Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Spotify będzie oznaczać materiały na temat COVID-19. na początku lutego 2022 roku spotify poinformowało o wprowadzeniu specjalnych oznaczeń materiałów poruszających temat covid-19. to reakcja serwisu na liczne zapytania dotyczące dezinformacji w podcastach. czytaj także: medycy apelują do spotify o walkę z dezinformacją na temat covid-19. oznaczenia przekierują słuchaczy do poradnika w specjalnej zakładce, zawierającego rzetelne i sprawdzone informacje o pandemii – czytamy w komunikacie spotify. będą one oparte na aktualnych danych udostępnianych przez naukowców, lekarzy i światowe organy zdrowia publicznego. dodatkowo dostępne będą linki do zaufanych źródeł, z których będzie można dowiedzieć się więcej na temat wirusa. „nasze rozwiązania mające na celu zwalczanie dezinformacji będą wprowadzane w najbliższych dniach na całym świecie. zgodnie z naszą wiedzą, udostępniony przez nas poradnik jest pierwszą tego typu inicjatywą na dużej platformie podcastowej” – tłumaczy daniel ek, współzałożyciel i szef spotify. platforma zadeklarowała również, że opublikuje w newsroomie zasady społeczności przetłumaczone na wiele języków. dzięki temu będzie jasne, jakie treści są akceptowane przez serwis. spotify zapowiada, że będzie starać się dotrzeć z regulaminem do twórców i wydawców, aby zwiększyć ich świadomość na temat odpowiedzialności, jaką ponoszą za publikowane treści. (as).
Na początku lutego 2022 roku Spotify poinformowało o wprowadzeniu specjalnych oznaczeń materiałów poruszających temat COVID-19. To reakcja serwisu na liczne zapytania dotyczące dezinformacji w podcastach.
Czytaj także: Medycy apelują do Spotify o walkę z dezinformacją na temat COVID-19
Oznaczenia przekierują słuchaczy do poradnika w specjalnej zakładce, zawierającego rzetelne i sprawdzone informacje o pandemii – czytamy w komunikacie Spotify. Będą one oparte na aktualnych danych udostępnianych przez naukowców, lekarzy i światowe organy zdrowia publicznego. Dodatkowo dostępne będą linki do zaufanych źródeł, z których będzie można dowiedzieć się więcej na temat wirusa.
„Nasze rozwiązania mające na celu zwalczanie dezinformacji będą wprowadzane w najbliższych dniach na całym świecie. Zgodnie z naszą wiedzą, udostępniony przez nas poradnik jest pierwszą tego typu inicjatywą na dużej platformie podcastowej” – tłumaczy Daniel Ek, współzałożyciel i szef Spotify.
Platforma zadeklarowała również, że opublikuje w newsroomie zasady społeczności przetłumaczone na wiele języków. Dzięki temu będzie jasne, jakie treści są akceptowane przez serwis. Spotify zapowiada, że będzie starać się dotrzeć z regulaminem do twórców i wydawców, aby zwiększyć ich świadomość na temat odpowiedzialności, jaką ponoszą za publikowane treści. (as)