Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Ambasadorzy marek: Wojciech Sokół dla Samsunga. w październiku 2019 roku wojciech sokół został ambasadorem marki samsung. w ramach współpracy raper wziął udział w kampanii marketingowej smartfona galaxy note10. „wojtek to postać, która idealnie wpisuje się w narrację naszej marki. jego historia to nieustające pasmo wyzwań, którym sprostał, robiąc to na swoich zasadach. sokół to także wzorcowy reprezentant grupy, która potrafi zmienić swoje pasje i zainteresowania w sposób na życie. między innymi właśnie dla takich osób, które nie pozwalają się zaszufladkować i ustalają własne zasady, stworzyliśmy galaxy note10” – mówi magda sielachowicz-nowakowska, head of marketing communication w samsung electronics polska. kampania promująca nowego smartfona marki ruszyła pod hasłem „na twoich zasadach”. jej celem jest zainspirowanie odbiorców do działania według własnych przekonań. w ramach akcji powstał spot reklamowy, w którym sokół opowiada o swoim podejściu do pracy i udowadnia, że za pomocą odpowiednich narzędzi można „wyrwać się” ze stereotypowego biura. współpraca będzie opierać się również na aktywnościach w mediach społecznościowych oraz działaniach pr-owych i digitalowych. za komunikację kampanii odpowiadają agencje vml&yr, d*fusion communiction oraz dom mediowy starcom. (ak).
W październiku 2019 roku Wojciech Sokół został ambasadorem marki Samsung. W ramach współpracy raper wziął udział w kampanii marketingowej smartfona Galaxy Note10.
„Wojtek to postać, która idealnie wpisuje się w narrację naszej marki. Jego historia to nieustające pasmo wyzwań, którym sprostał, robiąc to na swoich zasadach. Sokół to także wzorcowy reprezentant grupy, która potrafi zmienić swoje pasje i zainteresowania w sposób na życie. Między innymi właśnie dla takich osób, które nie pozwalają się zaszufladkować i ustalają własne zasady, stworzyliśmy Galaxy Note10” – mówi Magda Sielachowicz-Nowakowska, Head of Marketing Communication w Samsung Electronics Polska.
Kampania promująca nowego smartfona marki ruszyła pod hasłem „Na Twoich zasadach”. Jej celem jest zainspirowanie odbiorców do działania według własnych przekonań. W ramach akcji powstał spot reklamowy, w którym Sokół opowiada o swoim podejściu do pracy i udowadnia, że za pomocą odpowiednich narzędzi można „wyrwać się” ze stereotypowego biura.
Współpraca będzie opierać się również na aktywnościach w mediach społecznościowych oraz działaniach PR-owych i digitalowych. Za komunikację kampanii odpowiadają agencje VML&YR, D*fusion Communiction oraz dom mediowy Starcom. (ak)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Ambasadorzy marek: Wojciech Sokół dla Samsunga. w październiku 2019 roku wojciech sokół został ambasadorem marki samsung. w ramach współpracy raper wziął udział w kampanii marketingowej smartfona galaxy note10. „wojtek to postać, która idealnie wpisuje się w narrację naszej marki. jego historia to nieustające pasmo wyzwań, którym sprostał, robiąc to na swoich zasadach. sokół to także wzorcowy reprezentant grupy, która potrafi zmienić swoje pasje i zainteresowania w sposób na życie. między innymi właśnie dla takich osób, które nie pozwalają się zaszufladkować i ustalają własne zasady, stworzyliśmy galaxy note10” – mówi magda sielachowicz-nowakowska, head of marketing communication w samsung electronics polska. kampania promująca nowego smartfona marki ruszyła pod hasłem „na twoich zasadach”. jej celem jest zainspirowanie odbiorców do działania według własnych przekonań. w ramach akcji powstał spot reklamowy, w którym sokół opowiada o swoim podejściu do pracy i udowadnia, że za pomocą odpowiednich narzędzi można „wyrwać się” ze stereotypowego biura. współpraca będzie opierać się również na aktywnościach w mediach społecznościowych oraz działaniach pr-owych i digitalowych. za komunikację kampanii odpowiadają agencje vml&yr, d*fusion communiction oraz dom mediowy starcom. (ak).