Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Ruszyła kampania wizerunkowo-rekrutacyjna – „Work-life balance? Pomorskie!”. 25 października 2018 roku wystartowała kampania wizerunkowo-rekrutacyjna „work-life balance? pomorskie!”, która zachęca specjalistów z innych regionów do przeprowadzki na pomorze. projekt ma pokazywać zalety regionu, a szczególny akcent kłaść na możliwości zachowania równowagi między życiem prywatnym i zawodowym. akcja powstała z inicjatywy agencji rozwoju pomorza oraz pomorskich pracodawców: adva optical networking, arla global ssc, blue media, gibbs hybrid, intel, jysk i nordea. „rynek pracy jest coraz bardziej wymagający. większość pracodawców przeznacza niemałe środki na budowanie wizerunku, pozwalającego przyciągnąć najlepszych kandydatów. przyszedł czas na połączenie tych działań z siłami regionów i miast, które już mają świetną ofertę dla mieszkańców, a dodatkowo zależy im na przyciąganiu nowych osób” – wyjaśnia bartosz sendrowicz z pracowni_eb, pomysłodawca i koordynator projektu. głównym elementem kampanii jest promowany w internecie spot wideo, pokazujący dzień z życia sześciorga pracowników lokalnych firm z pomorza. przedstawia ich codzienną pracę, życie rodzinne i czas, który poświęcają swoim pasjom. „dzięki temu widzowie mogą przekonać się, że na pomorzu szerokie możliwości zawodowe łączą się z niezwykłymi warunkami życiowymi – bogactwem przyrody, dobrą ofertą infrastrukturalną i kulturalną” – czytamy w materiałach prasowych. w ramach projektu w ciągu kolejnych sześciu tygodni będą ukazywały się również wywiady w formie wideo z pomorskimi pracodawcami. oprócz filmów zaplanowano artykuły w mediach tradycyjnych i serwisach internetowych oraz audycje radiowe. wszystkie działania kierują do strony należącej do agencji rozwoju pomorza – livemorepomerania.com, poświęconej życiu oraz pracy w województwie pomorskim. kampania „work-life balance? pomorskie!” jest częścią projektu „live more. pomerania” zainicjowanego w paździeniku 2017 roku, który dotyczy promocji województwa pomorskiego jako miejsca odpowiedniego do życia i pracy – wyjaśniają przedstawiciele projektu. za opracowanie kampanii odpowiada agencja employerbrandingowa pracownia_eb, należąca do goldenline. materiały wideo przygotowała flota filmowa. (bm).
25 października 2018 roku wystartowała kampania wizerunkowo-rekrutacyjna „Work-life balance? Pomorskie!”, która zachęca specjalistów z innych regionów do przeprowadzki na Pomorze. Projekt ma pokazywać zalety regionu, a szczególny akcent kłaść na możliwości zachowania równowagi między życiem prywatnym i zawodowym. Akcja powstała z inicjatywy Agencji Rozwoju Pomorza oraz pomorskich pracodawców: ADVA Optical Networking, Arla Global SSC, Blue Media, Gibbs Hybrid, Intel, JYSK i Nordea.
„Rynek pracy jest coraz bardziej wymagający. Większość pracodawców przeznacza niemałe środki na budowanie wizerunku, pozwalającego przyciągnąć najlepszych kandydatów. Przyszedł czas na połączenie tych działań z siłami regionów i miast, które już mają świetną ofertę dla mieszkańców, a dodatkowo zależy im na przyciąganiu nowych osób” – wyjaśnia Bartosz Sendrowicz z Pracowni_EB, pomysłodawca i koordynator projektu.
Głównym elementem kampanii jest promowany w internecie spot wideo, pokazujący dzień z życia sześciorga pracowników lokalnych firm z Pomorza. Przedstawia ich codzienną pracę, życie rodzinne i czas, który poświęcają swoim pasjom. „Dzięki temu widzowie mogą przekonać się, że na Pomorzu szerokie możliwości zawodowe łączą się z niezwykłymi warunkami życiowymi – bogactwem przyrody, dobrą ofertą infrastrukturalną i kulturalną”– czytamy w materiałach prasowych.
W ramach projektu w ciągu kolejnych sześciu tygodni będą ukazywały się również wywiady w formie wideo z pomorskimi pracodawcami. Oprócz filmów zaplanowano artykuły w mediach tradycyjnych i serwisach internetowych oraz audycje radiowe. Wszystkie działania kierują do strony należącej do Agencji Rozwoju Pomorza – livemorepomerania.com, poświęconej życiu oraz pracy w województwie pomorskim.
Kampania „Work-life balance? Pomorskie!” jest częścią projektu „Live more. Pomerania” zainicjowanego w paździeniku 2017 roku, który dotyczy promocji województwa pomorskiego jako miejsca odpowiedniego do życia i pracy – wyjaśniają przedstawiciele projektu.
Za opracowanie kampanii odpowiada agencja employerbrandingowa Pracownia_EB, należąca do GoldenLine. Materiały wideo przygotowała Flota Filmowa. (bm)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Ruszyła kampania wizerunkowo-rekrutacyjna – „Work-life balance? Pomorskie!”. 25 października 2018 roku wystartowała kampania wizerunkowo-rekrutacyjna „work-life balance? pomorskie!”, która zachęca specjalistów z innych regionów do przeprowadzki na pomorze. projekt ma pokazywać zalety regionu, a szczególny akcent kłaść na możliwości zachowania równowagi między życiem prywatnym i zawodowym. akcja powstała z inicjatywy agencji rozwoju pomorza oraz pomorskich pracodawców: adva optical networking, arla global ssc, blue media, gibbs hybrid, intel, jysk i nordea. „rynek pracy jest coraz bardziej wymagający. większość pracodawców przeznacza niemałe środki na budowanie wizerunku, pozwalającego przyciągnąć najlepszych kandydatów. przyszedł czas na połączenie tych działań z siłami regionów i miast, które już mają świetną ofertę dla mieszkańców, a dodatkowo zależy im na przyciąganiu nowych osób” – wyjaśnia bartosz sendrowicz z pracowni_eb, pomysłodawca i koordynator projektu. głównym elementem kampanii jest promowany w internecie spot wideo, pokazujący dzień z życia sześciorga pracowników lokalnych firm z pomorza. przedstawia ich codzienną pracę, życie rodzinne i czas, który poświęcają swoim pasjom. „dzięki temu widzowie mogą przekonać się, że na pomorzu szerokie możliwości zawodowe łączą się z niezwykłymi warunkami życiowymi – bogactwem przyrody, dobrą ofertą infrastrukturalną i kulturalną” – czytamy w materiałach prasowych. w ramach projektu w ciągu kolejnych sześciu tygodni będą ukazywały się również wywiady w formie wideo z pomorskimi pracodawcami. oprócz filmów zaplanowano artykuły w mediach tradycyjnych i serwisach internetowych oraz audycje radiowe. wszystkie działania kierują do strony należącej do agencji rozwoju pomorza – livemorepomerania.com, poświęconej życiu oraz pracy w województwie pomorskim. kampania „work-life balance? pomorskie!” jest częścią projektu „live more. pomerania” zainicjowanego w paździeniku 2017 roku, który dotyczy promocji województwa pomorskiego jako miejsca odpowiedniego do życia i pracy – wyjaśniają przedstawiciele projektu. za opracowanie kampanii odpowiada agencja employerbrandingowa pracownia_eb, należąca do goldenline. materiały wideo przygotowała flota filmowa. (bm).