Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Rebranding marki TOUS. marka biżuteryjna tous we wrześniu 2022 roku poinformowała o zmianach, które obejmują zarówno elementy brandingu, jak i cele korporacyjne. jak czytamy w komunikacie prasowym, marka interpretuje na nowo swoje trzy wieloletnie symbole, jakimi są kolor różowy, miś i czułość. nowym celem korporacyjnym tous jest „we craft a world of joy”. firma wdroży również nowe procesy kreatywne, a także zamierza zmienić relacje z klientami, co objawiać się będzie w nowej strategii sprzedaży kolekcji, opartej na nieregularnych i częstszych dropach. produkty będą nawiązywać do obowiązujących w danym momencie trendów w modzie. odświeżone zostało również logo marki. nowy język wizualny sprawił, że przemianę przejdzie również charakterystyczny dla firmy miś. logo w nowej wersji ma mocniejszy i solidniejszy kształt liter, a ich kształty są zaokrąglone, co lepiej wpisuje się w środowisko cyfrowe. (zd). poprzednie logo.
Marka biżuteryjna TOUS we wrześniu 2022 roku poinformowała o zmianach, które obejmują zarówno elementy brandingu, jak i cele korporacyjne.
Jak czytamy w komunikacie prasowym, marka interpretuje na nowo swoje trzy wieloletnie symbole, jakimi są kolor różowy, miś i czułość.
Nowym celem korporacyjnym TOUS jest „we craft a world of joy”. Firma wdroży również nowe procesy kreatywne, a także zamierza zmienić relacje z klientami, co objawiać się będzie w nowej strategii sprzedaży kolekcji, opartej na nieregularnych i częstszych dropach. Produkty będą nawiązywać do obowiązujących w danym momencie trendów w modzie.
Odświeżone zostało również logo marki. Nowy język wizualny sprawił, że przemianę przejdzie również charakterystyczny dla firmy miś. Logo w nowej wersji ma mocniejszy i solidniejszy kształt liter, a ich kształty są zaokrąglone, co lepiej wpisuje się w środowisko cyfrowe. (zd)

Poprzednie logo