Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Krajowa Unia Producentów Soków szuka agencji do realizacji programu o nawykach żywieniowych. w grudniu 2020 roku krajowa unia producentów soków ogłosiła konkurs na przeprowadzenie 11. edycji ogólnopolskiego programu promocyjno-informacyjnego „5 porcji warzyw, owoców lub soku”. celem programu jest edukacja na temat kształtowania właściwych nawyków żywieniowych w oparciu o spożywanie pięciu porcji warzyw, owoców lub soków dziennie. grupami docelowymi kampanii są rodzice, osoby dorosłe prowadzące aktywny tryb życia, środowiska opiniotwórcze, np. lekarze, dietetycy czy naukowcy, oraz przedstawiciele mediów i środowiska branżowego. w ramach programu wybrana agencja prowadzić będzie m.in. działania pr takie jak: obsługa biura prasowego, reagowanie na negatywne treści i działania kryzysowe czy przeprowadzenie i komunikacja badań konsumenckich. zgłaszający się muszą przedstawić kreatywne i merytoryczne pomysły na realizację kampanii, kosztorys zaplanowanych działań i plan wydatkowania pieniędzy w podziale na miesiące, a także przygotować szczegółowy harmonogram działań w podziale na tygodnie realizacji kampanii oraz przedstawić planowane minimalne zasięgi. budżet zamówienia wynosi maksymalnie 694 tys. zł netto. w kwocie tej ma zawrzeć się przeprowadzenie zaplanowanych działań, przekazanie autorskich praw majątkowych bez ograniczeń czasowych i terytorialnych oraz wynagrodzenie. wybrana firma będzie prowadzić kampanię od 1 marca 2021 roku do 28 lutego 2022 roku. oferty można składać do 29 stycznia 2021 roku do godziny 16:00. zgłoszenia należy przesyłać na adres biura kups – ul. rakowiecka 36 lok. 340, 02-532 warszawa. więcej szczegółów można znaleźć na stronie. (ak).
W grudniu 2020 roku Krajowa Unia Producentów Soków ogłosiła konkurs na przeprowadzenie 11. edycji ogólnopolskiego programu promocyjno-informacyjnego „5 porcji warzyw, owoców lub soku”. Celem programu jest edukacja na temat kształtowania właściwych nawyków żywieniowych w oparciu o spożywanie pięciu porcji warzyw, owoców lub soków dziennie. Grupami docelowymi kampanii są rodzice, osoby dorosłe prowadzące aktywny tryb życia, środowiska opiniotwórcze, np. lekarze, dietetycy czy naukowcy, oraz przedstawiciele mediów i środowiska branżowego.
W ramach programu wybrana agencja prowadzić będzie m.in. działania PR takie jak: obsługa biura prasowego, reagowanie na negatywne treści i działania kryzysowe czy przeprowadzenie i komunikacja badań konsumenckich.
Zgłaszający się muszą przedstawić kreatywne i merytoryczne pomysły na realizację kampanii, kosztorys zaplanowanych działań i plan wydatkowania pieniędzy w podziale na miesiące, a także przygotować szczegółowy harmonogram działań w podziale na tygodnie realizacji kampanii oraz przedstawić planowane minimalne zasięgi.
Budżet zamówienia wynosi maksymalnie 694 tys. zł netto. W kwocie tej ma zawrzeć się przeprowadzenie zaplanowanych działań, przekazanie autorskich praw majątkowych bez ograniczeń czasowych i terytorialnych oraz wynagrodzenie. Wybrana firma będzie prowadzić kampanię od 1 marca 2021 roku do 28 lutego 2022 roku.
Oferty można składać do 29 stycznia 2021 roku do godziny 16:00. Zgłoszenia należy przesyłać na adres biura KUPS – ul. Rakowiecka 36 lok. 340, 02-532 Warszawa.
Więcej szczegółów można znaleźć na stronie. (ak)