Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
YES w kampanii pokazuje siłę kobiet. „mówimy tak wszystkim kobietom” – przekazuje marka biżuterii yes w najnowszej kampanii „jestem kobietą”. akcja z udziałem m.in. aleksandry żebrowskiej i katarzyny zillmann ma promować siłę kobiet i być hołdem dla ich różnorodności, odwagi, niezależności, siły, emocji czy wrażliwości. „żyjemy w świecie, w którym my kobiety ciągle słyszymy nie. słyszymy nie, kiedy chcemy definiować kobiecość na nowo. kiedy jesteśmy odważne i silne, i kiedy wychodzimy poza schemat. nie, kiedy jesteśmy w czymś lepsze. nie, kiedy przejmujemy kontrolę i kiedy robimy coś, co dla mężczyzn jest naturalne. ale nie dla nas. nie, kiedy chcemy równego traktowania w każdej dziedzinie: w pracy, w domu i życiu społecznym. kiedy prosimy o coś, o co nie powinnyśmy prosić. słyszałyśmy już wystarczająco dużo nie. najwyższy czas, by razem stworzyć świat pełen kobiecej siły, który w zamian powie nam tak. tak dla silnych, niezależnych i odważnych kobiet. dla tych, które chcą takie być w każdej dziedzinie życia” – wyjaśnia marka. „tak dla kobiecej wrażliwości i kobiecych emocji” – czytamy w opisie kampanii. w kampanii wystąpiły kobiety, które „nie boją się mówić własnym głosem”: aleksandra żebrowska, matka, żona znanego aktora i samodzielna bizneswoman, która w social mediach codziennie „pokazuje rzeczywistość bez instagramowych filtrów i photoshopa”; katarzyna zillmann – olimpijka, która przy okazji odbierania srebrnego medalu w tokio pozdrowiła swoją dziewczynę; modelka plus size bogna golec; christina flagmeier – która w wieku 74 lat została modelką; oraz aleksandra wiederek-barańska – kobieta, która od lat walczy z nowotworami. spot przybliża historię każdej z nich. jego reżyserem jest krzysztof grajper, a zdjęcia w ramach kampanii wykonała gosia turczyńska. akcję dla yes opracowała agencja 180heartbeats + jung v matt, produkcją zajęło się f25. „tvp jako jedyna stacja odmówiła emisji spotów marki, twierdząc, że godzą one we wrażliwość jej odbiorców” – opisuje press. pl. jak tłumaczy w rozmowie z „pressem” marcin gaworski, chief executive officer & partner 180heartbeats + jvm, telewizja zażądała „usunięcia ujęć z parą nieheteronormatywną, a także nagości”. „z tym że te tak zwane nagości tvp mogła ewentualnie tolerować po godz. 20, jednak pary nieheteronormatywnej – o żadnej porze” – tłumaczy przedstawiciel agencji. (mb).
„Mówimy TAK wszystkim kobietom” – przekazuje marka biżuterii YES w najnowszej kampanii „Jestem kobietą”. Akcja z udziałem m.in. Aleksandry Żebrowskiej i Katarzyny Zillmann ma promować siłę kobiet i być hołdem dla ich różnorodności, odwagi, niezależności, siły, emocji czy wrażliwości.
„Żyjemy w świecie, w którym my kobiety ciągle słyszymy NIE. Słyszymy NIE, kiedy chcemy definiować kobiecość na nowo. Kiedy jesteśmy odważne i silne, i kiedy wychodzimy poza schemat. NIE, kiedy jesteśmy w czymś lepsze. NIE, kiedy przejmujemy kontrolę i kiedy robimy coś, co dla mężczyzn jest naturalne. Ale nie dla nas. NIE, kiedy chcemy równego traktowania w każdej dziedzinie: w pracy, w domu i życiu społecznym. Kiedy prosimy o coś, o co nie powinnyśmy prosić. Słyszałyśmy już wystarczająco dużo NIE. Najwyższy czas, by razem stworzyć świat pełen kobiecej siły, który w zamian powie nam TAK. TAK dla silnych, niezależnych i odważnych kobiet. Dla tych, które chcą takie być w każdej dziedzinie życia” – wyjaśnia marka. „TAK dla kobiecej wrażliwości i kobiecych emocji” – czytamy w opisie kampanii.
