Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
„#StopMowieNienawiści” – Wirtualna Polska rozpoczyna kampanię społeczną. wirtualna polska ruszyła z kampanią społeczną, której celem jest zmiana języka debaty publicznej. w ramach akcji „#stopmowienienawiści” powstał spot, w którym dzieci odczytują kontrowersyjne i naganne wypowiedzi osób publicznych z ostatnich lat. w wideo padają takie sformułowania jak „musimy walić przeciwnika”, „dorżniemy watahę”, „skłamał jak bura suka”. spot kończy się hasłem „dzieci widzą i słyszą. #stopmowienienawiści”. wp, poza zwróceniem uwagi na język debaty publicznej, chce skłonić odbiorców do refleksji i dać do zrozumienia cytowanym osobom, że ich słowa słyszą wszyscy, również dzieci. „w czasie narastającego sporu politycznego przed wyborami parlamentarnymi chcemy zwrócić uwagę, jak ważny jest dobór słów w dyskursie publicznym. z hejtem mierzymy się na co dzień, a dzieci są na niego najbardziej narażone. to najlepszy czas na refleksję i podjęcie działań” – komentuje tomasz machała, wiceprezes wp media ds. produktu wydawniczego. wirtualna polska zamierza także wprowadzić nowy system moderacji komentarzy w swoich serwisach. ma być oparty na sztucznej inteligencji, a jego wprowadzenie jest planowane na 2020 rok. „w sierpniu nasi moderatorzy usunęli 40 proc. zamieszczonych komentarzy – to te, które nawoływały do nienawiści, szkalowały inne osoby lub naruszały prawo. kampania to również zapowiedź naszych własnych działań w tym zakresie” – dopowiada tomasz machała. kampania została w całości przygotowana przez zespół wirtualnej polski. rozpoczęła się 6 września 2019 roku i jest planowana na kilka tygodni. spot będzie wyświetlany w wybranych sieciach kin w całej polsce (helios, multikino i cinemacity), a także w internecie. ponadto wp zaplanowało promocję akcji w swoich serwisach – spot będzie pojawiał się przy każdej informacji, która dotyczy polityki i mowy nienawiści. dodatkowo hasło kampanii będzie automatycznie wpisane w pole komentarzy w serwisach należących do wirtualnej polski. planowane są także publikacje redakcyjnych artykułów poświęconych mowie nienawiści, w tym reportaży i wywiadów. wp zaznacza, że podczas nagrywania wszystkie dzieci były pod opieką psychologa. (mb).
Wirtualna Polska ruszyła z kampanią społeczną, której celem jest zmiana języka debaty publicznej. W ramach akcji „#StopMowieNienawiści” powstał spot, w którym dzieci odczytują kontrowersyjne i naganne wypowiedzi osób publicznych z ostatnich lat. W wideo padają takie sformułowania jak „Musimy walić przeciwnika”, „Dorżniemy watahę”, „Skłamał jak bura suka”. Spot kończy się hasłem „Dzieci widzą i słyszą. #StopMowieNienawiści”.
WP, poza zwróceniem uwagi na język debaty publicznej, chce skłonić odbiorców do refleksji i dać do zrozumienia cytowanym osobom, że ich słowa słyszą wszyscy, również dzieci. „W czasie narastającego sporu politycznego przed wyborami parlamentarnymi chcemy zwrócić uwagę, jak ważny jest dobór słów w dyskursie publicznym. Z hejtem mierzymy się na co dzień, a dzieci są na niego najbardziej narażone. To najlepszy czas na refleksję i podjęcie działań” – komentuje Tomasz Machała, wiceprezes WP Media ds. produktu wydawniczego.
Wirtualna Polska zamierza także wprowadzić nowy system moderacji komentarzy w swoich serwisach. Ma być oparty na sztucznej inteligencji, a jego wprowadzenie jest planowane na 2020 rok. „W sierpniu nasi moderatorzy usunęli 40 proc. zamieszczonych komentarzy – to te, które nawoływały do nienawiści, szkalowały inne osoby lub naruszały prawo. Kampania to również zapowiedź naszych własnych działań w tym zakresie” – dopowiada Tomasz Machała.
Kampania została w całości przygotowana przez zespół Wirtualnej Polski. Rozpoczęła się 6 września 2019 roku i jest planowana na kilka tygodni. Spot będzie wyświetlany w wybranych sieciach kin w całej Polsce (Helios, Multikino i CinemaCity), a także w internecie. Ponadto WP zaplanowało promocję akcji w swoich serwisach – spot będzie pojawiał się przy każdej informacji, która dotyczy polityki i mowy nienawiści. Dodatkowo hasło kampanii będzie automatycznie wpisane w pole komentarzy w serwisach należących do Wirtualnej Polski. Planowane są także publikacje redakcyjnych artykułów poświęconych mowie nienawiści, w tym reportaży i wywiadów.
WP zaznacza, że podczas nagrywania wszystkie dzieci były pod opieką psychologa. (mb)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
„#StopMowieNienawiści” – Wirtualna Polska rozpoczyna kampanię społeczną. wirtualna polska ruszyła z kampanią społeczną, której celem jest zmiana języka debaty publicznej. w ramach akcji „#stopmowienienawiści” powstał spot, w którym dzieci odczytują kontrowersyjne i naganne wypowiedzi osób publicznych z ostatnich lat. w wideo padają takie sformułowania jak „musimy walić przeciwnika”, „dorżniemy watahę”, „skłamał jak bura suka”. spot kończy się hasłem „dzieci widzą i słyszą. #stopmowienienawiści”. wp, poza zwróceniem uwagi na język debaty publicznej, chce skłonić odbiorców do refleksji i dać do zrozumienia cytowanym osobom, że ich słowa słyszą wszyscy, również dzieci. „w czasie narastającego sporu politycznego przed wyborami parlamentarnymi chcemy zwrócić uwagę, jak ważny jest dobór słów w dyskursie publicznym. z hejtem mierzymy się na co dzień, a dzieci są na niego najbardziej narażone. to najlepszy czas na refleksję i podjęcie działań” – komentuje tomasz machała, wiceprezes wp media ds. produktu wydawniczego. wirtualna polska zamierza także wprowadzić nowy system moderacji komentarzy w swoich serwisach. ma być oparty na sztucznej inteligencji, a jego wprowadzenie jest planowane na 2020 rok. „w sierpniu nasi moderatorzy usunęli 40 proc. zamieszczonych komentarzy – to te, które nawoływały do nienawiści, szkalowały inne osoby lub naruszały prawo. kampania to również zapowiedź naszych własnych działań w tym zakresie” – dopowiada tomasz machała. kampania została w całości przygotowana przez zespół wirtualnej polski. rozpoczęła się 6 września 2019 roku i jest planowana na kilka tygodni. spot będzie wyświetlany w wybranych sieciach kin w całej polsce (helios, multikino i cinemacity), a także w internecie. ponadto wp zaplanowało promocję akcji w swoich serwisach – spot będzie pojawiał się przy każdej informacji, która dotyczy polityki i mowy nienawiści. dodatkowo hasło kampanii będzie automatycznie wpisane w pole komentarzy w serwisach należących do wirtualnej polski. planowane są także publikacje redakcyjnych artykułów poświęconych mowie nienawiści, w tym reportaży i wywiadów. wp zaznacza, że podczas nagrywania wszystkie dzieci były pod opieką psychologa. (mb).