Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Xiaomi odświeża logo. 30 marca 2021 roku firma technologiczna xiaomi zaprezentowała odświeżone logo i tożsamość nazwaną „alive”. jak informuje firma, celem wprowadzenia nowego brandingu jest „wzmocnienie pozycji marki w segmencie premium”. odświeżone logo nie jest już osadzone w prostokącie, lecz przyjęło „miękki”, bardziej zaokrąglony kształt. kolorem firmowym pozostaje pomarańczowy – który ma „nadal przekazywać żywość i młodość xiaomi”. barwami uzupełniającymi będą czarny i srebrny. „krzywizna i relacje między elementami dają poczucie ruchu, zmiany, życia. xiaomi rozwija się w szybkim tempie. ta nowa tożsamość marki będzie napędzać firmę w nadchodzącej dekadzie” – przekazuje marka w komunikacie. poprzednie logo. nowe logo, jak czytamy, ma symbolizować „witalność firmy” i ma w sobie „więcej dynamiki”. znak został zaprojektowany przez kenyego hara, profesora musashino art university i prezesa nippon design center (ndc). koncepcja brandingu xiaomi została przez projektanta nazwana „alive”, ponieważ twierdzi on, że „technologia xiaomi podniosła jakość życia i oferuje ludziom możliwość kontroli nad swoim losem”. „»alive« pokazuje filozofię xiaomi: ludzie są witalni, żyją, zmieniają się – technologia jest tworzona przez ludzi – technologia też musi zatem być żywa, inteligentnie zmieniać się wraz z nami” – komunikuje marka. (mb).
30 marca 2021 roku firma technologiczna Xiaomi zaprezentowała odświeżone logo i tożsamość nazwaną „Alive”. Jak informuje firma, celem wprowadzenia nowego brandingu jest „wzmocnienie pozycji marki w segmencie premium”.
Odświeżone logo nie jest już osadzone w prostokącie, lecz przyjęło „miękki”, bardziej zaokrąglony kształt. Kolorem firmowym pozostaje pomarańczowy – który ma „nadal przekazywać żywość i młodość Xiaomi”. Barwami uzupełniającymi będą czarny i srebrny. „Krzywizna i relacje między elementami dają poczucie ruchu, zmiany, życia. Xiaomi rozwija się w szybkim tempie. Ta nowa tożsamość marki będzie napędzać firmę w nadchodzącej dekadzie” – przekazuje marka w komunikacie.

Poprzednie logo
Nowe logo, jak czytamy, ma symbolizować „witalność firmy” i ma w sobie „więcej dynamiki”.
Znak został zaprojektowany przez Kenyego HARA, profesora Musashino Art University i prezesa Nippon Design Center (NDC). Koncepcja brandingu Xiaomi została przez projektanta nazwana „Alive”, ponieważ twierdzi on, że „technologia Xiaomi podniosła jakość życia i oferuje ludziom możliwość kontroli nad swoim losem”. „»Alive« pokazuje filozofię Xiaomi: ludzie są witalni, żyją, zmieniają się – technologia jest tworzona przez ludzi – technologia też musi zatem być żywa, inteligentnie zmieniać się wraz z nami” – komunikuje marka. (mb)