Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
TikTok współpracuje z Koalicją na rzecz zwalczania handlu dzikimi zwierzętami w internecie. tiktok ogłosił współpracę z koalicją na rzecz zwalczania handlu dzikimi zwierzętami w internecie (coalition to end wildlife trafficking online). platforma przekazuje, że koalicja powstała w 2018 roku z inicjatywy wwf, traffic i ifaw, czyli organizacji ekologicznych i „zrzesza największe firmy z branży e-commerce, wyszukiwarek internetowych oraz platform społecznościowych”. zadaniem członków jest „wypracowanie wspólnego podejścia do ograniczenia handlu dzikimi zwierzętami”. dalej tiktok tłumaczy, że on sam również przywiązuje dużą wagę do „identyfikowania treści związanych z kłusownictwem lub nielegalnym handlem dzikimi zwierzętami”. informuje m.in. o tym, że od listopada 2020 roku usunął ponad 85 proc. tego typu materiałów, zanim ktokolwiek je wyświetlił. platforma wyjaśnia jednak, że współpraca z koalicją pozwoli na „wymianę najlepszych praktyk w branży, wesprze monitorowanie pojawiających się zagrożeń oraz da możliwość wysłuchania opinii, które pomogą w dalszym udoskonalaniu platformy”. „skala handlu dzikimi zwierzętami w internecie jest bardzo trudna do określenia ze względu na jego nielegalną formę” – mówi giavanna grein, senior program officer, traffic w wwf. „wiemy, że współpraca z takimi platformami jak tiktok jest niezbędna do rozwiązania tego problemu” – dodaje. „tiktok jest przestrzenią kreatywnej ekspresji, a treści promujące handel dzikimi zwierzętami są surowo zabronione. z niecierpliwością czekamy na współpracę z koalicją i jej członkami, w ramach której będziemy wspólnie dzielić się spostrzeżeniami i najlepszymi praktykami, aby pomóc w ochronie zagrożonych gatunków” – podkreśla luc adenot, global policy lead, illegal activities & regulated goods aplikacji. zobacz też: tiktok chce „życzliwej dyskusji na platformie” – wprowadza nowe funkcje. (kd).
TikTok ogłosił współpracę z Koalicją na rzecz zwalczania handlu dzikimi zwierzętami w internecie (Coalition to End Wildlife Trafficking Online). Platforma przekazuje, że koalicja powstała w 2018 roku z inicjatywy WWF, TRAFFIC i IFAW, czyli organizacji ekologicznych i „zrzesza największe firmy z branży e-commerce, wyszukiwarek internetowych oraz platform społecznościowych”. Zadaniem członków jest „wypracowanie wspólnego podejścia do ograniczenia handlu dzikimi zwierzętami”.
Dalej TikTok tłumaczy, że on sam również przywiązuje dużą wagę do „identyfikowania treści związanych z kłusownictwem lub nielegalnym handlem dzikimi zwierzętami”. Informuje m.in. o tym, że od listopada 2020 roku usunął ponad 85 proc. tego typu materiałów, zanim ktokolwiek je wyświetlił. Platforma wyjaśnia jednak, że współpraca z koalicją pozwoli na „wymianę najlepszych praktyk w branży, wesprze monitorowanie pojawiających się zagrożeń oraz da możliwość wysłuchania opinii, które pomogą w dalszym udoskonalaniu platformy”.
„Skala handlu dzikimi zwierzętami w internecie jest bardzo trudna do określenia ze względu na jego nielegalną formę” – mówi Giavanna Grein, Senior Program Officer, TRAFFIC w WWF. „Wiemy, że współpraca z takimi platformami jak TikTok jest niezbędna do rozwiązania tego problemu” – dodaje.
„TikTok jest przestrzenią kreatywnej ekspresji, a treści promujące handel dzikimi zwierzętami są surowo zabronione. Z niecierpliwością czekamy na współpracę z koalicją i jej członkami, w ramach której będziemy wspólnie dzielić się spostrzeżeniami i najlepszymi praktykami, aby pomóc w ochronie zagrożonych gatunków” – podkreśla Luc Adenot, Global Policy Lead, Illegal Activities & Regulated Goods aplikacji.
Zobacz też: TikTok chce „życzliwej dyskusji na platformie” – wprowadza nowe funkcje
(kd)