Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
DESA Unicum przeszło rebranding. dom aukcyjny desa unicum przeszedł rebranding. zaprezentowano m.in. nowy logotyp, claim marki – „sztuka ma wartość. wartość, której szukasz” – oraz nową stronę internetową. za zmiany odpowiada agencja bna. brand new attitude. „doszliśmy do momentu, gdy sztuka jest przez ogromną część społeczeństwa postrzegana zarówno jako wartość sama w sobie, ale też jako wartość materialna, poważna i stabilna inwestycja. dziś nadszedł moment, w którym chcemy wszystkie te zmiany i rozwój zamknąć w nowej formie” – mówi juliusz windorbski, prezes desa unicum. „celem projektu było takie wzmocnienie i uatrakcyjnienie marki, by mogła ona być strategicznym narzędziem promocji sztuki w ogóle, by mogła ona działać jak developer rynku, odpowiedzialny za budowanie całej kategorii” – dodaje mariusz przybył, strategic director bna. brand new attitude. zmiana identyfikacji wizualnej ma być połączona z aktualną misją firmy, która opisywana jest jako „profesjonalizowanie i rozwijanie rynku sztuki, tak by zagościła ona w każdym domu”. nowy claim łączy w sobie pasję związaną ze sztuką oraz wątek biznesowy – czytamy w informacji prasowej. połączenie kreatywności i powagi oddawać ma także nowy logotyp. w nowej wersji znaku, litery składające się na słowo „desa” ułożone są pionowo, jedna pod drugą (w starej wersji, pochodzącej z lat 50. xx wieku, napis podzielony był na dwie sylaby). wyraz „unicum” ułożony jest poziomo. nowe logo. stare logo. powstała także uzupełniająca wersja logotypu, w której znak jest obrócony o 90 stopni. odmienione zostały również wszystkie materiały graficzne, jakimi posługuje się firma, takie jak katalogi aukcyjne, zaproszenia, plakaty i banery. stworzono także nową stronę internetową i zmieniono wygląd aplikacji mobilnej. nowa oprawa graficzna ma być bardziej czytelna i przejrzysta za zasługą monochromatyczności. czytamy, że jest też bardziej intuicyjna i łatwiej ją nawigować. w ramach rebrandingu przeprowadzana jest także kampania contentowa wideo – na krótkich filmach pracownicy i kadra zarządzająca opowiadają o najważniejszych wydarzeniach w historii desa unicum. wszystkie materiały są dostępne na kanale firmy w platformie youtube. nowa identyfikacja wizualna ma zostać w całości zaprezentowana 4 grudnia 2019 roku, podczas wernisażu wystawy sztuka dawna, która odbędzie się w siedzibie desa unicum przy ulicy pięknej w warszawie. (ak).
Dom aukcyjny DESA Unicum przeszedł rebranding. Zaprezentowano m.in. nowy logotyp, claim marki – „Sztuka ma wartość. Wartość, której szukasz” – oraz nową stronę internetową. Za zmiany odpowiada agencja BNA. Brand New Attitude.
„Doszliśmy do momentu, gdy sztuka jest przez ogromną część społeczeństwa postrzegana zarówno jako wartość sama w sobie, ale też jako wartość materialna, poważna i stabilna inwestycja. Dziś nadszedł moment, w którym chcemy wszystkie te zmiany i rozwój zamknąć w nowej formie” – mówi Juliusz Windorbski, prezes DESA Unicum. „Celem projektu było takie wzmocnienie i uatrakcyjnienie marki, by mogła ona być strategicznym narzędziem promocji sztuki w ogóle, by mogła ona działać jak developer rynku, odpowiedzialny za budowanie całej kategorii” – dodaje Mariusz Przybył, Strategic Director BNA. Brand New Attitude.
Zmiana identyfikacji wizualnej ma być połączona z aktualną misją firmy, która opisywana jest jako „profesjonalizowanie i rozwijanie rynku sztuki, tak by zagościła ona w każdym domu”.
Nowy claim łączy w sobie pasję związaną ze sztuką oraz wątek biznesowy – czytamy w informacji prasowej. Połączenie kreatywności i powagi oddawać ma także nowy logotyp. W nowej wersji znaku, litery składające się na słowo „DESA” ułożone są pionowo, jedna pod drugą (w starej wersji, pochodzącej z lat 50. XX wieku, napis podzielony był na dwie sylaby). Wyraz „Unicum” ułożony jest poziomo.
Nowe logo
Stare logo
Powstała także uzupełniająca wersja logotypu, w której znak jest obrócony o 90 stopni.
Odmienione zostały również wszystkie materiały graficzne, jakimi posługuje się firma, takie jak katalogi aukcyjne, zaproszenia, plakaty i banery.
Stworzono także nową stronę internetową i zmieniono wygląd aplikacji mobilnej. Nowa oprawa graficzna ma być bardziej czytelna i przejrzysta za zasługą monochromatyczności. Czytamy, że jest też bardziej intuicyjna i łatwiej ją nawigować.
W ramach rebrandingu przeprowadzana jest także kampania contentowa wideo – na krótkich filmach pracownicy i kadra zarządzająca opowiadają o najważniejszych wydarzeniach w historii DESA Unicum. Wszystkie materiały są dostępne na kanale firmy w platformie YouTube.
Nowa identyfikacja wizualna ma zostać w całości zaprezentowana 4 grudnia 2019 roku, podczas wernisażu wystawy Sztuka Dawna, która odbędzie się w siedzibie DESA Unicum przy ulicy Pięknej w Warszawie. (ak)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
DESA Unicum przeszło rebranding. dom aukcyjny desa unicum przeszedł rebranding. zaprezentowano m.in. nowy logotyp, claim marki – „sztuka ma wartość. wartość, której szukasz” – oraz nową stronę internetową. za zmiany odpowiada agencja bna. brand new attitude. „doszliśmy do momentu, gdy sztuka jest przez ogromną część społeczeństwa postrzegana zarówno jako wartość sama w sobie, ale też jako wartość materialna, poważna i stabilna inwestycja. dziś nadszedł moment, w którym chcemy wszystkie te zmiany i rozwój zamknąć w nowej formie” – mówi juliusz windorbski, prezes desa unicum. „celem projektu było takie wzmocnienie i uatrakcyjnienie marki, by mogła ona być strategicznym narzędziem promocji sztuki w ogóle, by mogła ona działać jak developer rynku, odpowiedzialny za budowanie całej kategorii” – dodaje mariusz przybył, strategic director bna. brand new attitude. zmiana identyfikacji wizualnej ma być połączona z aktualną misją firmy, która opisywana jest jako „profesjonalizowanie i rozwijanie rynku sztuki, tak by zagościła ona w każdym domu”. nowy claim łączy w sobie pasję związaną ze sztuką oraz wątek biznesowy – czytamy w informacji prasowej. połączenie kreatywności i powagi oddawać ma także nowy logotyp. w nowej wersji znaku, litery składające się na słowo „desa” ułożone są pionowo, jedna pod drugą (w starej wersji, pochodzącej z lat 50. xx wieku, napis podzielony był na dwie sylaby). wyraz „unicum” ułożony jest poziomo. nowe logo. stare logo. powstała także uzupełniająca wersja logotypu, w której znak jest obrócony o 90 stopni. odmienione zostały również wszystkie materiały graficzne, jakimi posługuje się firma, takie jak katalogi aukcyjne, zaproszenia, plakaty i banery. stworzono także nową stronę internetową i zmieniono wygląd aplikacji mobilnej. nowa oprawa graficzna ma być bardziej czytelna i przejrzysta za zasługą monochromatyczności. czytamy, że jest też bardziej intuicyjna i łatwiej ją nawigować. w ramach rebrandingu przeprowadzana jest także kampania contentowa wideo – na krótkich filmach pracownicy i kadra zarządzająca opowiadają o najważniejszych wydarzeniach w historii desa unicum. wszystkie materiały są dostępne na kanale firmy w platformie youtube. nowa identyfikacja wizualna ma zostać w całości zaprezentowana 4 grudnia 2019 roku, podczas wernisażu wystawy sztuka dawna, która odbędzie się w siedzibie desa unicum przy ulicy pięknej w warszawie. (ak).