Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
„W internecie nie bądź głupi” – kolejna odsłona kampanii OLX. olx po sukcesie kampanii „a co gdyby” zdecydował się na kolejną akcję w podobnej formule. w nowej kampanii – pod hasłem „w internecie nie bądź głupi” ponownie wziął udział aktor janusz chabior, a dodatkowo dołączył do niego jan frycz. w rozpoczętej 11 lutego 2020 roku kampanii (w dzień bezpiecznego internetu) serwis ogłoszeniowy przestrzega użytkowników sieci przed oszustami. w kampanii zaprezentowano najczęstsze oszustwa – mowa o płatnościach z góry za nieistniejący przedmiot czy przesyłkę, kradzieży danych albo wyciąganiu zaliczek przy wynajmie mieszkania. olx uczula, że złodzieje wykorzystują nie tylko niewiedzę, lecz także fakt, że ludzie są dziś zabiegani i pochłonięci innymi ważnymi dla siebie sprawami. „można być – jak bohater pierwszego odcinka – kardiochirurgiem, przeprowadzać skomplikowane operacje na otwartym sercu i ratować życie, a mimo to dać się nabrać na »patent« z płatnością za przesyłkę” – czytamy w komunikacie. jak podkreśla marcin sienkowski, head of marketing olx, ze statystyk i obserwacji marki wynika, że kradzieży pieniędzy czy danych może doświadczyć każdy, niezależnie od płci, wieku czy wykształcenia. „ważniejsze, by wiedzieć, jak się przed tym ustrzec. wierzymy, że pokazanie takich sytuacji, z wyrazistą grą i humorem janusza chabiora i jana frycza, zadziała jak lustro. przejrzymy się w nim, ale wyciągniemy naukę, która ustrzeże nas przed niemiłymi konsekwencjami internetowych kradzieży” – mówi. kampanię przygotowała agencja 180heartbeats + jung v matt. jak wyjaśnia radosław smorga, business director w agencji, ze względu na pozytywny odbiór poprzedniej kampanii zapadła decyzja o kontynuacji edukowania użytkowników w kolejnym obszarze. „seria spotów, które będą pojawiać się w sieci to historie »ofiar«, które odgrywa jan frycz. istotę problemu uświadamia im narrator – janusz chabior. zależało nam, by w tych historiach najmocniej wybrzmiało, że na błędach swoich i innych można się uczyć i nie dać się nabrać kolejny raz” – dopowiada. kampania „a co gdyby” z januszem chabiorem składała się z siedmiu spotów, a jej celem było piętnowanie hejtu i braku kultury w sieci. akcja została nagrodzona w konkursie złote spinacze w kategoriach kampania społeczna i social media, otrzymała także nagrodę publiczności, której proto.pl było partnerem. (mb).
OLX po sukcesie kampanii „A co gdyby” zdecydował się na kolejną akcję w podobnej formule. W nowej kampanii – pod hasłem „W internecie nie bądź głupi” ponownie wziął udział aktor Janusz Chabior, a dodatkowo dołączył do niego Jan Frycz.
W rozpoczętej 11 lutego 2020 roku kampanii (w Dzień Bezpiecznego Internetu) serwis ogłoszeniowy przestrzega użytkowników sieci przed oszustami. W kampanii zaprezentowano najczęstsze oszustwa – mowa o płatnościach z góry za nieistniejący przedmiot czy przesyłkę, kradzieży danych albo wyciąganiu zaliczek przy wynajmie mieszkania.
OLX uczula, że złodzieje wykorzystują nie tylko niewiedzę, lecz także fakt, że ludzie są dziś zabiegani i pochłonięci innymi ważnymi dla siebie sprawami. „Można być – jak bohater pierwszego odcinka – kardiochirurgiem, przeprowadzać skomplikowane operacje na otwartym sercu i ratować życie, a mimo to dać się nabrać na »patent« z płatnością za przesyłkę” – czytamy w komunikacie.
