Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Social Tigers zmienia się w Tigers. 1 stycznia 2021 roku social tigers przeszło rebranding. od nowego roku agencja funkcjonuje pod nazwą tigers. zmiana nazwy związana jest z poszerzającym się portfolio usług i planami strategicznymi firmy, które zakładają ekspansję na rynki azjatyckie. stare logo. nowe logo. „95 proc. agencji i firm w branży medialnej wygląda i komunikuje się tak samo, świadcząc bliźniaczo podobne usługi. równolegle na zebraniach zarządów tychże firm padają te same hasła: »potrzebujemy więcej leadów«, »klienci nie chcą kupować – musimy obniżyć cenę«, »spróbujmy jeszcze zoptymalizować koszty«. niestety, mało kto dostrzega związek między tym, jak firmy się komunikują, a tym, jak radzą sobie z biznesowymi wyzwaniami. w tigers komunikacja jest niemniej ważna niż obsługa klienta czy sprzedaż i stanowi integralną cześć produktu” – mówi franciszek bazyli georgiew, ceo tigers. jak opisuje ceo agencji w artykule na linkedinie, w przypadku logo zdecydowano się na „nowoczesne rozwiązanie” – znak składa się z czterech spółgłosek „tgrs”, które tworzą razem kształt na wzór chińskich liter hanzi. logo występuje w kilku układach – m.in. w pionie, przypominając azjatycką kaligrafię, i nieregularnie, nawiązując do blokowego układu graficznego. agencja zmieniła także m.in. stronę internetową, wizytówki, stopkę maila, pieczęć i gadżety. w brandingu tigers wykorzystuje kolory czarny, biały i pomarańczowy. za nową komunikację wizualną marki odpowiadają kuba rutkowski i natalia żerko ze studia kommunikat. projekt nowej strony internetowej przygotowały agencje wise people i vision trust. autorem specjalnie stworzonej ilustracji tygrysa jest digital painter piotr arendzikowski. (ak).
1 stycznia 2021 roku Social Tigers przeszło rebranding. Od nowego roku agencja funkcjonuje pod nazwą Tigers. Zmiana nazwy związana jest z poszerzającym się portfolio usług i planami strategicznymi firmy, które zakładają ekspansję na rynki azjatyckie.

Stare logo

Nowe logo
„95 proc. agencji i firm w branży medialnej wygląda i komunikuje się tak samo, świadcząc bliźniaczo podobne usługi. Równolegle na zebraniach zarządów tychże firm padają te same hasła: »potrzebujemy więcej leadów«, »klienci nie chcą kupować – musimy obniżyć cenę«, »spróbujmy jeszcze zoptymalizować koszty«. Niestety, mało kto dostrzega związek między tym, jak firmy się komunikują, a tym, jak radzą sobie z biznesowymi wyzwaniami. W Tigers komunikacja jest niemniej ważna niż obsługa klienta czy sprzedaż i stanowi integralną cześć produktu” – mówi Franciszek Bazyli Georgiew, CEO Tigers.
Jak opisuje CEO agencji w artykule na LinkedInie, w przypadku logo zdecydowano się na „nowoczesne rozwiązanie” – znak składa się z czterech spółgłosek „TGRS”, które tworzą razem kształt na wzór chińskich liter hanzi. Logo występuje w kilku układach – m.in. w pionie, przypominając azjatycką kaligrafię, i nieregularnie, nawiązując do blokowego układu graficznego.

Agencja zmieniła także m.in. stronę internetową, wizytówki, stopkę maila, pieczęć i gadżety. W brandingu Tigers wykorzystuje kolory czarny, biały i pomarańczowy.


Za nową komunikację wizualną marki odpowiadają Kuba Rutkowski i Natalia Żerko ze studia Kommunikat. Projekt nowej strony internetowej przygotowały agencje Wise People i Vision Trust. Autorem specjalnie stworzonej ilustracji tygrysa jest Digital Painter Piotr Arendzikowski.

(ak)