Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Powstała PATOagencja. w marcu 2022 roku na polskim rynku pojawiła się patoagencja – nowa firma świadcząca usługi digitalmarketingowe. założyli ją piotr michalak i daniel koszuk, którzy wcześniej zdobywali doświadczenie w sieciowych domach mediowych oraz globalnych start-upach. patoagencja ma specjalizować się w obszarach digital acquisition oraz e-commerce. „profil klienta i pozycjonowanie patoagencji założyciele określają jako »rebel« – czytamy w komunikacie. „chodzi nam o zmianę paradygmatu opisującego agencję reklamową. nasze wartości to brutalna szczerość, otwartość, totalny luz w komunikacji oraz kontestowanie marketingowej rzeczywistości” – wyjaśnia piotr michalak, co-founder patoagencji. daniel koszuk dodaje, że patoagencja to „stan umysłu”. „nie kreujemy fake newsów na linkedinie, nie tracimy czasu na tęczowe case studies i opakowywanie tych samych produktów w różne papierki. każdy projekt obsługuje dedykowany, zadowolony ze swojego życia zespół specjalistów pracujących w 100% zdalnie, wyznających takie same wartości jak my. cały czas, który sprzedajemy naszym klientom, poświęcamy pracy w panelach reklamowych, analitycznych i z produktami mar-tech. chodzenie po konferencjach i półdniowe calle na zoomach zostawiamy dinozaurom” – mówi koszuk. piotr michalak w swojej karierze pracował m.in w grupie publicis media, gdzie realizował kampanie sem/digital dla takich klientów jak samsung, allegro, us pharmacia, a następnie jako digital development manager odpowiadał za rozwój produktów i usług agencji performics. pracował też po stronie klienta (unibail-rodamco-westfield). od ponad trzech lat prowadzi własną działalność consultingową. daniel koszuk pierwsze kroki w digitalu stawiał w booksy, gdzie był odpowiedzialny za b2b performance na czterech rynkach z różnych kontynentów. później współpracował z takimi startupami jak hidone, hipets czy labelcall. od trzech lat współpracuje z różnymi markami w zakresie konsultacji i prowadzenia projektów mających na celu generowanie sprzedaży, leadów, pobrań aplikacji czy rezerwacji w systemach bookingowych. (mb).
W marcu 2022 roku na polskim rynku pojawiła się PATOagencja – nowa firma świadcząca usługi digitalmarketingowe.
Założyli ją Piotr Michalak i Daniel Koszuk, którzy wcześniej zdobywali doświadczenie w sieciowych domach mediowych oraz globalnych start-upach. PATOagencja ma specjalizować się w obszarach digital acquisition oraz e-commerce. „Profil klienta i pozycjonowanie Patoagencji założyciele określają jako »rebel« – czytamy w komunikacie.
„Chodzi nam o zmianę paradygmatu opisującego agencję reklamową. Nasze wartości to brutalna szczerość, otwartość, totalny luz w komunikacji oraz kontestowanie marketingowej rzeczywistości” – wyjaśnia Piotr Michalak, co-founder PATOagencji.
Daniel Koszuk dodaje, że PATOagencja to „stan umysłu”. „Nie kreujemy fake newsów na Linkedinie, nie tracimy czasu na tęczowe case studies i opakowywanie tych samych produktów w różne papierki. Każdy projekt obsługuje dedykowany, zadowolony ze swojego życia zespół specjalistów pracujących w 100% zdalnie, wyznających takie same wartości jak my. Cały czas, który sprzedajemy naszym klientom, poświęcamy pracy w panelach reklamowych, analitycznych i z produktami mar-tech. Chodzenie po konferencjach i półdniowe calle na zoomach zostawiamy dinozaurom” – mówi Koszuk.
Piotr Michalak w swojej karierze pracował m.in w grupie Publicis Media, gdzie realizował kampanie SEM/Digital dla takich klientów jak Samsung, Allegro, US Pharmacia, a następnie jako Digital Development Manager odpowiadał za rozwój produktów i usług agencji Performics. Pracował też po stronie klienta (Unibail-Rodamco-Westfield). Od ponad trzech lat prowadzi własną działalność consultingową.
Daniel Koszuk pierwsze kroki w digitalu stawiał w Booksy, gdzie był odpowiedzialny za B2B Performance na czterech rynkach z różnych kontynentów. Później współpracował z takimi startupami jak HiDone, HiPets czy Labelcall. Od trzech lat współpracuje z różnymi markami w zakresie konsultacji i prowadzenia projektów mających na celu generowanie sprzedaży, leadów, pobrań aplikacji czy rezerwacji w systemach bookingowych. (mb)