Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Woda Jurajska ma nowy wizerunek. jurajska – producent wód butelkowanych i napojów oraz część grupy hortex – zmieniła swoją identyfikację. firma tłumaczy, że celem było „stworzenie nowoczesnego i atrakcyjnego wizerunku marki”, a także „zaakcentowanie optymalnej dla organizmu człowieka mineralizacji wody” oraz podkreślenie jury krakowsko-częstochowskiej jako miejsca jej pochodzenia. dowiadujemy się, że zmiany mają charakter „innowacyjności”. logo stało się „bardziej nowoczesne”, a sama typografia „jest prostsza i silniejsza”. etykieta butelek z kolei „akcentuje amonit, który jest śladem prehistorycznej przeszłości, odciśniętym w skałach jury krakowsko–częstochowskiej”. dodatkowo przypomina ona „krystalicznie czysty rezerwuar wody, zamkniętej pomiędzy skałami”. firma przekazuje również, że na butelce zastosowano żłobienia – „strukturalne zdobienie kryształami skalnymi”, które sprawiają, że „uzyskała ona oryginalny wygląd i efekt 3d”. poprzednie logo. nowa faktura butelki. czytamy, że redesign obejmuje także całą linię wód smakowych marki (niegazowanych i gazowanych) z niską zawartością cukru, w opakowaniach 0,5l oraz 1,5l. prace związane ze zmianą wizerunku, brandingiem i pozycjonowaniem zostały przeprowadzone z firmą brand consulting touchideas. (kd).
Jurajska – producent wód butelkowanych i napojów oraz część grupy Hortex – zmieniła swoją identyfikację. Firma tłumaczy, że celem było „stworzenie nowoczesnego i atrakcyjnego wizerunku marki”, a także „zaakcentowanie optymalnej dla organizmu człowieka mineralizacji wody” oraz podkreślenie Jury Krakowsko-Częstochowskiej jako miejsca jej pochodzenia.
Dowiadujemy się, że zmiany mają charakter „innowacyjności”. Logo stało się „bardziej nowoczesne”, a sama typografia „jest prostsza i silniejsza”. Etykieta butelek z kolei „akcentuje amonit, który jest śladem prehistorycznej przeszłości, odciśniętym w skałach Jury Krakowsko–Częstochowskiej”. Dodatkowo przypomina ona „krystalicznie czysty rezerwuar wody, zamkniętej pomiędzy skałami”. Firma przekazuje również, że na butelce zastosowano żłobienia – „strukturalne zdobienie kryształami skalnymi”, które sprawiają, że „uzyskała ona oryginalny wygląd i efekt 3D”.

Poprzednie logo

Nowa faktura butelki
Czytamy, że redesign obejmuje także całą linię wód smakowych marki (niegazowanych i gazowanych) z niską zawartością cukru, w opakowaniach 0,5l oraz 1,5l. Prace związane ze zmianą wizerunku, brandingiem i pozycjonowaniem zostały przeprowadzone z firmą Brand Consulting Touchideas. (kd)