Jak podkreśla Marcin Sienkowski, Head of Marketing OLX, ze statystyk i obserwacji marki wynika, że kradzieży pieniędzy czy danych może doświadczyć każdy, niezależnie od płci, wieku czy wykształcenia. „Ważniejsze, by wiedzieć, jak się przed tym ustrzec. Wierzymy, że pokazanie takich sytuacji, z wyrazistą grą i humorem Janusza Chabiora i Jana Frycza, zadziała jak lustro. Przejrzymy się w nim, ale wyciągniemy naukę, która ustrzeże nas przed niemiłymi konsekwencjami internetowych kradzieży” – mówi.
Kampanię przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v Matt. Jak wyjaśnia Radosław Smorga, Business Director w agencji, ze względu na pozytywny odbiór poprzedniej kampanii zapadła decyzja o kontynuacji edukowania użytkowników w kolejnym obszarze. „Seria spotów, które będą pojawiać się w sieci to historie »ofiar«, które odgrywa Jan Frycz. Istotę problemu uświadamia im narrator – Janusz Chabior. Zależało nam, by w tych historiach najmocniej wybrzmiało, że na błędach swoich i innych można się uczyć i nie dać się nabrać kolejny raz” – dopowiada.
Kampania „A co gdyby” z Januszem Chabiorem składała się z siedmiu spotów, a jej celem było piętnowanie hejtu i braku kultury w sieci. Akcja została nagrodzona w konkursie Złote Spinacze w kategoriach Kampania Społeczna i Social Media, otrzymała także Nagrodę Publiczności, której PRoto.pl było partnerem. (mb)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
„W internecie nie bądź głupi” – kolejna odsłona kampanii OLX. olx po sukcesie kampanii „a co gdyby” zdecydował się na kolejną akcję w podobnej formule. w nowej kampanii – pod hasłem „w internecie nie bądź głupi” ponownie wziął udział aktor janusz chabior, a dodatkowo dołączył do niego jan frycz. w rozpoczętej 11 lutego 2020 roku kampanii (w dzień bezpiecznego internetu) serwis ogłoszeniowy przestrzega użytkowników sieci przed oszustami. w kampanii zaprezentowano najczęstsze oszustwa – mowa o płatnościach z góry za nieistniejący przedmiot czy przesyłkę, kradzieży danych albo wyciąganiu zaliczek przy wynajmie mieszkania. olx uczula, że złodzieje wykorzystują nie tylko niewiedzę, lecz także fakt, że ludzie są dziś zabiegani i pochłonięci innymi ważnymi dla siebie sprawami. „można być – jak bohater pierwszego odcinka – kardiochirurgiem, przeprowadzać skomplikowane operacje na otwartym sercu i ratować życie, a mimo to dać się nabrać na »patent« z płatnością za przesyłkę” – czytamy w komunikacie. jak podkreśla marcin sienkowski, head of marketing olx, ze statystyk i obserwacji marki wynika, że kradzieży pieniędzy czy danych może doświadczyć każdy, niezależnie od płci, wieku czy wykształcenia. „ważniejsze, by wiedzieć, jak się przed tym ustrzec. wierzymy, że pokazanie takich sytuacji, z wyrazistą grą i humorem janusza chabiora i jana frycza, zadziała jak lustro. przejrzymy się w nim, ale wyciągniemy naukę, która ustrzeże nas przed niemiłymi konsekwencjami internetowych kradzieży” – mówi. kampanię przygotowała agencja 180heartbeats + jung v matt. jak wyjaśnia radosław smorga, business director w agencji, ze względu na pozytywny odbiór poprzedniej kampanii zapadła decyzja o kontynuacji edukowania użytkowników w kolejnym obszarze. „seria spotów, które będą pojawiać się w sieci to historie »ofiar«, które odgrywa jan frycz. istotę problemu uświadamia im narrator – janusz chabior. zależało nam, by w tych historiach najmocniej wybrzmiało, że na błędach swoich i innych można się uczyć i nie dać się nabrać kolejny raz” – dopowiada. kampania „a co gdyby” z januszem chabiorem składała się z siedmiu spotów, a jej celem było piętnowanie hejtu i braku kultury w sieci. akcja została nagrodzona w konkursie złote spinacze w kategoriach kampania społeczna i social media, otrzymała także nagrodę publiczności, której proto.pl było partnerem. (mb).