Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Ambasadorzy marek: Kamil Szeptycki dla Home.pl. kamil szeptycki, polski aktor teatralny i filmowy, został w styczniu 2023 roku ambasadorem home.pl, firmy z branży usług internetowych. w nowej kampanii ambasador wciela się w rolę pomocnika i doradcy, który wierzy w przedsięwzięcia, docenia wysiłek, wspiera właścicieli biznesów oraz pomaga im w odniesieniu sukcesu. jak komunikuje firma, kampania home.pl jest skierowana do małych i średnich przedsiębiorstw, które chcą zaistnieć w internecie lub rozwijać swoją obecność online. „chcemy odświeżyć nasz brand, pokazać jego nowoczesne oblicze i podkreślić główne atrybuty home.pl: zrozumienie potrzeb, edukowanie i rekomendowanie rozwiązań, bliską pracę z klientem oraz szeroki wachlarz usług” – mówi magdalena chudzikiewicz, członkini zarządu, szefowa pionu komercyjnego home.pl. kampania zostanie wsparta działaniami contentowymi i pr-owymi, prowadzonymi na youtubie, w mediach społecznościowych oraz na portalach informacyjnych i w serwisach biznesowych, takich jak: business insider, forbes, money.pl, spidersweb.pl czy puls biznesu. kampania emitowana jest także w stacjach głównych i tematycznych grup tvn i polsat. działania pr prowadzi agencja havas pr warsaw. za zakup mediów odpowiadały: agencja freundschaft i dom mediowy media direction. (bs).
Kamil Szeptycki, polski aktor teatralny i filmowy, został w styczniu 2023 roku ambasadorem Home.pl, firmy z branży usług internetowych.
W nowej kampanii ambasador wciela się w rolę pomocnika i doradcy, który wierzy w przedsięwzięcia, docenia wysiłek, wspiera właścicieli biznesów oraz pomaga im w odniesieniu sukcesu. Jak komunikuje firma, kampania Home.pl jest skierowana do małych i średnich przedsiębiorstw, które chcą zaistnieć w internecie lub rozwijać swoją obecność online.
„Chcemy odświeżyć nasz brand, pokazać jego nowoczesne oblicze i podkreślić główne atrybuty Home.pl: zrozumienie potrzeb, edukowanie i rekomendowanie rozwiązań, bliską pracę z klientem oraz szeroki wachlarz usług” – mówi Magdalena Chudzikiewicz, członkini zarządu, szefowa pionu komercyjnego Home.pl.
Kampania zostanie wsparta działaniami contentowymi i PR-owymi, prowadzonymi na YouTubie, w mediach społecznościowych oraz na portalach informacyjnych i w serwisach biznesowych, takich jak: Business Insider, Forbes, Money.pl, SpidersWeb.pl czy Puls Biznesu. Kampania emitowana jest także w stacjach głównych i tematycznych grup TVN i Polsat.
Działania PR prowadzi agencja Havas PR Warsaw. Za zakup mediów odpowiadały: agencja Freundschaft i dom mediowy Media Direction. (bs)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Ambasadorzy marek: Kamil Szeptycki dla Home.pl. kamil szeptycki, polski aktor teatralny i filmowy, został w styczniu 2023 roku ambasadorem home.pl, firmy z branży usług internetowych. w nowej kampanii ambasador wciela się w rolę pomocnika i doradcy, który wierzy w przedsięwzięcia, docenia wysiłek, wspiera właścicieli biznesów oraz pomaga im w odniesieniu sukcesu. jak komunikuje firma, kampania home.pl jest skierowana do małych i średnich przedsiębiorstw, które chcą zaistnieć w internecie lub rozwijać swoją obecność online. „chcemy odświeżyć nasz brand, pokazać jego nowoczesne oblicze i podkreślić główne atrybuty home.pl: zrozumienie potrzeb, edukowanie i rekomendowanie rozwiązań, bliską pracę z klientem oraz szeroki wachlarz usług” – mówi magdalena chudzikiewicz, członkini zarządu, szefowa pionu komercyjnego home.pl. kampania zostanie wsparta działaniami contentowymi i pr-owymi, prowadzonymi na youtubie, w mediach społecznościowych oraz na portalach informacyjnych i w serwisach biznesowych, takich jak: business insider, forbes, money.pl, spidersweb.pl czy puls biznesu. kampania emitowana jest także w stacjach głównych i tematycznych grup tvn i polsat. działania pr prowadzi agencja havas pr warsaw. za zakup mediów odpowiadały: agencja freundschaft i dom mediowy media direction. (bs).