Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Polska marka Deante przechodzi rebranding. po blisko 30 latach od założenia firmy deante, zajmującej się wyposażeniem łazienek i kuchni, zaprezentowano jej nową identyfikację wizualną. pod koniec września 2019 roku zmienione zostało logo, a także odświeżono wygląd opakowań produktów marki. wojciech drzewiecki, dyrektor handlowy deante, przedstawia proces odświeżenia wizerunku jako „jeden z wielu elementów większego procesu”. jak podkreśla, firma wciąż się rozrasta, stąd też pomysł na uspójnienie wyglądu ekspozycji i opakowań, by tym samym „dodać asortymentowi jeszcze bardziej profesjonalną oprawę”. poprzednie logo. jak wyjaśnia marka w komunikacie, do tożsamości wizualnej wprowadzono nutę nowoczesności, ale w taki sposób, by zachować znane już klientom wartości marki – solidność, nowoczesny design i dążenie do najwyższej jakości. „nie zapominamy o naszej wieloletniej tradycji, ale jednocześnie dostrzegamy zmieniające się otoczenie oraz standardy komunikacji we współczesnych mediach” – wyjaśnia wiktor kołysko, kierownik działu marketingu deante. nową identyfikację wizualną przygotowano we współpracy ze studiem kreatywnym baobaby. (mb).
Po blisko 30 latach od założenia firmy Deante, zajmującej się wyposażeniem łazienek i kuchni, zaprezentowano jej nową identyfikację wizualną. Pod koniec września 2019 roku zmienione zostało logo, a także odświeżono wygląd opakowań produktów marki.
Wojciech Drzewiecki, dyrektor handlowy Deante, przedstawia proces odświeżenia wizerunku jako „jeden z wielu elementów większego procesu”. Jak podkreśla, firma wciąż się rozrasta, stąd też pomysł na uspójnienie wyglądu ekspozycji i opakowań, by tym samym „dodać asortymentowi jeszcze bardziej profesjonalną oprawę”.

Poprzednie logo
Jak wyjaśnia marka w komunikacie, do tożsamości wizualnej wprowadzono nutę nowoczesności, ale w taki sposób, by zachować znane już klientom wartości marki – solidność, nowoczesny design i dążenie do najwyższej jakości. „Nie zapominamy o naszej wieloletniej tradycji, ale jednocześnie dostrzegamy zmieniające się otoczenie oraz standardy komunikacji we współczesnych mediach” – wyjaśnia Wiktor Kołysko, kierownik działu marketingu Deante.
Nową identyfikację wizualną przygotowano we współpracy ze studiem kreatywnym Baobaby. (mb)