Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Barbie tworzy kolekcję lalek z przetworzonego plastiku. firma mattel, właściciel marki barbie, wprowadza na rynek kolekcję lalek barbie loves the ocean, wykonanych z przetworzonego plastiku. mattel chce, by do 2030 roku wszystkie produkty i opakowania były wykonane w całości z tworzyw pochodzących z recyklingu, nadających się do ponownego użycia albo biopochodnych. wspomniana kolekcja ma przybliżyć firmę do osiągnięcia tego celu. lalki z kolekcji barbie loves the ocean w 90 proc. zostały wykonane z plastiku zebranego z terenów w odległości 50 km od linii brzegowej oceanów, na których nie funkcjonują formalne systemy zbierania odpadów. mattel przekazuje, że „takie pozyskiwanie i wykorzystanie surowca ma inspirować i angażować dzieci do budowania bardziej ekologicznej – zielonej przyszłości”. plastik, który miał być odpadem, został wykorzystany do produkcji korpusów lalek. kolekcję trzech zabawek uzupełnia zestaw bar na plaży wraz z akcesoriami, który wykonano w ponad 90 proc. z tworzywa sztucznego pochodzącego z recyklingu. czytamy także, że marka barbie planuje, że do końca 2021 roku papier i materiał zawierający włókna drzewne zawarte w opakowaniach będą pochodzić w 95 proc. z recyklingu lub posiadać certyfikat forest stewardship council. poza tym marka we vlogu opowiada o tym, jak ważne jest dbanie o planetę np. przez zmianę codziennych nawyków. barbie prowadzi też kampanię „the future of pink is green”, w której charakterystyczny dla marki kolor różowy z kolorem zielonym, kojarzonym z ekologią i ochroną planety. kampania ma na celu edukację dzieci w zakresie zrównoważonego rozwoju w zrozumiały dla nich sposób. (mb).
Firma Mattel, właściciel marki Barbie, wprowadza na rynek kolekcję lalek Barbie Loves the Ocean, wykonanych z przetworzonego plastiku.
Mattel chce, by do 2030 roku wszystkie produkty i opakowania były wykonane w całości z tworzyw pochodzących z recyklingu, nadających się do ponownego użycia albo biopochodnych. Wspomniana kolekcja ma przybliżyć firmę do osiągnięcia tego celu.
Lalki z kolekcji Barbie Loves the Ocean w 90 proc. zostały wykonane z plastiku zebranego z terenów w odległości 50 km od linii brzegowej oceanów, na których nie funkcjonują formalne systemy zbierania odpadów. Mattel przekazuje, że „takie pozyskiwanie i wykorzystanie surowca ma inspirować i angażować dzieci do budowania bardziej ekologicznej – zielonej przyszłości”.
Plastik, który miał być odpadem, został wykorzystany do produkcji korpusów lalek. Kolekcję trzech zabawek uzupełnia zestaw Bar na plaży wraz z akcesoriami, który wykonano w ponad 90 proc. z tworzywa sztucznego pochodzącego z recyklingu.
Czytamy także, że marka Barbie planuje, że do końca 2021 roku papier i materiał zawierający włókna drzewne zawarte w opakowaniach będą pochodzić w 95 proc. z recyklingu lub posiadać certyfikat Forest Stewardship Council. Poza tym marka we vlogu opowiada o tym, jak ważne jest dbanie o planetę np. przez zmianę codziennych nawyków. Barbie prowadzi też kampanię „The Future of Pink is Green”, w której charakterystyczny dla marki kolor różowy z kolorem zielonym, kojarzonym z ekologią i ochroną planety. Kampania ma na celu edukację dzieci w zakresie zrównoważonego rozwoju w zrozumiały dla nich sposób. (mb)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Barbie tworzy kolekcję lalek z przetworzonego plastiku. firma mattel, właściciel marki barbie, wprowadza na rynek kolekcję lalek barbie loves the ocean, wykonanych z przetworzonego plastiku. mattel chce, by do 2030 roku wszystkie produkty i opakowania były wykonane w całości z tworzyw pochodzących z recyklingu, nadających się do ponownego użycia albo biopochodnych. wspomniana kolekcja ma przybliżyć firmę do osiągnięcia tego celu. lalki z kolekcji barbie loves the ocean w 90 proc. zostały wykonane z plastiku zebranego z terenów w odległości 50 km od linii brzegowej oceanów, na których nie funkcjonują formalne systemy zbierania odpadów. mattel przekazuje, że „takie pozyskiwanie i wykorzystanie surowca ma inspirować i angażować dzieci do budowania bardziej ekologicznej – zielonej przyszłości”. plastik, który miał być odpadem, został wykorzystany do produkcji korpusów lalek. kolekcję trzech zabawek uzupełnia zestaw bar na plaży wraz z akcesoriami, który wykonano w ponad 90 proc. z tworzywa sztucznego pochodzącego z recyklingu. czytamy także, że marka barbie planuje, że do końca 2021 roku papier i materiał zawierający włókna drzewne zawarte w opakowaniach będą pochodzić w 95 proc. z recyklingu lub posiadać certyfikat forest stewardship council. poza tym marka we vlogu opowiada o tym, jak ważne jest dbanie o planetę np. przez zmianę codziennych nawyków. barbie prowadzi też kampanię „the future of pink is green”, w której charakterystyczny dla marki kolor różowy z kolorem zielonym, kojarzonym z ekologią i ochroną planety. kampania ma na celu edukację dzieci w zakresie zrównoważonego rozwoju w zrozumiały dla nich sposób. (mb).