Social Tigers zmienia się w Tigers

dodano: 
05.01.2021
komentarzy: 
0

1 stycznia 2021 roku Social Tigers przeszło rebranding. Od nowego roku agencja funkcjonuje pod nazwą Tigers. Zmiana nazwy związana jest z poszerzającym się portfolio usług i planami strategicznymi firmy, które zakładają ekspansję na rynki azjatyckie.

logo Social Tigers

Stare logo

logo Tigers

Nowe logo

„95 proc. agencji i firm w branży medialnej wygląda i komunikuje się tak samo, świadcząc bliźniaczo podobne usługi. Równolegle na zebraniach zarządów tychże firm padają te same hasła: »potrzebujemy więcej leadów«, »klienci nie chcą kupować – musimy obniżyć cenę«, »spróbujmy jeszcze zoptymalizować koszty«. Niestety, mało kto dostrzega związek między tym, jak firmy się komunikują, a tym, jak radzą sobie z biznesowymi wyzwaniami. W Tigers komunikacja jest niemniej ważna niż obsługa klienta czy sprzedaż i stanowi integralną cześć produktu” – mówi Franciszek Bazyli Georgiew, CEO Tigers.

Jak opisuje CEO agencji w artykule na LinkedInie, w przypadku logo zdecydowano się na „nowoczesne rozwiązanie” – znak składa się z czterech spółgłosek „TGRS”, które tworzą razem kształt na wzór chińskich liter hanzi. Logo występuje w kilku układach – m.in. w pionie, przypominając azjatycką kaligrafię, i nieregularnie, nawiązując do blokowego układu graficznego.

Agencja zmieniła także m.in. stronę internetową, wizytówki, stopkę maila, pieczęć i gadżety. W brandingu Tigers wykorzystuje kolory czarny, biały i pomarańczowy.

Za nową komunikację wizualną marki odpowiadają Kuba Rutkowski i Natalia Żerko ze studia Kommunikat. Projekt nowej strony internetowej przygotowały agencje Wise People i Vision Trust. Autorem specjalnie stworzonej ilustracji tygrysa jest Digital Painter Piotr Arendzikowski.

(ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin