Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
OLX rusza z nową kampanią „Kandydaci nie do wzięcia”. 11 września 2020 roku wystartowała nowa kampania serwisu olx „kandydaci do wzięcia”. w akcji przedstawiono podstawowe błędy, jakie popełniają kandydaci ubiegający się o zatrudnienie. kampania składać się będzie z sześciu odcinków – jej formuła przypomina muzyczne „antytalent show”. prowadzącym wirtualnego programu jest aktor piotr gąsowski. bohaterem pierwszej odsłony akcji jest damian – kandydat, który w swoim cv przypisał sobie górnolotnie rolę ceo we własnej jednoosobowej firmie, która upadła po miesiącu działalności. damian wykonuje piosenkę „piekielnie zdolny”. „english, choć wiem, że nie urywa, w papierach gruba ryba. i taki ze mnie kwiat, jutro zwojuję cały świat” – śpiewa kandydat. w kolejnych odcinkach piotr gąsowski będzie bezlitośnie punktować najpopularniejsze błędy wyjęte prosto z życiorysów osób ubiegających się o pracę. pojawią się m.in. beznadziejny przypadek dodawania do cv zbyt osobistych zdjęć i niepoważne rozmowy o zarobkach. piotr gąsowski. „talent show to formuła znana i lubiana przez zdecydowaną większość polaków. sięgnęliśmy po nią, by jak zwykle z dystansem i przymrużeniem oka pokazać to, co aplikującym o pracę zdarza się rozgrywać źle albo wręcz fatalnie” – wyjaśnia marcin sienkowski, head of marketing w olx. „co również charakterystyczne dla naszej marki, na końcu zostawiamy widza z puentą, jak takich wpadek uniknąć lub jak je naprawić. kolejny raz podejmujemy próbę edukowania rynku i robimy to w zabawny sposób” – dodaje. czytaj także: marcin sienkowski: scenariusze do naszych kampanii napisało samo życie. za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja 23heroes, produkcją zajął się dom produkcyjny f25. „to, co szczególnie lubimy w nowej kampanii olx, to ponowne, świeże i zaskakujące podejście marki do kolejnej, ważnej kwestii społecznej, jaką bez wątpienia jest temat rekrutacji. w końcu, prędzej czy później, dotyczy on każdego, nieważne po której stronie się jest. koncept à la talent show pozwala nam podejść do problemu śpiewająco, dzięki czemu znowu staramy się uczyć, edukować a czasami po prostu zwracać uwagę w lekki i zabawny sposób. do całości świetnie pasuje piotr gąsowski, który postawę każdego z kandydatów przedstawia w bezlitośnie prawdziwy sposób” – mówi tomasz łapa, managing director w 23heroes. „zawsze bardzo mnie cieszą projekty, w których są wyzwania, których efekt zaskoczy wszystkich. taki jest właśnie ten projekt. musieliśmy zbudować klimat wielkiego show, finału, gdzie nasi bohaterowie śpiewają swoje historie w rytm znanych i lubianych kawałków. pobiliśmy chyba rekord w ilości zrealizowanego materiału w jeden dzień zdjęciowy, ale dzięki sprytnym patentom produkcyjnym oraz bezbłędnej ekipie filmowej, udało się osiągnąć oczekiwany efekt. praca z piotrem gąsowskim była czystą przyjemnością. profesjonalizm i wielość propozycji interpretacyjnych to jest coś, co bardzo cenię i uznaję za pomocne u artystów tego formatu” – dodaje marcin dworucha, managing director w f25. akcja promowana będzie w internecie oraz w mediach społecznościowych olx. działania wsparte będą również kampanią radiową skierowaną do pracodawców. (ak).
11 września 2020 roku wystartowała nowa kampania serwisu OLX „Kandydaci do wzięcia”. W akcji przedstawiono podstawowe błędy, jakie popełniają kandydaci ubiegający się o zatrudnienie.
Kampania składać się będzie z sześciu odcinków – jej formuła przypomina muzyczne „antytalent show”. Prowadzącym wirtualnego programu jest aktor Piotr Gąsowski. Bohaterem pierwszej odsłony akcji jest Damian – kandydat, który w swoim CV przypisał sobie górnolotnie rolę CEO we własnej jednoosobowej firmie, która upadła po miesiącu działalności. Damian wykonuje piosenkę „Piekielnie zdolny”. „English, choć wiem, że nie urywa, w papierach gruba ryba. I taki ze mnie kwiat, jutro zwojuję cały świat” – śpiewa kandydat.
W kolejnych odcinkach Piotr Gąsowski będzie bezlitośnie punktować najpopularniejsze błędy wyjęte prosto z życiorysów osób ubiegających się o pracę. Pojawią się m.in. beznadziejny przypadek dodawania do CV zbyt osobistych zdjęć i niepoważne rozmowy o zarobkach.
Piotr Gąsowski
„Talent show to formuła znana i lubiana przez zdecydowaną większość Polaków. Sięgnęliśmy po nią, by jak zwykle z dystansem i przymrużeniem oka pokazać to, co aplikującym o pracę zdarza się rozgrywać źle albo wręcz fatalnie” – wyjaśnia Marcin Sienkowski, Head of Marketing w OLX. „Co również charakterystyczne dla naszej marki, na końcu zostawiamy widza z puentą, jak takich wpadek uniknąć lub jak je naprawić. Kolejny raz podejmujemy próbę edukowania rynku i robimy to w zabawny sposób” – dodaje.
Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja 23Heroes, produkcją zajął się dom produkcyjny F25.
„To, co szczególnie lubimy w nowej kampanii OLX, to ponowne, świeże i zaskakujące podejście marki do kolejnej, ważnej kwestii społecznej, jaką bez wątpienia jest temat rekrutacji. W końcu, prędzej czy później, dotyczy on każdego, nieważne po której stronie się jest. Koncept à la talent show pozwala nam podejść do problemu śpiewająco, dzięki czemu znowu staramy się uczyć, edukować a czasami po prostu zwracać uwagę w lekki i zabawny sposób. Do całości świetnie pasuje Piotr Gąsowski, który postawę każdego z kandydatów przedstawia w bezlitośnie prawdziwy sposób” – mówi Tomasz Łapa, Managing Director w 23Heroes.
„Zawsze bardzo mnie cieszą projekty, w których są wyzwania, których efekt zaskoczy wszystkich. Taki jest właśnie ten projekt. Musieliśmy zbudować klimat wielkiego show, finału, gdzie nasi bohaterowie śpiewają swoje historie w rytm znanych i lubianych kawałków. Pobiliśmy chyba rekord w ilości zrealizowanego materiału w jeden dzień zdjęciowy, ale dzięki sprytnym patentom produkcyjnym oraz bezbłędnej ekipie filmowej, udało się osiągnąć oczekiwany efekt. Praca z Piotrem Gąsowskim była czystą przyjemnością. Profesjonalizm i wielość propozycji interpretacyjnych to jest coś, co bardzo cenię i uznaję za pomocne u artystów tego formatu” – dodaje Marcin Dworucha, Managing Director w F25.
Akcja promowana będzie w internecie oraz w mediach społecznościowych OLX. Działania wsparte będą również kampanią radiową skierowaną do pracodawców. (ak)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
OLX rusza z nową kampanią „Kandydaci nie do wzięcia”. 11 września 2020 roku wystartowała nowa kampania serwisu olx „kandydaci do wzięcia”. w akcji przedstawiono podstawowe błędy, jakie popełniają kandydaci ubiegający się o zatrudnienie. kampania składać się będzie z sześciu odcinków – jej formuła przypomina muzyczne „antytalent show”. prowadzącym wirtualnego programu jest aktor piotr gąsowski. bohaterem pierwszej odsłony akcji jest damian – kandydat, który w swoim cv przypisał sobie górnolotnie rolę ceo we własnej jednoosobowej firmie, która upadła po miesiącu działalności. damian wykonuje piosenkę „piekielnie zdolny”. „english, choć wiem, że nie urywa, w papierach gruba ryba. i taki ze mnie kwiat, jutro zwojuję cały świat” – śpiewa kandydat. w kolejnych odcinkach piotr gąsowski będzie bezlitośnie punktować najpopularniejsze błędy wyjęte prosto z życiorysów osób ubiegających się o pracę. pojawią się m.in. beznadziejny przypadek dodawania do cv zbyt osobistych zdjęć i niepoważne rozmowy o zarobkach. piotr gąsowski. „talent show to formuła znana i lubiana przez zdecydowaną większość polaków. sięgnęliśmy po nią, by jak zwykle z dystansem i przymrużeniem oka pokazać to, co aplikującym o pracę zdarza się rozgrywać źle albo wręcz fatalnie” – wyjaśnia marcin sienkowski, head of marketing w olx. „co również charakterystyczne dla naszej marki, na końcu zostawiamy widza z puentą, jak takich wpadek uniknąć lub jak je naprawić. kolejny raz podejmujemy próbę edukowania rynku i robimy to w zabawny sposób” – dodaje. czytaj także: marcin sienkowski: scenariusze do naszych kampanii napisało samo życie. za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja 23heroes, produkcją zajął się dom produkcyjny f25. „to, co szczególnie lubimy w nowej kampanii olx, to ponowne, świeże i zaskakujące podejście marki do kolejnej, ważnej kwestii społecznej, jaką bez wątpienia jest temat rekrutacji. w końcu, prędzej czy później, dotyczy on każdego, nieważne po której stronie się jest. koncept à la talent show pozwala nam podejść do problemu śpiewająco, dzięki czemu znowu staramy się uczyć, edukować a czasami po prostu zwracać uwagę w lekki i zabawny sposób. do całości świetnie pasuje piotr gąsowski, który postawę każdego z kandydatów przedstawia w bezlitośnie prawdziwy sposób” – mówi tomasz łapa, managing director w 23heroes. „zawsze bardzo mnie cieszą projekty, w których są wyzwania, których efekt zaskoczy wszystkich. taki jest właśnie ten projekt. musieliśmy zbudować klimat wielkiego show, finału, gdzie nasi bohaterowie śpiewają swoje historie w rytm znanych i lubianych kawałków. pobiliśmy chyba rekord w ilości zrealizowanego materiału w jeden dzień zdjęciowy, ale dzięki sprytnym patentom produkcyjnym oraz bezbłędnej ekipie filmowej, udało się osiągnąć oczekiwany efekt. praca z piotrem gąsowskim była czystą przyjemnością. profesjonalizm i wielość propozycji interpretacyjnych to jest coś, co bardzo cenię i uznaję za pomocne u artystów tego formatu” – dodaje marcin dworucha, managing director w f25. akcja promowana będzie w internecie oraz w mediach społecznościowych olx. działania wsparte będą również kampanią radiową skierowaną do pracodawców. (ak).