Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
MullenLowe przechodzi globalny rebranding. w czerwcu 2023 roku sieć agencji mullenlowe poinformowała, że przechodzi globalny rebranding. zmiany dotyczą 57 rynków na całym świecie, w tym polski. firma przekazuje, że wprowadzając nową tożsamość chce „rzucić wyzwanie sposobowi, w jaki agencje reklamowe komunikują się na świecie”. nowa tożsamość marki została stworzona przez mullenlowe us. charakterystyczna dla firmy ośmiornica zmieniła wizerunek – jest nieskończona i płynnie zmienia się na różne sposoby. „płynna ośmiornica” w logo została zestawiona z surową i poukładaną szeryfową typografią. jak wyjaśnia agencja, ten zamierzony zabieg „łączy emocje z rozsądkiem”. „podczas gdy ośmiornica wita nowe, znak słowny odzwierciedla przeszłość i wieloletnie dziedzictwo agencji” – czytamy w komunikacie. ponadto, każdy z ponad 4000 pracowników sieci na całym świecie może zaprojektować własną ośmiornicę za pomocą aplikacji generatywnej. umożliwia ona dostosowanie logo do podpisów e-maili, ikon społecznościowych i profilowych, czy zaprojektowanie znaku na bluzach, torbach i jako tło smartwatcha. dopełnieniem nowej identyfikacji wizualnej jest autorska typografia – macki ośmiornicy zmieniają się w litery od a do z i cyfry od 0 do 9. poprzednie logo. (bs).
W czerwcu 2023 roku sieć agencji MullenLowe poinformowała, że przechodzi globalny rebranding. Zmiany dotyczą 57 rynków na całym świecie, w tym Polski. Firma przekazuje, że wprowadzając nową tożsamość chce „rzucić wyzwanie sposobowi, w jaki agencje reklamowe komunikują się na świecie”.
Nowa tożsamość marki została stworzona przez MullenLowe US. Charakterystyczna dla firmy ośmiornica zmieniła wizerunek – jest nieskończona i płynnie zmienia się na różne sposoby.
„Płynna ośmiornica” w logo została zestawiona z surową i poukładaną szeryfową typografią. Jak wyjaśnia agencja, ten zamierzony zabieg „łączy emocje z rozsądkiem”. „Podczas gdy ośmiornica wita nowe, znak słowny odzwierciedla przeszłość i wieloletnie dziedzictwo agencji” – czytamy w komunikacie.
Ponadto, każdy z ponad 4000 pracowników sieci na całym świecie może zaprojektować własną ośmiornicę za pomocą aplikacji generatywnej. Umożliwia ona dostosowanie logo do podpisów e-maili, ikon społecznościowych i profilowych, czy zaprojektowanie znaku na bluzach, torbach i jako tło smartwatcha.
Dopełnieniem nowej identyfikacji wizualnej jest autorska typografia – macki ośmiornicy zmieniają się w litery od A do Z i cyfry od 0 do 9.

Poprzednie logo
(bs)