Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Ambasadorzy marek: Katarzyna Zillmann dla Pumy. z początkiem 2022 roku polska wioślarka katarzyna zillmann dołączyła do grona ambasadorów marki puma. będzie wspierać promocję marki w nadchodzącym sezonie. zillmann jest wicemistrzynią olimpijską, a w 2018 roku zdobyła tytuł mistrzyni europy oraz świata w czwórce podwójnej. „jej wola walki, niepokorność oraz umiejętność pracy w zespole sprawiają, że kasia dzielnie stawia czoła wszelkim wyzwaniom pozycji szlakowej. to ona wyznacza tor dla drużyny. wszystkie te cechy doceniła także puma” – czytamy w komunikacie. współpraca ze sportsmenką została ogłoszona w spocie, który „oddaje jej wszechstronność, a także przewrotność – zarówno zawodową, jak i w życiu prywatnym”. „zwycięstwo to nie tylko złoto. zwycięstwo to nie tylko medale” – pada w wideo, w którym pojawia się zillmann. „prawdziwą wygraną dla nowej ambasadorki puma nie jest wynik, a gra według własnych zasad” – przekazuje marka. w kampanii jest mowa o wartościach ważnych zarówno dla ambasadorki, jak i pumy: „miłości, byciu wierną swoim przekonaniom czy dążeniu do wyznaczonego celu, nawet jeśli oznacza to konieczność pójścia pod prąd”. „rozpoczęcie współpracy z marką puma to dla mnie ogromna radość. od początku czułam, że przyświecają nam te same wartości, dlatego wierzę, że nasza pierwsza wspólna kampania to początek czegoś ekscytującego!” – mówi katarzyna zillmann. „to wielkie szczęście móc powitać w naszej rodzinie tak znakomitą postać jak katarzyna zillmann. marka puma to przede wszystkim partnerstwo, na które stawiamy we współpracy z naszymi ambasadorami. wierzymy, że nasza kooperacja przyniesie wiele angażujących projektów, które będziemy realizować w nadchodzących miesiącach!” – komentuje katarzyna węsławowicz, area head of marketing ee marki puma. koncepcję kampanii i spot przygotował dom produkcyjny moon films, który także odpowiada za jej realizację, przebieg i produkcję sesji fotograficznej oraz wideo. reżyserem spotu był mac adamczak, a postprodukcję wykonał vein feat. gonia pawińska (visual artist). za działania pr w ramach kampanii odpowiada agencja teal, a dom mediowy havas odpowiada za planowanie i zakup mediów. (mb).
Z początkiem 2022 roku polska wioślarka Katarzyna Zillmann dołączyła do grona ambasadorów marki Puma. Będzie wspierać promocję marki w nadchodzącym sezonie.
Zillmann jest wicemistrzynią olimpijską, a w 2018 roku zdobyła tytuł mistrzyni Europy oraz świata w czwórce podwójnej. „Jej wola walki, niepokorność oraz umiejętność pracy w zespole sprawiają, że Kasia dzielnie stawia czoła wszelkim wyzwaniom pozycji szlakowej. To ona wyznacza tor dla drużyny. Wszystkie te cechy doceniła także PUMA” – czytamy w komunikacie.

Współpraca ze sportsmenką została ogłoszona w spocie, który „oddaje jej wszechstronność, a także przewrotność – zarówno zawodową, jak i w życiu prywatnym”. „Zwycięstwo to nie tylko złoto. Zwycięstwo to nie tylko medale” – pada w wideo, w którym pojawia się Zillmann. „Prawdziwą wygraną dla nowej ambasadorki PUMA nie jest wynik, a gra według własnych zasad” – przekazuje marka. W kampanii jest mowa o wartościach ważnych zarówno dla ambasadorki, jak i Pumy: „miłości, byciu wierną swoim przekonaniom czy dążeniu do wyznaczonego celu, nawet jeśli oznacza to konieczność pójścia pod prąd”.
„Rozpoczęcie współpracy z marką PUMA to dla mnie ogromna radość. Od początku czułam, że przyświecają nam te same wartości, dlatego wierzę, że nasza pierwsza wspólna kampania to początek czegoś ekscytującego!” – mówi Katarzyna Zillmann.
„To wielkie szczęście móc powitać w naszej rodzinie tak znakomitą postać jak Katarzyna Zillmann. Marka PUMA to przede wszystkim partnerstwo, na które stawiamy we współpracy z naszymi ambasadorami. Wierzymy, że nasza kooperacja przyniesie wiele angażujących projektów, które będziemy realizować w nadchodzących miesiącach!” – komentuje Katarzyna Węsławowicz, Area Head of Marketing EE marki PUMA.

Koncepcję kampanii i spot przygotował dom produkcyjny MOON Films, który także odpowiada za jej realizację, przebieg i produkcję sesji fotograficznej oraz wideo. Reżyserem spotu był Mac Adamczak, a postprodukcję wykonał VEIN feat. Gonia Pawińska (visual artist). Za działania PR w ramach kampanii odpowiada agencja Teal, a dom mediowy HAVAS odpowiada za planowanie i zakup mediów. (mb)