Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
„Wszystko po 4 tysiące”. Powstał sklep w ramach kampanii Fundacji ERBUD. w kwietniu 2023 roku fundacja erbud wystartowała z kampanią społeczną „wszystko po 4 tysiące”. jej celem jest zachęcenie społeczeństwa do wsparcia wychowanków domu dziecka, którzy po opuszczeniu placówki dostają jednorazową zapomogę w wysokości zaledwie 4 tys. zł. w ramach kampanii fundacja utworzyła fikcyjny sklep online, w którym wszystko kosztuje właśnie 4 tys. zł. „wystawione” na sprzedaż produkty to m.in. laptop, wycieczka do paryża czy telefon. po kliknięciu w dany produkt użytkownik zostaje przekierowany na stronę organizacji, gdzie ma możliwość wpłacenia cegiełki w ramach wsparcia podopiecznych fundacji. pomysł sklepu internetowego powstał po przeprowadzeniu sondy ulicznej, w ramach której przechodnie byli pytani o to, na co przeznaczyliby 4000 zł, gdyby dostali taką kwotę w prezencie. produkty oferowane na stronie to te wskazane przez respondentów sondy. (zd). źródło: youtube/erbud.
W kwietniu 2023 roku Fundacja ERBUD wystartowała z kampanią społeczną „Wszystko po 4 tysiące”.
Jej celem jest zachęcenie społeczeństwa do wsparcia wychowanków domu dziecka, którzy po opuszczeniu placówki dostają jednorazową zapomogę w wysokości zaledwie 4 tys. zł.
W ramach kampanii fundacja utworzyła fikcyjny sklep online, w którym wszystko kosztuje właśnie 4 tys. zł. „Wystawione” na sprzedaż produkty to m.in. laptop, wycieczka do Paryża czy telefon. Po kliknięciu w dany produkt użytkownik zostaje przekierowany na stronę organizacji, gdzie ma możliwość wpłacenia cegiełki w ramach wsparcia podopiecznych fundacji.
Pomysł sklepu internetowego powstał po przeprowadzeniu sondy ulicznej, w ramach której przechodnie byli pytani o to, na co przeznaczyliby 4000 zł, gdyby dostali taką kwotę w prezencie. Produkty oferowane na stronie to te wskazane przez respondentów sondy. (zd)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
„Wszystko po 4 tysiące”. Powstał sklep w ramach kampanii Fundacji ERBUD. w kwietniu 2023 roku fundacja erbud wystartowała z kampanią społeczną „wszystko po 4 tysiące”. jej celem jest zachęcenie społeczeństwa do wsparcia wychowanków domu dziecka, którzy po opuszczeniu placówki dostają jednorazową zapomogę w wysokości zaledwie 4 tys. zł. w ramach kampanii fundacja utworzyła fikcyjny sklep online, w którym wszystko kosztuje właśnie 4 tys. zł. „wystawione” na sprzedaż produkty to m.in. laptop, wycieczka do paryża czy telefon. po kliknięciu w dany produkt użytkownik zostaje przekierowany na stronę organizacji, gdzie ma możliwość wpłacenia cegiełki w ramach wsparcia podopiecznych fundacji. pomysł sklepu internetowego powstał po przeprowadzeniu sondy ulicznej, w ramach której przechodnie byli pytani o to, na co przeznaczyliby 4000 zł, gdyby dostali taką kwotę w prezencie. produkty oferowane na stronie to te wskazane przez respondentów sondy. (zd). źródło: youtube/erbud.