W kampanii wystąpiły kobiety, które „nie boją się mówić własnym głosem”: Aleksandra Żebrowska, matka, żona znanego aktora i samodzielna bizneswoman, która w social mediach codziennie „pokazuje rzeczywistość bez instagramowych filtrów i Photoshopa”; Katarzyna Zillmann – olimpijka, która przy okazji odbierania srebrnego medalu w Tokio pozdrowiła swoją dziewczynę; modelka plus size Bogna Golec; Christina Flagmeier – która w wieku 74 lat została modelką; oraz Aleksandra Wiederek-Barańska – kobieta, która od lat walczy z nowotworami.
Spot przybliża historię każdej z nich. Jego reżyserem jest Krzysztof Grajper, a zdjęcia w ramach kampanii wykonała Gosia Turczyńska. Akcję dla YES opracowała agencja 180heartbeats + JUNG v MATT, produkcją zajęło się F25.
„TVP jako jedyna stacja odmówiła emisji spotów marki, twierdząc, że godzą one we wrażliwość jej odbiorców” – opisuje press. pl. Jak tłumaczy w rozmowie z „Pressem” Marcin Gaworski, chief executive officer & partner 180heartbeats + JvM, telewizja zażądała „usunięcia ujęć z parą nieheteronormatywną, a także nagości”. „Z tym że te tak zwane nagości TVP mogła ewentualnie tolerować po godz. 20, jednak pary nieheteronormatywnej – o żadnej porze” – tłumaczy przedstawiciel agencji. (mb)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
YES w kampanii pokazuje siłę kobiet. „mówimy tak wszystkim kobietom” – przekazuje marka biżuterii yes w najnowszej kampanii „jestem kobietą”. akcja z udziałem m.in. aleksandry żebrowskiej i katarzyny zillmann ma promować siłę kobiet i być hołdem dla ich różnorodności, odwagi, niezależności, siły, emocji czy wrażliwości. „żyjemy w świecie, w którym my kobiety ciągle słyszymy nie. słyszymy nie, kiedy chcemy definiować kobiecość na nowo. kiedy jesteśmy odważne i silne, i kiedy wychodzimy poza schemat. nie, kiedy jesteśmy w czymś lepsze. nie, kiedy przejmujemy kontrolę i kiedy robimy coś, co dla mężczyzn jest naturalne. ale nie dla nas. nie, kiedy chcemy równego traktowania w każdej dziedzinie: w pracy, w domu i życiu społecznym. kiedy prosimy o coś, o co nie powinnyśmy prosić. słyszałyśmy już wystarczająco dużo nie. najwyższy czas, by razem stworzyć świat pełen kobiecej siły, który w zamian powie nam tak. tak dla silnych, niezależnych i odważnych kobiet. dla tych, które chcą takie być w każdej dziedzinie życia” – wyjaśnia marka. „tak dla kobiecej wrażliwości i kobiecych emocji” – czytamy w opisie kampanii. w kampanii wystąpiły kobiety, które „nie boją się mówić własnym głosem”: aleksandra żebrowska, matka, żona znanego aktora i samodzielna bizneswoman, która w social mediach codziennie „pokazuje rzeczywistość bez instagramowych filtrów i photoshopa”; katarzyna zillmann – olimpijka, która przy okazji odbierania srebrnego medalu w tokio pozdrowiła swoją dziewczynę; modelka plus size bogna golec; christina flagmeier – która w wieku 74 lat została modelką; oraz aleksandra wiederek-barańska – kobieta, która od lat walczy z nowotworami. spot przybliża historię każdej z nich. jego reżyserem jest krzysztof grajper, a zdjęcia w ramach kampanii wykonała gosia turczyńska. akcję dla yes opracowała agencja 180heartbeats + jung v matt, produkcją zajęło się f25. „tvp jako jedyna stacja odmówiła emisji spotów marki, twierdząc, że godzą one we wrażliwość jej odbiorców” – opisuje press. pl. jak tłumaczy w rozmowie z „pressem” marcin gaworski, chief executive officer & partner 180heartbeats + jvm, telewizja zażądała „usunięcia ujęć z parą nieheteronormatywną, a także nagości”. „z tym że te tak zwane nagości tvp mogła ewentualnie tolerować po godz. 20, jednak pary nieheteronormatywnej – o żadnej porze” – tłumaczy przedstawiciel agencji. (mb).