże więcej informacji na temat stron i kupowanych przez nie reklam. w listopadzie 2017 roku informowaliśmy , że facebook testuje funkcje, które mają sprawić, że publikowane w serwisie reklamy będą bardziej przejrzyste. teraz portal poinformował o ich wprowadzeniu. użytkownicy mogą zobaczyć, jakie kampanie reklamowe na facebooku, instagramie, w messengerze czy partnerskich sieciach prowadzi obecnie dana strona. mają dostęp do tych danych nawet jeżeli nie należą do grupy docelowej kampanii. osoby korzystające z serwisu uzyskały też dostęp do dodatkowych informacji na temat stron, również tych, które nie mają w danej chwili żadnej aktywnej reklamy. użytkownicy mogą zobaczyć, kiedy powstała dana strona i czy zmieniała nazwę. w najbliższych tygodniach facebook chce w ramach tej zakładki udostępnić kolejne informacje. serwis opublikował również film instruktażowy, w którym zaprezentowano, jak można znaleźć w portalu wymienione wyżej informacje. (pp).
W listopadzie 2017 roku informowaliśmy, że Facebook testuje funkcje, które mają sprawić, że publikowane w serwisie reklamy będą bardziej przejrzyste. Teraz portal poinformował o ich wprowadzeniu.
Użytkownicy mogą zobaczyć, jakie kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie, w Messengerze czy partnerskich sieciach prowadzi obecnie dana strona. Mają dostęp do tych danych nawet jeżeli nie należą do grupy docelowej kampanii.
Osoby korzystające z serwisu uzyskały też dostęp do dodatkowych informacji na temat stron, również tych, które nie mają w danej chwili żadnej aktywnej reklamy. Użytkownicy mogą zobaczyć, kiedy powstała dana strona i czy zmieniała nazwę. W najbliższych tygodniach Facebook chce w ramach tej zakładki udostępnić kolejne informacje.
Serwis opublikował również film instruktażowy, w którym zaprezentowano, jak można znaleźć w portalu wymienione wyżej informacje.
(pp)