Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Ambasadorzy marek: Tomasz Marczyński dla Mio. w lutym 2022 roku tomasz marczyński rozpoczął współpracę z marką mio – producentem wideorejestratorów samochodowych i motocyklowych oraz nawigacji. marczyński jest byłym kolarzem zawodowym uci world tour. w swojej karierze cztery razy uzyskał tytuł mistrza polski. w 2017 roku wygrał dwa etapy wyścigu kolarskiego la vuelta espania. był także wielokrotnie nominowany do tytułu sportowca roku przyznawanego w plebiscycie „przeglądu sportowego”. organizuje również wyścig dla amatorów kolarstwa w polsce. oprócz tego jest „miłośnikiem motoryzacji i propagatorem bezpiecznego stylu jazdy” – czytamy w informacji prasowej. jako ambasador mio zajmie się m.in. promowaniem produktów marki, wspieraniem działań marketingowych, a także zaangażuje się w akcje csr-owe i edukacyjne. przewidziane są także działania w mediach społecznościowych (facebook, instagram). wspólne posty zaplanowano zarówno na kanałach mio, jak i marczyńskiego. „motoryzacja zawsze była bliska mojemu sercu. poza ściganiem się na dwóch kółkach moje emocje również skręca w stronę aut klasycznych. kocham samochody, te z duszą, dające poczucie wolności i przyjemność z jazdy. w swojej skromnej kolekcji mamy ich kilka i w każdej wolnej chwili, wyruszam na przejażdżki zarówno w polsce, jak i w moim drugim domu – hiszpanii” – tłumaczy decyzję o współpracy marczyński. nowy ambasador podkreśla, jak ważna jest dla niego kwestia bezpieczeństwa, dlatego korzysta z wideorejestratorów marki mio. firma nie przekazuje informacji, na jak długo jest przewidziana współpraca. (as).
W lutym 2022 roku Tomasz Marczyński rozpoczął współpracę z marką Mio – producentem wideorejestratorów samochodowych i motocyklowych oraz nawigacji.
Marczyński jest byłym kolarzem zawodowym UCI World Tour. W swojej karierze cztery razy uzyskał tytuł Mistrza Polski. W 2017 roku wygrał dwa etapy wyścigu kolarskiego La Vuelta Espania. Był także wielokrotnie nominowany do tytułu Sportowca Roku przyznawanego w plebiscycie „Przeglądu Sportowego”. Organizuje również wyścig dla amatorów kolarstwa w Polsce. Oprócz tego jest „miłośnikiem motoryzacji i propagatorem bezpiecznego stylu jazdy” – czytamy w informacji prasowej.
Jako ambasador Mio zajmie się m.in. promowaniem produktów marki, wspieraniem działań marketingowych, a także zaangażuje się w akcje CSR-owe i edukacyjne. Przewidziane są także działania w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram). Wspólne posty zaplanowano zarówno na kanałach Mio, jak i Marczyńskiego.
„Motoryzacja zawsze była bliska mojemu sercu. Poza ściganiem się na dwóch kółkach moje emocje również skręca w stronę aut klasycznych. Kocham samochody, te z duszą, dające poczucie wolności i przyjemność z jazdy. W swojej skromnej kolekcji mamy ich kilka i w każdej wolnej chwili, wyruszam na przejażdżki zarówno w Polsce, jak i w moim drugim domu – Hiszpanii” – tłumaczy decyzję o współpracy Marczyński. Nowy ambasador podkreśla, jak ważna jest dla niego kwestia bezpieczeństwa, dlatego korzysta z wideorejestratorów marki Mio.
Firma nie przekazuje informacji, na jak długo jest przewidziana współpraca. (as)