Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
piątek, 23 maja, 2025
Strona głównaAktualnościPolska marka Deante przechodzi rebranding

Polska marka Deante przechodzi rebranding

Po blisko 30 latach od założenia firmy Deante, zajmującej się wyposażeniem łazienek i kuchni, zaprezentowano jej nową identyfikację wizualną. Pod koniec września 2019 roku zmienione zostało logo, a także odświeżono wygląd opakowań produktów marki.

Wojciech Drzewiecki, dyrektor handlowy Deante, przedstawia proces odświeżenia wizerunku jako „jeden z wielu elementów większego procesu”. Jak podkreśla, firma wciąż się rozrasta, stąd też pomysł na uspójnienie wyglądu ekspozycji i opakowań, by tym samym „dodać asortymentowi jeszcze bardziej profesjonalną oprawę”.

Poprzednie logo

Jak wyjaśnia marka w komunikacie, do tożsamości wizualnej wprowadzono nutę nowoczesności, ale w taki sposób, by zachować znane już klientom wartości marki – solidność, nowoczesny design i dążenie do najwyższej jakości. „Nie zapominamy o naszej wieloletniej tradycji, ale jednocześnie dostrzegamy zmieniające się otoczenie oraz standardy komunikacji we współczesnych mediach” – wyjaśnia Wiktor Kołysko, kierownik działu marketingu Deante.

Nową identyfikację wizualną przygotowano we współpracy ze studiem kreatywnym Baobaby. (mb)

Wybierz i posłuchaj