Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Volkswagen zaprezentował nowe logo. volkswagen podczas salonu samochodowego we frankfurcie przedstawił nowe logo oraz identyfikację wizualną marki. jak wyjaśnia koncern, zmiany w identyfikacji wynikają ze strategii „transform 2025+”, przyjętej jesienią 2015 roku. teraz marka przygotowuje się do wprowadzenia drugiego etapu tej strategii, który obejmuje elektromobilność, cyfryzację i dostosowanie komunikacji firmy z klientami do nowych założeń. zmiany w identyfikacji wizualnej obejmować będą także samochody dostawcze volkswagen. firma wprowadza również do oferty nowe auta elektryczne – modele z rodziny id. „kiedy tak silna marka jak nasza zmienia logotyp, wiadomo że musi się to wiązać z przełomowymi wydarzeniami z perspektywy biznesowej. wkraczamy w erę elektromobilności, której będziemy nadawać tempo. wielopłaszczyznowy rozwój marki powoduje, że »nowy volkswagen« zdecydował się podkreślić wagę swojego przeobrażania poprzez zaprezentowanie m.in. nowego logotypu. zmieni się też sposób, w jaki będziemy komunikować się z klientami i wszyscy, którzy śledzą nasze działania marketingowe, z pewnością dostrzegą te zmiany” – mówi wojciech usak, dyrektor marketingu marki volkswagen w polsce. nowa identyfikacja wizualna volkswagena została opracowana przez wewnętrzny zespół, złożony ze stylistów i marketingowców marki. zmiany objęły także markę volkswagen samochody użytkowe, która zmienia nazwę na volkswagen samochody dostawcze i wprowadza nową identyfikację wizualną zgodną z modyfikacjami wprowadzonymi w obrębie całego volkswagena. nowe logo. poprzednie logo. „wierzymy, że nowa nazwa marki będzie bliższa temu jak o furgonach, busach czy vanach mówią nasi klienci. jesteśmy przekonani, że nazwa volkswagen samochody dostawcze precyzyjniej odzwierciedla wysoką specjalizację naszych samochodów. nowe logo i nowa nazwa marki to nasze nowe kreatywne podejście do budowania wizerunku samochodów dostawczych volkswagen w polsce” – mówi patryk grzeczka, dyrektor marketingu marki volkswagen samochody dostawcze. (mb).
Volkswagen podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie przedstawił nowe logo oraz identyfikację wizualną marki.
Jak wyjaśnia koncern, zmiany w identyfikacji wynikają ze strategii „Transform 2025+”, przyjętej jesienią 2015 roku. Teraz marka przygotowuje się do wprowadzenia drugiego etapu tej strategii, który obejmuje elektromobilność, cyfryzację i dostosowanie komunikacji firmy z klientami do nowych założeń. Zmiany w identyfikacji wizualnej obejmować będą także samochody dostawcze Volkswagen. Firma wprowadza również do oferty nowe auta elektryczne – modele z rodziny ID.

„Kiedy tak silna marka jak nasza zmienia logotyp, wiadomo że musi się to wiązać z przełomowymi wydarzeniami z perspektywy biznesowej. Wkraczamy w erę elektromobilności, której będziemy nadawać tempo. Wielopłaszczyznowy rozwój marki powoduje, że »Nowy Volkswagen« zdecydował się podkreślić wagę swojego przeobrażania poprzez zaprezentowanie m.in. nowego logotypu. Zmieni się też sposób, w jaki będziemy komunikować się z klientami i wszyscy, którzy śledzą nasze działania marketingowe, z pewnością dostrzegą te zmiany” – mówi Wojciech Usak, dyrektor marketingu marki Volkswagen w Polsce.
Nowa identyfikacja wizualna Volkswagena została opracowana przez wewnętrzny zespół, złożony ze stylistów i marketingowców marki.
Zmiany objęły także markę Volkswagen Samochody Użytkowe, która zmienia nazwę na Volkswagen Samochody Dostawcze i wprowadza nową identyfikację wizualną zgodną z modyfikacjami wprowadzonymi w obrębie całego Volkswagena.

Nowe logo

Poprzednie logo
„Wierzymy, że nowa nazwa marki będzie bliższa temu jak o furgonach, busach czy vanach mówią nasi klienci. Jesteśmy przekonani, że nazwa Volkswagen Samochody Dostawcze precyzyjniej odzwierciedla wysoką specjalizację naszych samochodów. Nowe logo i nowa nazwa marki to nasze nowe kreatywne podejście do budowania wizerunku samochodów dostawczych Volkswagen w Polsce” – mówi Patryk Grzeczka, dyrektor marketingu marki Volkswagen Samochody Dostawcze. (mb)