Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Organizator Polskiej Ligi Esportowej przechodzi rebranding. fantasyexpo po ponad sześciu latach działalności na rynku gamingowym przeprowadza rebranding. agencja komunikacji marketingowej, która organizuje m.in. polską ligę esportową i od dwóch lat prowadzi działalność producencką, zmienia logotyp i dodaje hasło „first choice in gaming”. ma ono trafiać do potencjalnych klientów firmy, którzy byliby zainteresowani komunikacją ze społecznością graczy. „przez dokonanie rebrandingu chcemy pokazać, jak nasza firma rozwinęła się w ciągu ostatnich 6 lat. dzięki zmianie będziemy mogli jeszcze nowocześniej prezentować marki w społeczności gamingowej i esportowej” – mówi w komunkacie kamil górecki z fantasyexpo. poprzednie logo fantasy expo. (mp).
Fantasyexpo po ponad sześciu latach działalności na rynku gamingowym przeprowadza rebranding. Agencja komunikacji marketingowej, która organizuje m.in. Polską Ligę Esportową i od dwóch lat prowadzi działalność producencką, zmienia logotyp i dodaje hasło „first choice in gaming”. Ma ono trafiać do potencjalnych klientów firmy, którzy byliby zainteresowani komunikacją ze społecznością graczy.
„Przez dokonanie rebrandingu chcemy pokazać, jak nasza firma rozwinęła się w ciągu ostatnich 6 lat. Dzięki zmianie będziemy mogli jeszcze nowocześniej prezentować marki w społeczności gamingowej i esportowej” – mówi w komunkacie Kamil Górecki z Fantasyexpo.

Poprzednie logo Fantasy Expo
(mp)